Özür Dilerim

101 10 0
                                    

Saat gecenin 1'i ve ben halâ uyuyamıyorum. Rüzgar uyuyor mususr acaba? Gerçi niye uyuyamasın ki. Mendebur. Daha fazla tavanı izleyemeyeceğim. Kapımı açıp merdivenlerden inerken sanki bir gökgürültüsü duydum. Yok canım değildir. Mutfağa gidip su doldurdum. Tma içecekken büyük bir gökgürüldeme sesi duydum sonra bardaktan boşanırcasına yağmur. Ellerim titremeye başladı. Oldum olası gökgürültüsü den korkmuşumdur. Ellerim sonunda işlevselliği bırakıp bardağı serbest bıraktı, bardak geç olmadan yerle buluştu. Evin içinin aydınlanır kararması korkumu daha da artırırken buzdolabının köşesine çömüp ellerimle kulaklarımı kapadım. Sadece beklemeliydim. Sesler dhaa da yaklaşıyor gibiydi. Daha fazla ses çıkarıyordu. Yine ışıklar aydınlatıyordu evin içini. Yine yine yine... Işık yok. Sıcak, sıcka bir nefes. Koku. Rüzgar'ın kokusu. İki çift kol. Ağlamaya başladı. Gözyaşlarımı silip her yerimi öpmeye başladı.

Rüzgar: Özür dilerim.

Sımsıkı sarıldım. Beni kucağına aldı.

Rüzgar: Hadi uyuyalım.

Başımı aşağı yukarı salladım. Kokusu beni mayıştırmıştı bile. Çok güzeldi. Sırtım yumuşak yatağa deydi. Battaniyenin altına soktu. Vakit kaybetmeden yanıma yattı. Sarıldım. Sarıldı.

Rüzgar: Özür dilerim güzelim. Öyle çıkışmamam gerekirdi. Snei dinlemeliydim.

Ben: Ben de. Yanına herkesin gleip benim gelememem koyuya.

Rüzgar: E gel diyorum güzelim ama sen gelmiyorsun.

Ben: Çünkü gelirsem sana yapılmadan duramam.

Rüzgar: İlla yapışman mı lazım?

Ben: Evet!!!

Belindeki kollarını daha da sıktı.

Rüzgar: bnece kendini dizginleyebilirsin. Hem ilişkimizi saklı saklı yaşamak ekşınlı olmaz mı?

Güldüm.

Ben: Ekşın dedin aldın gönlümü.

O da güldü. Saçlarımı okşayıp öpücükler bırakıyordu. Gözlerimi daha fazla çık tutamadım ve kapadım. En son duyduğum ses "Özür dilerim bebeğim"di.








      Bu eğitim sizcede can sıkıcı değil mi? Ben hiçbir şey anlamıyorum. Gram ders çalışasım gelmiyor. Okulları açtıkları için vaka sayılarında arttı. Sınava girecekler içinde çok zor. Sonumuz ne olacak bakalım. Sizi seviyorum😘

Tuhaf BelaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin