5 χρονια μετα
Α:Γιώργο τρεχααα (Λέω μες στην τρελή χαρά)
Γ:τι έγινε; κατσαρίδα;;; (Λέει τρομαγμένος)
Α:Όχι ειμαι εγκυοςςςςςςς (Λέω και τρέχω προς σ'αυτόν και αυτός με παιρνει αγκαλιά)
Γ:πλάκα κάνεις;! Δεύτερο παιδάκιιιιιι (Λέει και νοιώθει ήδη να τον έχεις πιασει ταχυκαρδία όπως εμένα)Καθόμαστε και τοση ώρα απλά γελάμε εγώ βέβαια έχω βάλει τα κλαματα γιατί δεν περίμενα να ξανά μείνω. Μετά από αυτό αμέσως να τους πάρουμε όλους τηλέφωνο έναν έναν. Οι γονείς μας και αυτοί μέσα στην τρελή χαρά. Μιλουσαμε πολύ ώρα και αμέσως μόλις θα κλείναμε θα έψαχναν για εισιτήρια.
Ο Ria με τον Μικη είναι πλέον αρραβονιασμενοι και θα παντρευτούν μαζί με εμας στην Ελλάδα. Θέλουν και αυτοί να κάνουν ένα παιδί αλλά ο Μικουλης είναι στείρος όποτε στην αρχή υπήρχε ένα μπάχαλο δηλαδή να έρχετε σπίτι μας να είναι σε μέσα σε μια παράνοια και να την πληρώνει ο Γιώργος. Η Ria ήθελε πάρα πολύ και αυτήν ενα παιδι αλλά το πήρε πιο ήρεμα και δεν μπορούσε να κάνει κάτι να τον ηρεμήσει.
Τώρα θα συνεχίσουν να προσπαθούν αλλά δεν γίνεται κάτι. Ο Τολης με την Ηρώ είναι ακόμη Βραζιλια και φυσικά τον Βαγγελακη τον βάφτισε ο Γιώργος. Όπως τα είχαμε κανονίσει. Την Εύα μας την βάφτισε η Ηρώ τον Δημητράκη εγώ και τον Βαγγο ο Γιώργος και τώρα που θα κάναμε και εμείς άλλο παιδί ο Τολης.
Τώρα θα ξανά νιωσει άβολα ο Μικης αλλά δεν μπορούμε να τους το αφήσουμε κρυφό. Τα παιδιά θα ερχόντουσαν για Σαββατοκύριακο Ριο και είναι η ευκαιρια να βγούμε όλοι σήμερα έξω να φάμε και να τους το ανακοινώσουμε.
Στο σπίτι γίνεται ένας πανικός καθώς ο Γιώργος να τους παίρνει όλους τηλέφωνο εγώ να κυνηγαω την Εύα γιατί πήρε ένα μαχαίρι μην γίνει τίποτα και τρέχουμε. Στο τέλος αφού της το πήρα την πήρα αγκαλιά και έπιασα το τηλέφωνο να πω στα παιδιά για το βράδυ.
Αφού ηρεμησαμε κάτσαμε αγκαλιά όλοι στον καναπέ και ήρθαν και τα σκυλιά. Η Εφθαλια επειδή έγινε ταιραστια την πηγαμε κτηνίατρο και μας είπε πως καλύτερα να την αφήσουμε εκεί και αυτός θα την πήγαινε κάπου όλου. Τώρα σχετικά με τα σκυλιά ο Αλφι είναι πια παππούλης και ο Πεπιτο μια χαρά.
Η Εύα θέλει χαμστερ όπως έχει η θεία Ηρώ αλλά δεν πρόκειται να της πάρουμε.
Πάω στην κουζίνα να φτιάξω ένα χυμό να πιούμε γιατί είχα όρεξη να πιω έναν περίεργο χυμό. Έβγαλα τα υλικά που χρειαζόμουν και έφτιαξα 'χυμό αβοκάντο με γάλα καρύδας και βατόμουρα'. Το έβαλα σε ποτήρια και έδωσε και ένα στον Γιώργο.
YOU ARE READING
Step brother or something more
Teen FictionΤι γίνεται όταν η μαμα σου παντρεύεται για δεύτερη φορα;! Τι θα γινει οταν η οικογένεια μεγαλώσει;! Αν θες να μαθεις διάβασε την παρακατω ιστορία ⬇️