Το ξυπνητήρι χτύπησε όποτε σηκώνεται αυτήν την φορά ο Γιώργος και την παιρνει. Την φέρνει στο κρεβάτι μαζί μας και ξανά ξαπλώνει. Την φιλάω και την παίρνω στην αγκαλιά μου.
Γ:τι εγώ φιλάκι δεν έχει;!
Α:έλα εδώ παραπονιαρι μου! (Λέω καθώς τον πλησιάζω)Τον παίρνω αγκαλιά και αυτόν και τον φιλάω. Ξαπλωσαμε για λίγο και οι τρεις έτσι αλλά μετά κάποια έπρεπε να φάει. Εβγαλα την μπλούζα μου για εκατοστή φορά και την κράτησα καλά. Αυτήν αμέσως αρχισε να πίνει γάλα και εγώ κοίταζα τον Γιώργο με ένα νυσταγμένο βλέμμα.
Αφού κάνω ολη αυτήν την διαδικασία όταν έχει φάει ξαπλώσουμε ξανά. Ο Γιώργος φαίνεται να παίζει με την μπεμπα ενώ εγώ χουζουρευω.
Σηκώνομαι και την παίρνω. Της άλλαξα την πανα και την έβαλα να παίξει με κάτι αρκουδάκια στο κρεβάτι.
Έπλυνα γρήγορα το πρόσωπο μου όπως και τα δόντια και απλά χτένισα τα μαλλιά. Πήγα στην ντουλάπα μου και έψαξα για ένα σοβαρό ρούχο όπως σαν την φορά που πήγα στην εταιρία.
Πήρα την Εύα και κατεβήκαμε τα σκαλιά. Μου φαίνεται τόσο περίεργο να ειμαι 17 να έχω ένα παιδί και να δουλεύω σε εταιρία ενώ καν δεν τελείωσα το Λύκειο και να ντύνομαι και τόσο σοβαρή.
Στην κουζίνα ήταν και ο Γιώργος και έπινε καφέ. Έκατσα στην καρέκλα μου και ήπια μια γουλια από την κούπα μου. Έβαλα την Εύα στο καρεκλάκι που τρώει και της έκοψα μερικά φρούτα.
Δεν τα τρώει απλά κάπως τα γλύφει και περνάει η ώρα. Έστειλα μήνυμα στην Ηρώ πως πάει με τον Δημητράκη και δεν έχει απαντήσει ακόμα.
Γιατι Ναι γέννησε τον μικρό καλό Δημητράκη που εχει για νονά μια κουκλάρα που την θέλουνε πολύ.
Εντάξει το ξερω υπερβάλλω...σταματαω!
Α:βαριέμαι τόσο πολύ να σηκωθώ (Λέω καθώς κοιτάζω ακόμα το κινητό μου)
Γ:εγώ ευτυχώς θα πάω 8:00. Εσυ τι ώρα πρέπει να εισαι εκεί;
Α:7:30 αλλά λέω να πάω λίγο νωρίτερα για να μην λένε και τίποτα.
Γ:θα πας πουθενά το απόγευμα έχεις κανονίσει τίποτα;
Α:Όχι σπίτι...και εσύ σπίτι δεν θα είσαι;
Γ:Ναι!
Α:ωραια! Άντε πάω...φιλιά...αγάπη μου Γεια σου να περιμένεις την μανούλα ένταξει; (λέω καθώς την φιλάω)Φιλάω και τον Γιώργο παιρνω τσάντα κλειδιά χρήματα κινητο και φεύγω. Μπαίνω μέσα στο αμάξι και αφού βάζω ζώνη και όλα αυτά και ξεκινάω.
Περνάω πρώτα από μία καφετέρια και παίρνω έναν καφέ. Όταν φτάνω στη εταιρία πάω αμεσως στο γραφείο. Χαιρετάω όσους τυχαίνει να είναι στο δρόμο μου και και μπαίνω μέσα στο γραφείο.
YOU ARE READING
Step brother or something more
Teen FictionΤι γίνεται όταν η μαμα σου παντρεύεται για δεύτερη φορα;! Τι θα γινει οταν η οικογένεια μεγαλώσει;! Αν θες να μαθεις διάβασε την παρακατω ιστορία ⬇️