Megbocsáthatatlan - 2

2.3K 109 28
                                    

- Hogy te mekkora gyökér vagy!

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.

- Hogy te mekkora gyökér vagy!

Hizashi teljes mértékben kiakadt, amivel nem volt egyedül. A tanáriban mindenki jelen volt.

- Azért ez... jesszus, All Might, ha ez kiderül... - sopánkodott Midnight. - Azért örülök, hogy én leszek a lányod ofője.

- Mély csalódás - csóválta a fejét Nezu. - Az első számú hőstől azért ennél többet vártam.

- Már régen nem vagyok az első számú hős! - csattant fel Toshinori. - És nem kell leszidnotok, (Név) már megtette!

- És meg is érdemelted - mordult fel Aizawa. - Szegény szerencsétlen...

- Aizawa, már te is?

- Érthető, hogy miért ilyen - mondta Vlad. - Gondolj bele... míg te Shield autójával száguldoztál Amerikában, (Név) teljesen reményvesztve Narát dajkálta.

- Egyikőtök sem tudott erről?

- Hogy van egy lányod? - vonta fel a szemöldökét Aizawa. - A régi osztálytársai közül én voltam az egyetlen, akinek (Név) elmondta. Még Hizashi előtt is titokban tartotta.

- Így utólag meg is tudom érteni - sóhajtotta szomorúan a hangok hőse.

- Miért?

- Mert (Név) ismer engem annyira, hogy már akkor is tudta: én képes lettem volna utánad menni és a haverod előtt kicsontozni téged.

*

- Jó napot... - motyogta Nara, ahogy ajtót nyitott neki.

- Mondtam, hogy nyugodtan tegezz - mosolygott rá Toshinori, miközben levette a cipőjét.

- Mert?

A szőke lány szúrós tekintettel mérte végig, amitől összefacsarodott a szíve.

- Mert az apád vagyok...

- Tizennégy évig nem volt apám... most miért lenne rá szükségem?

- Nem tudok elégszer bocsánatot kérni érte...

- Ne kéregess bocsánatot - mondta hűvösen Nara. - Egyszerűen tedd jóvá.

- Már mindent megpróbáltam...

- Nem. Hihetetlen, hogy te vagy a legelismertebb hős, és én adok neked tanácsokat... Próbáld meg megbékíteni anyát úgy, hogy érezteted vele azt, amit eddig nem. Hogy...

A lány elharapta a mondatot, ahogy (Név) kilépett a szűk előszobába.

- Á, Toshi, üdv itt - intett.

BNHA - Oneshots [KÉRÉSEK ZÁRVA]Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt