Kiri X Reader
VieCanyons kérésére
(Igen, voltam olyan gyökér, hogy ehhez magam rajzoltam)
(Név) furcsállva figyelte Eijirot, aki megkeményített karját harapdálva írta a háziját.
- Neked meg mi bajod? - kérdezte, és letette a kezéből a tollat.
- Hm? Ja, semmi semmi... csak most rám jött az inger, hogy rágjak valami erősebbet.
(Név) a homlokát ráncolva meredt rá, és lemászott az ágyról a barátja mellé.
- Ez azért csak nem véletlen. Emlékszem, még oviban és általánosban volt ilyen időszakod. Elrágtad az egyik szék lábát - kuncogott.
- Szegény Harada-sensei, hogy kiakadt - idézte fel az emléket Ei. - De szerencsére te kihúztál a bajból. Mint mindig - vigyorogta, és puszit nyomott (Név) arcára.
A lány boldogan bújt hozzá. Hirtelen azonban megérezte Ei tűhegyes fogait a bőrén. Szerelme finoman megharapta az arcát.
- Ei!
- Bocsi, de tényleg nem bírom - nevetett zavarában a vörös.
(Név)-nek valami szöget ütött a fejében.
- Nyisd ki a szád! - szólt rá Kirire.
- Hogy mi?
- Csak nyisd ki!
Eijiro értetlen tekintettel engedelmeskedett. (Név) egy szájsebész szakértéséhez hasonló tekintettel megvizsgálta, majd felnevetett.
- Mi az? - kérdezte izgatottan Ei, és becsukta a száját.
- Jön a bölcsességfogad - paskolta meg (Név) két oldalról az arcát. - Semmi bajod. Onnét sejtettem, hogy régen is a fogváltásod idején rágtál szét mindent.
- Oh - Kiri meglepetten pislogott, majd megkérdezte:
- A gyerekünk is mindent meg fog rágcsálni ha jönni fog a foga? - gondolkodott el.
(Név) kacagva megölelte, és összeborzolta a vörös tincseket.
- Minden bizonnyal!
YOU ARE READING
BNHA - Oneshots [KÉRÉSEK ZÁRVA]
FanfictionYuri, yaoi, X Reader, X OC, szimpla ship, esetleg egy jó ötlet... Minden jöhet, amennyiben nyitva áll a kérési lehetőség!