Overhaul X Reader
szandra0502 kérésére
(Név) sietve ment végig a neonlámpák fényében fürdő folyosón. A kórházakat megszégyenítően steril környezet kongott az ürességtől, ami nem volt meglepő. A csapat nagy része valamiféle küldetésen volt.
A fiatal nő feljebb tolta orrán az üvegkeretes szemüveget. A fémen és a műanyagon jobban megtapadnak a kórokozók, a kontaktlencse pedig egyenesen emberiségellenes. Chisaki a száz százalékig üveget hagyta meg egyedüli választásnak. Arról szó sem lehetett, hogy (Név) szemüveg nélkül közlekedjen: A látása borzasztó volt. Hófehér haja rövidre vágva simult a tarkójára. Overhaul saját kezűleg vágta le, a csatlakozásának napján.
– Ha tökéletesnek születtél, akkor tegyünk róla, hogy tényleg az legyél – mondogatta.
(Név)-et kiskorában még a szülei is eltaszították maguktól, amiért nem volt képessége. Az albinizmusa, és az ezzel járó látáskárosulása csak a hab volt a tortán. Régóta az utcán élt, mikor Overhaul rátalált. Ő volt az első, aki azt mondta neki, hogy ér valamit.
(Név) tudta, hogy a yakuza másodlagos vezetője egyetlen feladatának a képességek eltörlését jelölte ki; ettől függetlenül menthetetlenül beleszeretett.
Időközben elérte célját, és az ajtó előtt megtorpanva bekopogott.
– Gyere! – kiáltott ki a szoba lakója, mire (Név) benyitott.
– Na mi van, pöttöm? – vigyorgott rá Rappa, mikor becsukta maga után az ajtót. – Még egy kihívás? Sosem adod fel, mi?
– Egy nap úgyis ki fogsz tőlem kapni – húzta ki magát (Név). – Képesség nélkül is fel tudom venni veled a versenyt.
– Szeretem, amikor viccelődsz, de azt el kell ismerni, van tehetséged. Ketrecharcos nem akarsz lenni, pöttöm? – vihogott a szörnyeteghez hasonló férfi.
– Az, hogy képes vagyok visszatámadni, még nem jelenti azt, hogy mindenkivel fel akarom venni a versenyt.
– Ja, csak a fél világgal. Ez onnantól van így, hogy a főnök hazahozott.
– Hasznossá kell válnom – mondta (Név), és levette a pulóverét. – Na de mi lesz, beijedtél?
Rappa szobáját azért tervezték hatalmasra, hogy diszkréten levezethesse benne a fölös energiáit. (Név)-el ezt most nagyban kihasználták. A padló remegett a talpuk alatt, ahogy Rappa az erejét használva támadott.
Nagyjából két hónapja edzettek együtt. (Név) folyamatosan fejlődött, Rappa pedig örült, hogy van egy tanítványa. Mindketten jól kijöttek a harcokból.
YOU ARE READING
BNHA - Oneshots [KÉRÉSEK ZÁRVA]
FanfictionYuri, yaoi, X Reader, X OC, szimpla ship, esetleg egy jó ötlet... Minden jöhet, amennyiben nyitva áll a kérési lehetőség!