Szerencsés mágia

507 30 1
                                    

Bakugo X Reader

Vam-ter-ga kérésére

Vam-ter-ga kérésére

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.


– Baszd meg, baszd meg, baszd meg, baszd meg... – (Név) ezzel a nem kifejezetten udvarhölgyekhez illő suttogással rohant végig a palotakerten.

Mögötte a királyi kastély egy infernó csodájával világította meg a sikolyoktól terhes éjszakát. A lángok a tornyok ablakain keresztül az egekbe csaptak, s bármennyire távolodott, (Név)-nek még mindig melege volt az őt hátba vágó hőtől.

Szakadt, eredetileg kék színű, koromfoltos ruhája füsttől nehezen lobogott a nyomában. Aggódott Shotoért, nem tudta merre keveredett a káoszban. Ismerte, biztos volt benne, hogy a mágiájával képes megvédeni magát, de attól még féltette. Nem ok nélkül, elvégre együtt nőttek fel.

(Név) születése óta a legifjabb herceg társaságának, szociális védelmezőjének volt nevelve. Ugyan nem volt olyan kimagasló varázsereje, mint a királyi család tagjainak, de a közönséges merénylőket és az udvaron kívül és belül felcsapó pletykákat könnyedén el tudta hallgattatni.

Viszont egy tűzvésszel szemben esélye sem volt. Utoljára még Todoroki Enji kiáltott rá, hogy ne törődjön semmivel, fusson az életéért, s ha megmenekül, menjen a legközelebbi vidéki birtokukra. Még Shotot is ignorálnia kellett, csakhogy minél messzebb kerüljön a csatatértől. A király ezen parancsát megszakadó szívvel, aggodalomtól túlcsordulva, de követte.

Nem látta a támadókat, csak rohant és rohant minél messzebb. Már alig pár méter hiányzott a több hektáros parkot szegélyező, borostyánnal benőtt falig, mikor meghallotta az egyre hangosabb, egyre közelebbinek érződő robbanásokat.

Szemébe könnyek szöktek a rémülettől, azt hitte valamivel lőnek rá.

A következő pillanatban azonban elé került a hang forrása, és a kezéből kitörő robbanásokkal a határfal egyik díszes kőoszlopára irányította magát. Rögtön utána érkezett egy sárkány alakváltó, vörös szárnyaival vitorlázva landolt a szőke mágus mellett. Öltözékük alapján a szomszédos Sárkánytörzs tagjai közöl valók.

– Ő lenne az? – kérdezte bizonytalanul a vörös hajú.

– (H/Sz) hajú, egyedül menekülő ártatlan hajadonnak tűnő nő, cifra ruhában... – mordult fel a másik. – Persze hogy ő az! Te vagy a kis herceg szajhája, nem?

(Név)-ben a szorult helyzet ellenére is felment a pumpa.

– Sajnálom uram, bizonyára másik személyt keres – pukedlizett gúnyosan. – A hercegek és a király szeretői a biztonsági menekülőútvonalon már elhagyták a várat a folyó felé. Én csupán udvarhölgy vagyok.

BNHA - Oneshots [KÉRÉSEK ZÁRVA]Onde histórias criam vida. Descubra agora