Vakon lőni

2.8K 93 3
                                    

Present Mic X Reader

EstherBlackSatan kérésére

(Név) a csészéjét szorongatva nézett ki a lágy hóesésbe

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

(Név) a csészéjét szorongatva nézett ki a lágy hóesésbe. A nap már lement, az utcalámpák fénye sárgára festette a szállingózó pelyheket. A vendéglő, ahol meghúzta magát, kellemesen meleg volt, ételek illata úszott a levegőben.

Az ajtó hirtelen kinyílt, beengedve a tél szelét és a belépő kapucnis férfit.

Hizashi körülnézett, s mikor tekintetével megtalálta (Név)-t, gyorsan odament hozzá.

- Napszemüveg? Komolyan? - kuncogott a nő, miután Yamada gyorsan lecserélte a sötét lencséket normálisra.

- Nem hagyhatom, hogy felismerjenek - válaszolt Hizashi, és letolta a fejéről a kapucnit, miközben kinézett az ablakon.

- Olyan vagy, mint egy házasságtörő férj.

- Bocsánat, de én csak a törvényeket szegem meg.

- Igaz, így már nem olyan durva a dolog.

Hizashi a kezébe vette az étlapot, és csendben böngészni kezdte. A rendelés leadása után fordult ismét (Név) felé.

- Na és hogy vagy? - kérdezte halkan.

- Sehogy. Toga lelkileg nem heverte ki a legutóbbi harcot, most őt istápolom. Én viszonylag gyorsan felgyógyultam.

- Nem akarod elmondani, hogy hol vagytok jelenleg, igaz?

- Ha te is beavatsz a hősök terveibe - mosolygott rá (Név), a legbájosabb arcát felvéve.

- Tudod, hogy nem akarok még egyszer kötélen táncolni - suttogta Hizashi. - A tábor utáni értekezleten ugyan kivertem a hisztit, de Nezu mindenkire gyanakszik.

- A dirit leszámítva viszont köpnél, mi?

- A hőstársadalmat árulnám el.

- Én pedig Tomurát. Ha rájönne, hogy köztünk bensőségesebb kapcsolat van, egy mozdulattal megölne.

- A szereped nincs veszélyben, igaz?

- Folyton veszélyben van - sóhajtotta (Név). - Nehéz ám ingázni a két világ között. Tetejébe Giranon kívül már engem is üldöz az a mániákus cég... rájöttek, hogy informátor és közvetítő vagyok.

- Figyelj, ha bármikor veszélybe kerülsz, ne habozz, és hívj, oké? Én pedig jönni fogok.

- Akkor is, ha emiatt tönkreteszed a karriered?

- A hősiességem már úgyis a múlté - mosolygott fanyarul a szőke férfi.

- Rendesen hazavágtam az életedet, mi?

- Ezerszer jobbá tetted.

Hizashi ezt halálosan komoly hangnemben mondta. (Név) összepréselte az ajkait.

- Néha elgondolkodom azon, hogy nekünk megérte-e találkozni. Több gondot okozunk mindenkinek így, mintha csak egymást ölnénk ellenségekként.

- Tojok a többiekre - vonta meg a vállát Yamada. Időközben az ételt is kihozták nekik. Mikor a pincér elment, folytatta:

- Alapvető emberi jogom a boldogságomért küzdeni, ami jelen esetben a veled töltött időt jelenti.

- Miért fordultak így a dolgok... miért nem vagy gonosztevő?

- És te miért nem vagy hős?

- Mert így döntöttem.

- Én pedig úgy.

- Ez sose vezet sehová.

- Akkor mit javasolsz? Mit tegyünk?

(Név) merengve tovább evett, majd hirtelen megszólalt.

- Van egy ötletem.

*

- Nem értem miért kell mindig lerombolni egy fél várost, mikor harcba keveredünk!

- Kussolj, Optic! Inkább mondd, hogy mit látsz! - rivallt rá (Név)-re Shigaraki.

- Jól van, csillapodj már! Toga jól van, Eraser pont felé tart, Endeavor innét két utcányira harcol Dabival...

- Compress szemével mit látsz?

- Ő túl messze került, nem találom.

- Akkor keresd meg!

- Ne üvöltözz, hanem foglald le Edget!

(Név) kikerülte a hős támadását, és futni kezdett arra, amerre Compresst sejtette. Épp átkecmergett egy összedőlt épület maradványain, mikor a képességével új embert talált.

A szemével hirtelen önmagát látta, ahogy lassan megfordul, és a betört ablak felé emeli a kezét. Nehezen látott Hizashi szemével, ugyanis a könnyfügöny elhomályosította a férfi látását.

- Ha nem találsz el, kicsinállak! - kiáltotta, majd meghúzta a kezében tartott pisztoly ravaszát.

Vele egyidőben Yamada is lőtt. (Név) megtántorodott, ahogy a tű az oldalába vágódott, és azonnal kiszakadt Hizashi elméjéből.

Az, hogy melyikük vesztette el az erejét egy napra, és melyikük örökre, csak másnap fog kiderülni.

A vakszerencse fogja eldönteni, hogy kettejük közül ki fog véglegesen visszavonulni és átállni.

Egyikük sem tudta, hogy a Chisakitól zsákmányolt dobozok tartalma közül melyik drog mennyi időre törli el a képességüket.

Közösen döntötték el, hogy mindenkinek ez lesz a legjobb megoldás. És mindketten vállalták a kockázatot. Tudták, hogy az egyikük örökre elvesztette az erejét.

BNHA - Oneshots [KÉRÉSEK ZÁRVA]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora