Bana Neler Oluyor

812 52 14
                                    

Kardeşlerim camdan bizi izliyorlardı. Tehlike geçtikten sonra yanımıza geldiler. Ama ben hareket edemiyordum. Sadece konuşuyordum. Açelya:

- Sen hangi akılla dışarı çıkıyorsun ki. Hani kimseye güvenmiyorduk. Gecenin bu saati zaten çok tehlikeli oluyor. Ya başına kötü bir şey gelseydi. O zaman napardık.

- Bir sorunum var zaten şu an, diye bağırdım. Neden bağırdım bilmiyordum. Sinirlenmemiştimde ama içimden her şeye bağırmak geliyor. Açelya

- Neyin var.

- Yürüyemiyorum. Vücudumu hareket ettiremiyorum.

- Merak etme birazdan geçer. Adam sana iyi büyü yapmıştır heralde. Artık peşimizdeler. Burada kalamayız. Hafi içeri girelim, dedi Açelya. Ada benim kolumu alarak boynuna doladı. Yavaş yavaş yürüyebiliyordum. Eve gitmiştik. Ama ev bize sanki biraz kızmıştı. Çünkü ev yine kendini dağıtmıştı. Pek fazla şaşırmıyorum artık. Alıştım tuhaf olmaya. Başımıza hangi maceralar gelecek çok merak ediyorum gerçi. Dağınık evi gördükçe babam aklıma geliyor. Onu hâlâ çok özlüyorum. Ama beni izlediğini ve her an bana yardım etmek için tetikte durduğunu biliyorum.

Kardeşlerim korkudan ağlıyorlardı. Ban sarıldılar hemen. Bende onları sakinleştirmeye çalışıyordum. Sonra Açelya söze girdi:

Bizim yerimizi bulduklarına göre başka bir yere gitmeliyiz. Ama nereye bilmiyorum. Büyük ihtimalle evde bizimle gelecek.

Herkes şaşkın yüzlerle Açelya' ya bakıyordu.

- Na....nas...nasıl bizimle gel...geliyor, dedi Başak. Bende anlamamıştım. Ev bizimle nasıl gelecek. Aslında gelir. Kendini dağıtan ev neden yürümesin. Hem içinde gideriz. Yürüyen Şato vardı. Onun gibi olur. Hem büyü de bol bizde. Sıkıntı çıkmaz yani. Bunlar olurken beni gözlerim hahiften gitmeye başladı. Uykum gelmişti. Ada beni odama çıkardı. Yatağıma yatırdı.

- Teşekkürler, dedim

- Önemli değil. Buraya sizi korumaya geldim. Ve pizza geldiğinde kapıyı tek seferde açmadığın için çok kızgınım.

- Onun içinde özür dilerim. Am o zaman böyle tuhaf şeyler olacağını nereden bileyim. Zaten o zaman anlamıştım tuhaflık olduğunu. Neyse artık uyumak istiyorum. "İyi uykular." dedi ve gitti. Herhalde kimse benim için hayatını riske atardı ki. Ada'nın yanındayken kalbim bir değişik oluyor. Bana neler oluyor.

Tuhaf BelaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin