Mi van Itachi és Loly közt?

200 15 8
                                    

Miután apa megmutatta mit hogy kell csinálni, Deivel bepakoltuk a csomagokat hátra és elindultunk vissza. Olyan jó vanília illat terjeng a kocsiban, hála annak, hogy felakasztottak egy olyat a visszapillantó tükörre. Mivel később indultunk el, így már kezd sötétedni, ezért bekapcsoltam a lámpákat. Miközben az egyik kezemmel vezettek, Dei a másikat fogja. Egy kis idő után túl csend lett, így rá kaptam a fejem és mosolyogva fordítottam vissza a fejem. Az ablaknak dőlve alszik, miközben az nyitva van, ezzel is össze borzolta a haját. Szerencse, hogy az én oldalamon tudom irányítani az ablakokat is. Gondoltam magamba és rányomtam a gombra, ami felhúzta az ablakot.
-Mm- nyöszörgött Dei, majd lassan felemelte a fejét
-Már csak 10 percre vagyunk. Haza dobjalak, vagy nálunk alszol?
-Hm alszok most otthon. Holnap suli és minden cuccom ott van, hm- dörzsölte meg a szemét, mire bólintottam egyet. Ahogy oda értünk az albérlet elé, hátra nyúlt a táskájáért és egy csókot adva kiszállt, majd bement. Sóhajtottam egyet és haza hajtottam, ahol beparkoltam a garázsba és felmentem a lifttel.
-Megjöttem- kiáltottam el magam és lerúgtam magamról a cipőt.
-Ez fura, ki cipője lehet?- guggoltam le és nézegetni kezdtem a férfi cipőt. Halk szitkozódást hallottam Loly szobájából, így inkább levágódtam a kanapéra és egyre csak a szobája ajtaját néztem. Lassan lenyomódott a kilincs, majd egy Itachi dugta ki rajta a fejét? Ahogy meglátott, gyorsan felvette a cipőjét és kiviharzott a lakásból. Elindultam Loly szobája felé, majd halkan bekopogtam és beléptem a szobába.
-Mit keresett itt Itachi és mi ez a bűz?- fogtam be az orrom, ahogy megcsapott és kinyitottam az ablakot.
-Csak beszélgettünk- vakarta meg a tarkóját, mire a haja arrébb csúszott a nyakától, így láthatóvá vált a vörös folt
-Aha beszélgetettek. Akkor mitől van vörös folt a nyakadon? Csak nem?- húztam mosolyra a szám és leültem elé
-N-nem történt semmi olyan dolog

-Gyere már Mei! Lekéssük miattad a buszt- rángatott le a székről. Be sem tudom már fejezni a reggelimet?
-Nem kell ennyire sietni. Felőlem le is késhetjük azt a tetves buszt. A kocsimmal megyünk- álltam fel a földről és felvettem a cipőm. A táska pántját a vállamra dobtam és elvettem a kocsi kulcsot az akasztóról- jössz vagy busszal mész?
-Mióta van kocsid?- akadt ki és utánam sietett, miután bezárta az ajtót.
-Tegnap óta- léptünk be a liftbe és lementünk a garázsokhoz. Kinyitottam a kocsit, majd az ülésre leülve parkoltunk ki onnan.
-Öhm ha jól tudom, nem arra van a suli
-Ne aggódj beérünk, csak felvesszük még Deidarát- parkoltam le az épület előtt és kiszálltam a kocsiból- a tegnap estit meg még átbeszéljük amint haza értünk
-Mondom, hogy nem történt semmi
-Persze én meg higgyem el- mondtam ki halkan
-Hallottam ám- kiabálta ki nekem, mire már a fejemet fogtam, mikor megjelent Deidara. Elindultam felé és egy csókot adtam neki
-Nem is mondtad, hogy jössz, hm
-Igazából fel akartalak hívni, de Loly lerángatott a székről már kora reggel, ezért teljesen kiment a fejemből- indultunk el a kocsi irányába, majd beszálltunk és elindultunk a suli felé. Nagyot nyeltem, ahogy az iskola előtt álltam. Nem akarok vele újra találkozni, azok után ami történt. Nem elegem van most már belőle. Meg kell mutatnom, hogy engem soha többet nem fog bántani

Hmm, mi lehet Loly és Itachi közt? 😉. Engem is nagyon érdekel 😃

Megőrültél?! [Befejezett]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin