BakuDeku
Kookendry kérésére
Figyelmeztetések: Omegaverse, Mpreg
– Gratulálok! – kiabált Katsuki. – Recovery egy dolgot kért! Egyetlen egyet! Hogy ne törjük össze magunkat amíg távol van! Erre te mit csinálsz?!Izuku lehajtott fejjel hallgatta a szidást, bal kezével zavartan kapirgálva a jobb karját tartó gipszet.
– Bocsánat...
Katsuki megrázta a fejét, és halkabban folytatta:
– Én már nem tudom, mihez kezdjek... Ne, inkább ne is szólj hozzám, Deku.
Azzal hátat fordított neki és visszament a konyhába befejezni a vacsorát. Izuku elhűlve nézett a férje után akinél – ez nagyon jól tudta – most végképp kihúzta a gyufát.
– Várj, segítek!
Felpattant a fotelből és Katsuki után igyekezett.
Azonban hiába próbált úgy ahogy segédkezni, hiába mesélt és kérdezgette vacsora közben, Katsuki nem válaszolt neki. Fürdésnél néma csendben mosdatta meg, amíg Izuku a sérült karját tartotta, éjjel pedig a szokásos "Jó éjt" nélkül bújt ágyba.
Midoriya ezen annyira elkeseredett, hogy elaludni sem bírt. Végül zaklatottan és fáradtan kivonszolta magát a nappaliba. Lekuporodott a kanapéra, és oldalt dőlt a halványkék bútoron.
– Úgyis itthon fogok maradni a jövő hónaptól – motyogta magának, ahogy a hasára csúsztatta a kezét. – Nincs igazam, drágám? Csak apukád egy kicsit ideges, ha véletlen megsértem magam...
Puha ujjak futottak keresztül zöld tincsein. Felnézett, és a háttámlára támaszkodó Katsukit pillantotta meg, kinek szemében könnyek csillogtak.
– Ezt amúgy mikor tervezted elmondani, te utolsó Deku? – kérdezte szipogva.
Izuku nyelt egyet.
– Öhm... amikor benyújtom az igényemet a gyermeknevelésire.
– Egy hónap múlva?! – csattant fel Kacchan. Azonnal kiegyenesedett, és letörölte a könnyeit. – Ma pedig ugyanúgy bevetésen voltál!
– Igen, hiszen nem akadályoz még...
– A pofám leszakad most már! A drága első számú Omega...
– Hős!
– Kussolsz! Terád is ugyanúgy vonatkoznak a gyermekválalási jogszabályok és kötelezettségek! Első: terhesen nem hősködünk!
– De hát...
– Tetejébe az én gyerekem! A gyerekünk! Nem bírom elhinni, hogy képes voltál magadon kívül őt is veszélybe sodorni! Innentől kezdve a házból se mehetsz ki!
Erre Izukuban is felment a pumpa.
– Kacchan, attól, hogy terhes vagyok, nem fogok engedelmeskedni neked mindenben!
– Leszarom, akkor erőszakot alkalmazok!
– Azt merészeld, te neveletlen...!
Aznap éjjel az egész utca a veszekedésüktől zengett, így nem volt meglepő, hogy másnap reggel már az interneten is elterjedt a pletyka, miszerint az első és második számú hős családot alapít.
ESTÁS LEYENDO
BNHA - Oneshots [KÉRÉSEK ZÁRVA]
FanficYuri, yaoi, X Reader, X OC, szimpla ship, esetleg egy jó ötlet... Minden jöhet, amennyiben nyitva áll a kérési lehetőség!