Οι γονείς μας έχουν φύγει εδώ και δύο ημέρες. Σήμερα είναι η μέρα που θα πάμε για μαθήματα οδήγησης και οι τέσσερις γιατί απλά χρειαζόμαστε ένα αμάξι Όχι όλη την ωρα ταξί και να υποχρεωνομαστε στον γείτονα.
Έχουμε πάρει το βιβλίο με τα σήματα και τα περισσότερα θα έχουμε μαθει. Η Ηρώ βέβαια τα έμαθε όλα γιατί αυτήν κάθετε όλη μέρα και δεν ξέρει τι να κάνει.
Αφού φοράω ένα μαύρο κολάν και μια φούτερ βάζω το μπουφάν μου για να πάω τον Αλφι βόλτα. Έχει γνωρίσει και πολλά άλλα σκυλάκια γιατί εκεί που πάμε είναι ένα καταφύγιο ζώων με πολλά σκυλάκια που τα ταϊζουμε και γενικώς τους προσφέρουμε ένα κατάλυμα.
Είναι κοντά στο σπίτι μας οπότε δεν χρειαζόμαστε μέσω μεταφοράς. Ο Αλφι έγινε μπαμπάς γιατί έκανε φικι φικι με μια άλλη σκυλίτσα και έκανε 3 κουταβάκια.
Πάλι καλά δεν βγήκανε παραπάνω. Βέβαια μετά από κάποιες εβδομάδες τα σκυλάκια τα δώσαμε σε κάποιες πολύ καλές οικογένειες αλλά το τρίτο θα το κάνει έκπληξη ο τολης στην Ηρώ που τόσο πολύ ήθελε ένα.
Όταν φτάσαμε εκεί με τον Αλφι αυτός έπαιξε με τα σκυλάκια. Εντάξει οχι με όλα μόνο με τα θηλυκά. Άντε μας βγήκε και γυναικας. Με αυτά τα σκυλάκι παίξαμε και τα πήγαμε βόλτες. Όταν βεβαιωθηκαμε πως όλα ήταν μια χαρά ξεκινήσαμε για το σπίτι.
Όταν φτάσαμε στο σπίτι και μετά από ενα μπανάκι είχε έρθει η ώρα να μαγειρέψουμε. Βρήκα στο ιντερνετ ένα πιάτο όμως έχω θα κάνω κάποιες μικρές μετατροπές. Ειμαι έτοιμη να φτιάξω χοιρινά μεταγιον με σάλτσα μέντας και κολοκυθοσπορου. Είπα να πειραματιστω. Δεν φταίω κιόλας έγκυος ειμαι αυτό μου ήρθε να φτιάξω.
Όταν το φαγητό ήταν έτοιμο ετοίμασα ήδη τα πιάτα και και έκατσα στο σαλόνι να ξεκουραστώ. Ας θυμηθώ να δώσω και λίγο στα παιδιά γιατί έφτιαξα μάλλον λιγο παραπάνω από ότι έπρεπε.
Γ:μωρό μου ήρθα...(Λέει καθώς κλείνει την πόρτα πίσω του)
Α:αγάπη μου!! Έλα να σου δώσω φιλάκι και μετά να φάμε (λέω καθώς τεντώνω τα χέρια μου για αγκαλιά)
Γ:πως ήταν η μέρα σου σήμερα;
Α:τα ίδια σπίτι βόλτα με τον Αλφι στο καταφύγιο και μετά διάβασμα για τα σήματα εσύ;
Γ:τα ίδια...πηγα στο ζαχαροπλαστείο και πήρα τα αγαπημένα σου γλυκά και το αγαπημένο σου παγωτό και κάποια ντονατ.
Α:αχ τι άνδρα έχω εγώ;!;!
Γ:κουκλο; όμορφο; σέξυ: μοιραίο;
Α:Όχι φαντασμένο και ψωνισμενο...Άντε μοιραίε πήγαινε επάνω πλύνε χεράκια σε λιγο τρώμε.Εγώ σηκώθηκα και ξανά πήγα στην κουζίνα. Έβαλα στα ποτήρια μας νερό και έκατσα στην καρέκλα ακριβώς απέναντι του.
YOU ARE READING
Step brother or something more
Teen FictionΤι γίνεται όταν η μαμα σου παντρεύεται για δεύτερη φορα;! Τι θα γινει οταν η οικογένεια μεγαλώσει;! Αν θες να μαθεις διάβασε την παρακατω ιστορία ⬇️