Κεφαλαιο 23

3.5K 145 42
                                    

Το ξυπνητήρι χτύπησε στις 7:00 πμ. Σηκώνομαι και κάθομαι βλέποντας το κενό. Έχω προαίσθημα ότι κάτι δεν θα πάει καλά σήμερα.

Σηκώνομαι και μπαίνω στο μπάνιο. Πλένω το πρόσωπο μου με προσοχή καθώς έχω ακόμα την γάζα. Ούτε βάφομαι ούτε βάζω κάποια κρέμα προσώπου.

Βγαίνω από το μπάνιο και βάζω ότι ρούχα βρω μπροστά μου. Ετοιμάζω την τσάντα μου και βγάζω τον Αλφι από το κλουβακι του. Αλλάζω την πάνα από το κλουβί του και βάζω καινούργια. Φοράω την τσάντα μου και κατεβαίνω κάτω.
Φόρεσα αυτα:

Έβαλα την τσάντα μου στην καρέκλα και έκατσα

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Έβαλα την τσάντα μου στην καρέκλα και έκατσα. Η Ιουλία μου έβαλε σε ένα πιάτο φρυγανιές με μαρμελάδα. Μου εβαλε σε ένα ποτήρι φυσικό χυμό και αρχισα να τρώω. Ήταν όλοι στην κουζίνα και έτρωγαν.

Αν:πες και καμία Καλημέρα!
Α:καλημερα...
Γιαν:τι έχεις;
Α:πρέπει να έχω κάτι; (λεω με λίγο υψωμένο τόνο φωνής)
Γιαν:καλά δεν είπα και κάτι βρε Αλινα!
Α:είπα εγώ κάτι;
Γ:εγώ λέω να πάμε σχολείο γιατί θα αργήσουμε παλι και θα τρέχουμε.
Αν:καλά πηγαιντε αλλά μετά κατευθείαν σπίτι.
Α:καλά είμαστε τιμωρία το έχουμε εμπεδώσει δεν χρειαζετε να μας το λες όλη την ώρα.
Γ:Αλινα ηρέμησε λίγο πολλά νεύρα έχεις!
Α:σταματά γιατί εσύ θα την πληρώσεις!
Γ:καλά μπορούμε να πάμε τώρα!
Α:πάμε!

Βγαίνουμε έξω από το σπίτι και εγώ αρχίζω να περπατάω. Ένα χέρι με τραβάει πίσω. Ποιος άλλος μπορεί να ήταν;! Ο Γιωργακης!

Α:τι θες;
Γ:γιατί εχεις τόσα νεύρα έγινε κάτι;
Α:πρέπει να εχει γινει κάτι;
Γ:Απλά λέω εισαι μες τα νεύρα σήμερα...Άμα θες να μου πεις πες μου μην φοβάσαι!
Α:πάμε σχολείο!

Φτάσαμε και μπήκα μέσα στο σχολείο. Οι άλλοι είχαν κάτσει σε ένα παγκάκι. Μπήκα μέσα στην τάξη και εκατσα μόνη μου στο θρανίο. Δεν θα παω για την προσευχή. Όταν το κουδούνι χτύπησε για μέσα ολοι αρχισαν να έρχονται σιγά σιγά. Ο Γιώργος η Ηρώ και ο Τόλης μπήκαν και έκατσαν στις θέσεις τους.

Step brother or something moreWhere stories live. Discover now