-Keh, nincs kedvem Tsunade órájára menni. Minek kell egyáltalán most írnunk? Nem érne rá holnap?- panaszkodtam, miközben Deidara vállába fúrtam a fejem. Felnevetett a viselkedésemen és egy puszit nyomot a fejem búbjára. Becsengettek így felemeltem a fejem és Tsunade tanárnőre kezdtünk figyelni, miközben kiosztotta a dolgozatokat.
-Mei te maradj itt óra után. Beszédem van veled- rakta le a lapot előttem, miközben idegesen nézett rám. Ijedten néztem végig a szemébe, mikor arrébb ment és tovább osztotta a lapokat. Deidara biztatáskép a combomra rakta a kezét és gyengéden megszorította. Nyeltem egy nagyot, majd tekintettemet a lapra tereltem és elkezdtem írni a dolgozatot-Elmondanád ezt a sok hiányzást?! Mi a fene van veled?! Amióta megismerkedtél Deidarával, folyamatosan kimaradsz napokat az iskolából! Magyarázatot kérek erre!
-Talán nem kéne így üvöltöznie. Még a végén meghallják- mondtam, miközben a földet pásztáztam
-Beszélj!
-Érdekli önt?! Tessék! Ez mind Ruko miatt van! Mikor elsőnek volt itt a suliban, haza mentem és ott megerőszakolt! Majd miatta kórházba kerültem!
-Ellenem ne merd felemelni a hangod, megértetted?!
-Miért ha jól tudom úgy vannak a szabályok, hogy amit a tanár csinálhat azt a gyerek is. Deidara pedig nem tehet semmit. Ő az aki megváltoztatta az életem. Újra képes vagyok szeretni, hála neki. Ha ő nem lenne és nem segítene rajtam mindig, én már rég depresszióba estem volna- könnyesedett be a szemem. A táskám pántját kezdtem szorítani, miközben kézfejemmel megtöröltem a szemem
-Értem. Beszélni fogok Rukoval, azért amiket tett- állt fel hirtelen és előttem termet. Időm sem volt hátrébb lépni, mivel a karjai közé zárt. Fejemet a vállára hajtottam, így voltunk míg alább nem hagyott a sírásom.
-Menj, már úgy is ki fognak csengetni óráról. Leigazolom ezt neked- engedett el, mire bólintottam egyet és a vállamra kapva a táskám, léptem ki a teremből. Szerencse, hogy ma csak 4 óránk volt. Lolynak viszont még lesz egy tesije Gai-senseiel.
-Nincs kedvem még haza menni- mondtam és elindultam az egyik irányba. Vajon mit csinálhat most Fuji? Belátta már, hogy hibázott, vagy más lányokat próbál felszedni megint? Dudálást hallottam, mire ijedten kaptam oldalra a fejem. Egy kocsi száguldott felém, ami egyre csak közelebb ért, mikor egy erős lökést éreztem, majd a földön kötöttem ki. Lassan emeltem fel a fejem a földről és körül kezdtem nézni, mikor a retinám remegni kezdett. Felálltam a földről és felé kezdtem futni, majd a fejét óvatosan a combomra raktam. Előhalásztam remegve a telefonom és a mentőket kezdtem hívni, miközben a hideg kezét fogtam végig.-Minden miattam van- sírtam Loly vállán, ahogy a kórház várótermében ültünk. Egy órája van bent egy csomó orvos a műtőben, mégsem jött még ki senki. Amint behozták, jöttem utána a kocsival és értesítettem a többieket, akik egyből jöttek.
-Önök a hozzátartozói?- jött ki az orvos, mire elengedtem Lolyt és oda futottam elé
-Kérem, mondja hogy jól van. Túlélte?
-Ami azt illeti hölgyem- vakarta meg a tarkóját, mire bennem darabokra tört az a kis remény is. Hát persze, az a kocsi teljesen átment rajta, hogy hihettem ezt el. Könnyesedett be újból a szemem és megfordulva, kirohantam a kórházból. Mivel volt nálam kulcs a lakásához, felrohantam oda és benyitva leültem a kanapéjára és magamhoz ölelve a párnát, temettem bele az arcom. Olyan jó illata van, olyan mint ami neki volt. Elterültem a kanapén és szorosan ölelve a párnát, álomba sírtam magam
YOU ARE READING
Megőrültél?! [Befejezett]
FanfictionModern Naruto, avagy modern akatsuki. Főszerepelőnk egy úgynevezett akatsuki szervezetben van, amitől az egész iskola retteg. Megjelenik egy rég nem látott fiú, aki újra megkeseríti föhősnőnk életét, míg az új osztálytársa megvédi őt