Váratlan lehetőség

3K 110 18
                                    

Kaminari X male!Reader

Majnal kérésére

- (Név), megtudhatnám, miért nem figyelsz rám? - Hitoshi unott képpel legyezett az arcom előtt

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

- (Név), megtudhatnám, miért nem figyelsz rám? - Hitoshi unott képpel legyezett az arcom előtt.

Gyorsan lekaptam a tekintetem eddigi figyelmem tárgyáról, és a lila hajú felé fordultam.

- Bocsi, figyelek...

- Csak kicsit elkalandoztál, igaz? - vonta fel a szemöldökét, és a fejem mellett elnézett az éppen harsányan nevető szőke felé.

- Á, értem... - vigyorodott el. - Megtetszett, igaz?

- Mondhatni - vonogattam a vállam, és ismét a fiú felé pillantottam.

Aranyszínű szemeibe belelógtak szőke tincsei. Miközben nevetett, könnyedén hátratűrte a haját. Vékony arcéle, vidám tekintete, laza testtartása volt. Pont az esetem.

- Kaminari Denki. Az 1-A tanulója, képessége az elektromosság - darálta Hitoshi.

- Köszi, ezt gondolom bátorításnak használtad - vigyorodtam el, és nagy vígan odamentem a fiúhoz.

Kivártam, s mikor végre abbahagyta a trécselést egy vörös hajú fiúval, megszólítottam.

- Te Kaminari vagy, igaz?

A szöszi szinte rögtön reagált.

- Igen! - nézett rám lelkesen. - Te pedig (Név) vagy!

Meglepett a közvetlensége.

- Honnan tudod a nevemet? - hökkentem meg.

- Mindenki tudja; Shinsoun kívül te voltál a másik általános tagozatos, aki bejutott a döntőkbe a Sportfesztiválon!

- Váó, nem is tudtam, hogy ekkora hírnévre tettem szert - nevettem.

- Azért álmomban se hittem volna, hogy az évzáró bulin meg fogsz szólítani - mondta Kaminari, és zavartan elpirult.

Gondolatban enyhe fangörcsöt kaptam ettől az aranyos reakciótól.

- Én meg álmomban se hittem volna, hogy lesz esélyem nálad - mosolyogtam rá, mire még jobban elvörösödött.

- Nem zavar, hogy fiú vagyok? - motyogta, amit alig hallottam a zene és a többi ember hangja miatt.

- Miért zavarna?

- Hát... mert...

Mikor láttam, hogy elvesztette az önbizalmát, ismét átvettem a vezetést.

- Hagyjuk, most nem akarok a szexualitásról filozofálni - legyintettem. - Jössz táncolni?

Meglepődött a kérdést hallva, majd elmosolyodott, és lelkesen követett a parkett felé.

Hitoshi széles vigyorral figyelte ahogy a páros eltűnt a kavargó embertömegben.

- Az esküvőn én fogok majd beszédet mondani - mondta mintegy magának, azzal elindult megkeresni Izukut.

BNHA - Oneshots [KÉRÉSEK ZÁRVA]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora