Kiribaku
- Nem kaptam semmit senkitől! - bömbölt hangosan Mineta, miután belenézett a szekrényébe. - És még csak személyesen sem jöttek oda hozzám!
- Mázlista - morogta Todoroki, aki csak a cipőjét szerette volna megszerezni, de egy kisebb papír és ajándékbolt árukészletét kapta az ölébe.
Két kezével összesöpörte a földre hullt szerelmesleveleket és matricákat, majd az egész köteget kihajította a legközelebbi szemetesbe. A szekrények mellett csendben leskelődő lányok közül nem egy hördült fel megbántottan.
- Ezt meg... miért?! - hőbörgött Mineta.
- Még a kollégiumban megkaptam az ajándékomat. A többi nem érdekel - vonta meg a vállát Todoroki.
Midoriya boldogan mosolyogva mellé lépett, és a két fiú kézen fogva indult meg visszafelé.
- Kirishima, te nem jössz? - kérdezte Kaminari.
- Nem, menjetek. Nekem el kell ugranom Bakugohoz.
- Igazán szép, hogy meglátogatod Kirishima-kun! - harsogta Iida, és a kezébe nyomott egy halom papírt. - Lefénymásoltam a mai anyagot, ne felejtsd el odaadni neki!
- Köszi Iida!
Másfél hete az egyik edzésen Bakugo úgy megsérült, hogy Recovery Girl gyógyító képessége sem tudta teljesen összerakni. Fennállt a veszélye annak, hogyha maradéktalanul meggyógyítja, akkor a fiú több éves kómába esik.
Így hát mit volt mit tenni, Bakugo kórházba került, és ott volt kénytelen lábadozni. Először természetesen rohadtul dühös volt, de Aizawa szigorú tekintete és All Might kérlelő szavai hála égnek megtették a hatásukat.
Eijiro megállt a legközelebbi virágboltnál, majd ment két saroknyit, és máris a fehér épület előtt volt.
Mikor belépett a kórterembe, a pillantása rögtön az ablak melletti, egyetlen foglalt ágy felé vándorolt.
Bakugo ülve, háttal a párnájának dőlve aludt, kezében egy könyvet tartva. Valaki nyitva hagyta az ablakot, s a fehér függönyt meglebbentette a beáramló hideg levegő.
A szőke nem viselt mást, csak egy fekete pólót, így Eijiro rögtön az ablakhoz ugrott, és egy kicsit hevesen becsukta azt.
- Komolyan... - morogta. - Szólni kéne a nővéreknek, hogy figyeljenek jobban...
Az éjjeliszekrényen álló üres vázába vizet hozott, majd beleállította a csokor bazsarózsát, amit a virágboltban szerzett.
- Kirishima...
Eijiro majd' elesett ijedtében.
- Bakugo! De jó, felébredtél! Hangos voltam?
A szőke grimaszolt egyet.
- Halkabban nem lehetett volna becsukni azt az ablakot, mi?
- Bocsi...
- Nem baj... amilyen hülye vagy, nem is ébresztettél volna fel magadtól.
Bakugo becsukta a könyvet, és maga mellé dobta.
- Mi volt ma a suliban?
- Iida odaadta az anyagot és a házit. Egyébként nem volt semmi. Mondott valamit az orvos?
- Maradjak a seggemen, és akkor jövő héten kienged... komolyan, ugyanúgy gyógyulhatnék a tanórákon is, nem értem ezt...
- Teljes nyugalomban kell gyógyulnod, és a lábad még mindig nem elég jó ahhoz, hogy egész nap órákra járkálj.
- Tudom jól, nem kell emlékeztetned rá! - rivallt rá Bakugo. - Mindegy is!
Azzal nagy hévvel kutatni kezdett a szekrényében.
- Nesze - azzal Eijirohoz vágta a kis dobozt, amit a fiú alig tudott elkapni.
- Mi ez? - Ei megforgatta a kezében a piros szalaggal átkötött, fehér kis csomagot.
- Bontsd ki és meglátod - morogta Bakugo, és enyhén elpirulva szuggerálni kezdte a takarója sarkát.
Eijiro nem kérette magát. Leoldotta a szalagot, és letépte a papírt. Mikor meglátta a doboz tartalmát, boldogan elmosolyodott.
- Köszönöm, Bakugo! - kiáltotta, és a csokit félretéve hálásan megölelte a barátját.
- Nincs mit... a kórház ajándékboltjában voltak ilyen szarok... és gondoltam, mivel egy kurva éjjel-nappaliba se mehetek el, jó lesz ez - motyogta a fiú. - Boldog Valentin napot.
- Boldog Valentin napot neked is! - Eijiro lazított az ölelésen, de csak azért, hogy megcsókolhassa Katsukit, aki morogva bár, de viszonozta.
- Én virágokat hoztam, és ezt - mondta lelkesen Ei, azzal a táskájából kikotorta a saját kis ajándékát.
Katsuki majdnem hangosan felröhögött, mikor meglátta a művét. A kezébe vette a papírt, és figyelmesen megnézte.
- Ezek mi vagyunk - világosította fel Eijiro, és rámutatott a firkára. - Tudom, nem nagyon tudok rajzolni, de szerintem egész...
- Kincsként fogom őrizni - mosolyodott el Katsuki, és végigsimított az alkotáson.
Eijiro majdnem elbőgte magát.
- Annyira szeretlek - szipogta, és ismét megcsókolta a fiút, akit tiszta szívéből szeretett.
Yahho, mindenki! Ismét megnyúlt a lista, de igyekszem! Most jelenleg így állunk:
TodoDeku
Tokoyami X Reader
Todoroki X Reader
Villain Denki X Reader
TodoBaku
Kurogiri X Reader
Bakugo X süketnéma Reader
Kirishima X Reader
DekuBaku vs. KiriBaku
Todoroki X Reader
Fantasy au! Bakugo X Reader
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BNHA - Oneshots [KÉRÉSEK ZÁRVA]
Hayran KurguYuri, yaoi, X Reader, X OC, szimpla ship, esetleg egy jó ötlet... Minden jöhet, amennyiben nyitva áll a kérési lehetőség!