4.BÖLÜM

27.3K 902 167
                                    

~1 HAFTA SONRA

"Nihal iyi izle bak." Diyerek sırıttım ve kağıttan yaptığım topu Açelya'nın kafasına attım. Bütün sınıf kahkaha atarken o bana sinirle bakıp önüne döndü.

"Hastayım bunun bu hallerine." Deyip dalga geçtim.

"Bende senin bu hallerine."

Gürkan'ı duymazdan geldim .Açelyalar'ın en iyi arkadaşıydı.Hani şu her okulda yakışıklı, bütün kızları peşinden koşturan, sinirli, psikopat bir erkek vardır ya. Hah işte bizim okulda da o Gürkan.

Ama çocuk bana taktı. Geçen seneden beri benden hoşlandığını biliyorum. Sinir de olmuyorum  değilim.

Açelya ve Müjdeyle çok iyi arkadaşlardı - yani dışarıdan öyle görünüyor- ama onlara ne yaparsak yapalım hep bizi savunuyor. Onu duymazdan gelip Nihal' e döndüm."Kıza yaptıklarından sonra laf söyleyeceğini  sanmıyorum."

Yaptıklarımız aklıma gelince adeta gözlerim ışıldadı. Yaklaşık bir hafta önce sakin bir park seçtik ve kamera, mikrofon düzeneklerini kurup Açelya ve Müjdeyi çağırdık.Ben Müjde'ye Nihal 'de Açelya'nın üstüne atladık. Bir güzel haşatlarını çıkartıp yerlerde sürükledik.Son olarak da Açelya'dan Efeyle birlikte olmak istediği itirafını sonra da Müjde' den bir kere de olsa Gürkan'ı öpmek istediği itirafını aldık.

Bu görüntüleri bütün okulun olduğu ve öğrencilerin kurduğu okulun sitesine  göndereceğimizi ve yarım saat içinde bütün okulun izlemiş olacağını söyleyince gözleri dehşetle açıldı. Açelya'nın itirafını öğrenirlerse karizması çizilirdi. Müjde'nin itirafını bütün okulun değil Gürkan'ın öğrenmesi yeterdi.

Kızlara ne tür işkenceler yapıyor bilmem ama erkeklere yaptıklarını duyunca tüylerimin diken diken olduğunu anımsıyorum. O zamandan beri ne laf söylersek söyleyelim cevap vermiyorlar.

Gruplarına ne anlatıp kandırdılar bilmem ama gerçekleri anlatmadıklarından adım gibi eminim.Kolumun dürtülmesiyle kendime geldim.

"Kızım Atınç'a bak Yasemin'e nasıl bakıyor?"

"Kanka Yasemin kim?"

"Of yeni gelen işte."Heh bide o vardı. Iki gün önce sınıf değişikliği yaparak bizim sınıfa gelmişti.

Biz pencere kenarında oturuyorduk. Ders boş olduğu için Efe ve Atınç duvar kenarına geçmişti. Efe Atınç'a bir şey anlatıyor ama o dinlemiyordu. Gözü Yasemindeydi. Hızla Nihal'e döndüm."Yoksa onu mu?"deyip kızı gösterip devam ettim.

"Bir haftadır bu kendine bakmasının sebebi o kız mı?"

"Bence o , seven insan öyle bakar. Kendimden biliyorum."Gürkan'ın sesiyle direk ona döndüm."Bence de onu seviyor ya. Inşallah kızda onu seviyordur. "

O bana sırıtırken ne yaptığımın farkına vardım. Ne diye Gürkanla konuşursun ki sen Ecrin?

₩₩₩₩₩₩₩₩

Çıkış zili çalınca yürümeye başladım. Atınç'ın Efe'yle bir işi vardı. Nihal'le evlerimiz ters istikamette olduğu için tek başıma gidecektim .Okul bahçesinden çıkıp yürümeye başladığımda biri bileğimden sertçe tuttu.

Elin sahibine baktığımda Gürkan'ı gördüm. Elimi çekmeye çalıştım ama başaramadım. Güçlüydü.

"Ne var?" Dedim sertçe.

"Seni sevdiğimi daha nasıl gösterebilirim?" Diye bağırdı. Şuan oldukça sinirli görünüyordu.

"Bırak beni." Sesimi güçlü çıkarmaya çalıştım. Umarım öyle olmuştur.

Cani!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin