Κεφαλαιο 34

3.1K 136 42
                                    

Σήμερα είναι μια υπέροχη μέρα για δύο λόγους. Ο πρώτος είναι ότι θα μπω στον 6ο μήνα επιτέλους και πια η κοιλιά μου είναι φανερή και ο δεύτερος λόγος ότι σήμερα θα έρθουν οι γονείς μας.

Πια όλα το σπίτι ειναι έτοιμο. Έχουμε όλα τα βασικα πραγματα που εχει ένα σπίτι. Ο Γιώργος εχει πιάσει δουλειά σε μια καφετέρια και εχει γραφτεί μπασκετ. Δεν με αφήνει να κάνω τίποτα απολύτως ούτε να κουνήσω το δαχτυλάκι μου αλλά εγώ κάνω δουλειές κρυφά όταν δεν είναι εδώ. Δεν μπορώ να κάθομαι όλη μέρα και να μην κάνω τίποτα.

Η Ηρώ και ο Τολης είναι το αντίθετο από εμάς. Ο Τολης εχει πιασει και αυτός δουλειά σαν προπονητής μικρών παιδιών και εχει γραφτεί και ο ίδιος ποδόσφαιρο. Η Ηρώ αντίθετα κάθετε όλη μέρα και το σπίτι είναι ένα χαους. Πάλι καλά πηγαίνει και καθαρίστρια μια φορά την εβδομάδα.

Εχώ ετοιμάσει ήδη το πρωινό και θα μας πάει ο κυριος Μάκης στο αεροδρόμιο να απορούμε τους γονείς μας. Είναι ο γείτονας μας. Σε αυτήν την περιοχή που μένουμε είμαστε μόνο εμείς και αυτός. Μας βλέπει σαν παιδιά του και μας βοηθάει πάρα πολύ. Και εμείς τον βοηθήσαμε όταν εφτιαχνε το σπίτι του.

Όταν φτάσαμε έξω από το αεροδρόμιο μπήκαμε μέσα και περιμέναμε να αποβιβαστούν. Μόλις τους είδαμε τρεξαμε αμέσως κοντά τους. Η μαμά μου με αγκάλιασε τόσο σφικτά και έβαλε τα κλάματα. Ο ένας λόγος ήταν ότι είχε να μας δει 2 με 3 μήνες και ότι είδε για πρώτη φορά την φουσκωτη κοιλίτσα μου. Παντα απέφευγα να στείλω ολόσωμες φωτογραφία.

Όταν πηγαίναμε στο αμάξι τους εξηγήσαμε τα παντα για τον κυριο Μάκη και χάρηκαν παρα πολύ που είχαμε κάποιον να μας βοηθάει. Όταν φτάσαμε σπίτι τον ευχαριστησαμε και μπήκαμε μέσα. Τους δειξαμε όλο το σπίτι και αφήσαμε για το τελος το παιδικό.

Το είχαμε φτιάξει ήδη και ήταν υπέροχο. Ροζ τοίχος με πολλές φωτογραφιες με εμενα και τον Γιωργο αγκαλιά κρατωντας την κοιλιά μου. Στην κούνια είχαμε βάλει μια σαν κορδέλα με το όνομα Εύα. Στην αλαξιερα είχαμε καραμέλες και κάθε φορά που μπαίναμε μέσα στο δωμάτιο τρωγαμε και από μια. Και μετά απορώ πως πήγα 10 κοιλιά σε 5 μήνες...

Αν απορείτε τι φύλλο είναι το μωρό της Ηρώς είναι...αγοριιιιι. Αντε θα μας την προσέχει.

Οταν αφησαν τα πραγματα τους στον ξενωνα που τον καναμε τέλειο, πολλές φορές κοιμάμε εκεί γιατί ο Γιώργος ροχαριζει. Βγάλαμε το πρωινό στο μπαλκόνι και κάτσαμε να φάμε έξω. Είχε ήλιο και η μέρα ήταν τέλεια.

Step brother or something moreWhere stories live. Discover now