Tökéletes - 2

2K 121 4
                                    

– Eri, el fogsz késni! – kiabált ki (Név) a konyhából

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

– Eri, el fogsz késni! – kiabált ki (Név) a konyhából.

– Bocsi, bocsi, csak nem találtam a hajkefémet!

A fehér hajú tinédzser kapkodva belebújt a papucsába, elkapta a felé dobott pirítóst, és kiviharzott a bejárati ajtón.

– Este jövök, lehet hogy Ron és Kitty maradnak vacsorára!

– Rendben, szia!

(Név) becsukta Eri után az ajtót, és visszabattyogott a konyhába, hogy nyugodt tempóban fejezze be a reggeliét.

Azon a napon délutános volt, délelőtt pedig csak egy vizsgálatra kellett mennie.

Mikor kilépett a házból egy vékony kendővel, napszemüveggel és szalmakalappal védte meg érzékeny bőrét és szemeit.

Albínóként számára a lehető legrosszabb döntés volt Ausztráliába költözni, viszont a heti bőrvizsgálatok korántsem jelentettek akkora áldozatot a saját és Eri biztonságáért.

Tíz éve nem hallott semmit Chisaki és a yakuza felől. Persze, elkeserítette a férfi hiánya. Hiszen szerelmes volt belé, de ettől függetlenül nem hülyült meg. Semmi szüksége nem volt egy bántalmazó kapcsolatra. Erinek és neki így is több évbe került, mire túltették magukat a traumákon, amiket okozott nekik.

*

A heves, forró nyári nap gyorsan eltelt. Mikor hazaért, (Név) háta mögött lebukott a nap, és az este első hírnökei előjöttek búvóhelyeikről. Az utcalámpák körül megjelentek a molylepkék, a kertek tele lettek halk neszekkel.

– Eri, megjöttem! – nyitott be a kis házba. – Milyen napod volt? A többiek már hazamentek?

Nevelt lánya azonban köszönés nélkül odament hozzá, és remegő kézzel felé tartotta a telefonját. (Név) értetlenül nézett a képernyőre, majd a táskáját is elejtette meglepetésében.

A kijelzőn megjelenő cikk képe Chisakit ábrázolta, felette piros betűkkel virított a cím:

Meghalt Japán legnagyobb yakuzája

(Név) kikapta Eri kezéből a telefont, és sebesen átolvasta a rövid, lényegretörő sorokat.

Chisakit az első számú hős, Deku győzte le, a férfi pedig önszántából tépte cafatjaira saját magát. Nem bírta elviselni a megaláztatást, utolsó mondata mindössze négy szóból állt: Én legalább láttam tökéletest.

– Szerintem... szerintem rád gondolt – motyogta Eri, míg (Név) hangosan szipogott. Könnyei a telefonra potyogtak. – Mindig téged hívott tökéletesnek.

(Név) a fejét rázta, s majd' megszakadt a szíve. Chisaki, Overhaul, a legkegyetlenebb ember a földön, aki csak bántani tudott másokat, akit ő szeretett... élete utolsó pillanataiban is emlékezett rá.

BNHA - Oneshots [KÉRÉSEK ZÁRVA]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz