- Hát ez vérlázító.- Most meg mi bajod? Szerintem menő - jegyezte meg Eijiro.
- Egy komplett város... hogy nem vettem ezt eddig észre?!
- Mert nem jársz nyitott szemmel - válaszolt (Név), aki a falu határához sétált köszönteni őket. - És ez korántsem város, Bakugo.
- (Név)-chan! - örült meg neki Deku.
- Üdv itthon, Izuku - mosolygott rá a (H/sz) hajú. - Inko alig várja, hogy lásson.
Katsuki mogorván követte Kirishimát és (Név)-et a házak közé.
A kinti világtól eltérően a druidák rengeteg mindent nélkülöztek. A házak körül kis kertek terültek el, kútnak, állatoknak viszont nyoma sem volt.
(Név) lelkesen mutogatta körbe a falut, és mindenről tudott mesélni valamit. Az idegenvezetés végére Katsuki feje forgott a sok információtól.
- Ééés nagyjából ennyi volna - tárta szét a karját (Név), mikor befejezte a monológot.
- Én elmegyek a málnabokrokhoz - mondta Kirishima. - Szabad enni, ugye?
- Persze, de ne Shinso kertjéből vegyél, hanem a fák mellett növőkről - bólintott (Név).
Mikor Eijiro nagy vígan elszaladt a tisztás széle felé, Bakugo (Név) felé fordult:
- Te tündér vagy?
- Azt hittem, ez egyértelmű.
- Baszd meg, eddig azt hittem, csak a mesékben léteztek!
- Szerintem én igazi vagyok - nézett végig magán (Név).
- Honnan szereztek vizet? És nem tartotok állatokat sem. Még csak fáklyákat se láttam.
- A természet megadja, amire szükségünk van. Ha víz kell, ott vannak a források, ezen kívül vadászni is tudunk. Amikor a nap kel, akkor kelünk mi is, amikor lenyugszik, mi is aludni megyünk. Amikor télen koraiak az esték, a hold fényét használjuk.
Bakugo döbbenten meredt a lányra.
- Olyanok vagytok, mint a vademberek - jelentette ki gúnyosan, mire (Név) szemében harag villant.
- Mégis kultúráltabbak vagyunk, mint a városi emberek. Tiszteljük és becsüljük az otthonunkat, örülünk az életünknek.
- De...
- Nem tartod nyitva a szemed - mondta (Név), és intett neki. - Gyere.
Mélyen az erdőbe vezette, és vagy egy órán keresztül gyalogoltak. Úgy tűnt, a lány tudja, hova tartanak.
Mikor kiértek a sűrűből, Bakugo elképedve nézett le a szirtről, ahova jutottak. A ragyogó kék eget hegycsúcsok böködték, köztük mély völgyek húzódtak sötétzöld mezőkkel. Tőlük pár száz méterre egy vízesés zúdult alá egy kristálytiszta tóba.
- Minek jöttünk ide?
- Ülj le és ne mondj semmit - utasította (Név), és elhelyezkedett egy sziklán. - Próbáld meg befogadni azt, ami körülvesz téged.
Katsuki kelletlenül, de engedelmeskedett. Mogorván leült a fűbe, és unottan bámulni kezde az egyik hegyet.
Jó ideig így maradtak. Mikor Katsuki a mellette lévőre pillantott, elcsodálkozott azon, hogy (Név) lehunyt szemmel, mosolyogva ül. Gyönyörű volt. Mélyeket lélegzett, amit Katsuki igyekezett utánozni.
A friss levegő először késként hasította végig a tüdejét, egy idő után viszont kellemessé vált.
Egyszerre kezdte hallani az állatok és növények neszezését, a víz zúgását, és a sziklák közt szaladó szél hangját.
Látta az égen szálló madarakat, a zöld fűtenger hullámzását. Békés volt, és végtelenül megnyugtató. Ő is lehunyta a szemét, és halványan elmosolyodott.
Órák teltek el, mire (Név) ismét megszólalt:
- Látom, sikerült - vigyorgott rá, és felpattant. - Menjünk vissza, mert te nem ismered annyira az erdőt, hogy sötétben is visszatalálj.
Mire visszaértek, tényleg besötétedett.
- Bakugo, maradjunk éjszakára! - kérte Kirishima, amibe ő rögtön beleegyezett.
A hold és a szentjános bogarak fénye tényleg elég volt ahhoz, hogy lássanak. Katsuki mélázva nézte az eget. (Név) halkan mellé lépett.
- Ez csodálatos. Hogyhogy nem vettem ezt eddig észre?
- Mondtam én, hogy csukva volt a szemed - kuncogott (Név).
- De te felnyitottad.
- Csak segítettem. Megtenni nem tudok helyetted semmit, csak meg tudom mutatni, hogyan csináld.
- Nekem bőven elég az is, hogy utat mutatsz - mondta Katsuki halkan, és óvatosan megfogta (Név) kezét.
A lány elpirult, és viszonozta a gesztust.
- Akkor majd legközelebb is segítek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BNHA - Oneshots [KÉRÉSEK ZÁRVA]
Hayran KurguYuri, yaoi, X Reader, X OC, szimpla ship, esetleg egy jó ötlet... Minden jöhet, amennyiben nyitva áll a kérési lehetőség!