Kaminari X Villain Reader
Nikicekovacs kérésére
Denki kétségbeesetten rángatta a karját szorító bilincseket. A nyelvét a fogai közé dugta, hogy ne vacogjanak olyan feltűnően. Dabi, Shigaraki, Twice, Spinner, a félkarú Compress és Toga mind-mind körülötte álltak.
– Mi.. mit akartok tőlem? – kérdezte remegő hangon.
Toga sikkantva felnevetett.
– Na, szerinted mit, Denki-chan?
Dabi leintette a hiperaktív lányt.
– Kaminari Denki, azért raboltunk el, hogy Bakugohoz hasonlóan megkérjünk: állj át a mi oldalunkra – magyarázta Compress.
Denki megrázta a fejét, és igyekezett higgadtnak tűnni.
– Nem gondoltatok rá... hogy a válasz az én részemről is ugyanúgy nem lesz?
Dabi felszisszent, és Shigarakira nézett. A kék hajú férfi nagyot sóhajtott, és a szék karfáira támaszkodott. Denki riadtan nyikkant egyet, ahogy a borzalmas arc egészen közel hajolt az övéhez.
– Viszont most senki nem sejti, hol vagyunk – mondta lassan. – A megmentő sereg, ami Bakugonál kiérkezett, érted nem fog eljönni.
Tomura arcára egy undorító, rémisztő mosoly kúszott.
– Gonosztevő lesz belőled, Kaminari-kun, még ha ehhez a józan eszed is össze kell törnöm.
Denki most már nem tudta elrejteni a remegését.
– Megjöttem, ti senkiháziak – vágta ki az ajtót egy sötét ruhát viselő lány.
Kék haja itt-ott kilátszott a fekete kapucni alól, a szeme mintha ezer színben ragyogott volna. Fehér maszkot viselt, amire a HERO szó volt felpingálva.
– Na, itt a köves – mordult fel Dabi.
– Sokáig voltál el! Máris visszatértél?! – kiabált Twice.
Shigaraki eltávolodott Denkitől, és az ismeretlen gonosztevő felé fordult.
– Jelentést.
– A kölyök előtt? – pillantott a lány Denkire. A fiú megrezzent az átható tekintettől.
– Crystallite, ő Kaminari Denki, és csatlakozni fog hozzánk – jelentette ki Tomura.
A lány megdermedt, majd idegesen megfogta az orrnyergét.
– Tomura, tudod, hogy jó testvérek vagyunk, de amikor nekiállsz annak, amibe már belebuktál egyszer, nehezen állom meg, hogy ne csináljak belőled gyémántot.
– Most mi a fene bajod van?!
– A drága mestered is megmondta, hogy használd azt a csöppnyi agyad, mielőtt csinálnál valamit! Egy U.A. diák után mindenki ugrani fog!
– Minek kell már megint hisztizni! – kiáltotta Shigaraki. – Azt csinálok, amit akarok!
– A nővéred vagyok, én mondom meg, hogy mit csinálsz, mert nem vagy képes rendes döntéseket hozni! Ezt is csak elbaszni tudod! És most kijössz, és nem a túsz előtt beszéljük meg a kis bandád ügyeit!
A Crystallite nevű lány megfordult, és kicsörtetett az ajtón. Shigaraki morogva követte, utána a többi bűnöző ment.
Denki végül egyedül maradt a dohszagú betonfalak között. Még vagy egy órán át próbálta magát kiszabadítani, majd a riadalomtól és a fokozódó éhségtől szédülve nyugtalan álomba merült.
Fém csattanására ébredt, s érezte, hogy a karjai szabaddá válnak. Azonnal kipattant a szeme, és majdnem felkiáltott, de egy kéz tapadt a szájára. Döbbenten felnyögött, ám ekkor megpillantotta a szivárványszín szemeket.
Értetlenül pislogva meredt a lányra, aki ezúttal nem viselte a maszkját. Meseszép arca alig hasonlított Tomuráéra.
– Ha visítani mersz, visszakötözlek, és hagyni fogom Dabinak, hogy reggel minden beteg perverzióját kiélje rajtad! – suttogta Crystallite.
Denki bólintott, és csendben maradt, mikor a lány elengedte az arcát.
– Helyes. Gyere, kiviszlek ebből a bolondokházából.
Halkan, mint egy kisegér osontak végig a sötét folyosókon. A gonosztevő végig Denki kezét fogta, nehogy lemaradjon.
Öt perces gyaloglás után értek ki a szabad levegőre. A bejárati ajtón kilépve Denki egy végtelen mezővel találta szemben magát. A szél boldogítóan töltötte meg a tüdejét friss oxigénnel. Megkönnyebbülve sóhajtott egyet.
– Ne örülj ennyire, még futnod kell pár mérföldet. Menj keletnek, arra találod a legközelebbi várost.
– Miért? – kérdezte Denki.
– Mit miért?
– Miért segítesz nekem? Te nem velük vagy?
Erre Crystallite halkan felnevetett.
– Az idióta kisöcsém bandájához semmi közöm, csupán néha meglátogatom őket. Igazándiból egy egyetemen dolgozom, mint kristálykutató. Senki sincs tisztában a családi hátteremmel.
– Én most már igen.
– Képes lennél tönkretenni a megmentőd életét? – vonta fel a szemöldökét a lány. – Milyen hősies...
– Még a nevedet sem tudom!
– Számít ez valamit?
– Igen!
Crysallite nagyot sóhajtott, és a fiú füléhez hajolt.
– Shimura (Név) vagyok. És most sipirc Denki, mielőtt a kattant öcsém rájön, hogy megléptél.
– Téged nem fog bántani?
– Eltűnök a radarjukról pár hétre, addig túlteszi magát rajta. Nos akkor, viszlát – intett (Név), és futni kezdett a távolban terpeszkedő erdő felé.
Denki bólintott, és megindult a mezőn át. Az ajkába harapott, és még egyszer visszanézett (Név) távolodó alakjára.
Nem tudta miért, de szomorúság fogta el.
YOU ARE READING
BNHA - Oneshots [KÉRÉSEK ZÁRVA]
FanfictionYuri, yaoi, X Reader, X OC, szimpla ship, esetleg egy jó ötlet... Minden jöhet, amennyiben nyitva áll a kérési lehetőség!