Todoroki X Reader
Anime_Fan_Chan kérésére
(Név) enyhén kómásan ébredt, s miután kinyomta az ébresztőt a telefonján, visszaesett a párnájára. Nem akart kimászni a meleg takaró alól. Maga mellett mozgolódást érzett, mire megfordult, és elkapta Shoto derekát, aki éppen ki akart kelni az ágyból.
- Ne meeeenj - nyögte álmosan. - Olyan jó meleg vagy...
- (Név), fel kéne kelnünk - próbálkozott Shoto, és kikelt az ágyból.
Ez annyit eredményezett, hogy (Név)-et is magával húzta, aki továbbra sem volt hajlandó elengedni őt.
- Szívem, be kéne érnünk az ügynökségre... Tudod, hogy Midoriya mindig ideges lesz, ha bárki késni mer.
Ez valamennyire megtette a hatását, mivel (Név) végre hajlandó volt elengedni a férjét, Shoto pedig elkezdhetett készülődni. Mikor a trikójába bújt bele, az ágyban maradt párjára pillantott. (Név) minden eleganciát nélkülözve lógott az ágy szélén, (H/Sz) haja az arcába lógott, a takaró körétekeredett. Shoto pár pillanatig némán nézte, majd megjegyezte:
- Gyönyörű vagy.
Erre (Név) arcán szétterült egy ragyogó mosoly, amivel Shoto szerint az egész világot boldoggá tehette volna.
- Köszi, te is - vigyorgott a fiatal nő, és a bóktól felvidulva kikászálódott az ágyból.
Délelőtt Midoriya és Bakugo társaságában őrjáratoztak, ami annyiból állt, hogy amíg (Név) és Shoto megcsodálták a közelgő ünnep miatt kipakolt díszeket, Bakugo és Midoriya fennhangon veszekedtek egymással.
- Kacchan, értsd már meg, hogy ez nem verseny...!
- De kurvára az, és tetejébe le is csaltad, mert már a suliban fűzni kezdted Urarakát! Ha a felemás barom már megelőzött, nehogy már te is előbb házasodj meg nálam!
- De... ennek semmi értelme!
- Én is megkérem valaki kezét! A következő, aki szembejön velem, a házastársam lesz!
- Sziasztok! - integetett felétek szaladva Kirishima, nyomában a kissé lemaradott Kaminarival és Minetával.
(Név) harsányan felnevetett, Bakugo pedig színtelen hangon megszólalt:
- Mindent visszaszívok.
- Ez jelent valamit, Bakugo-kun - nevetett (Név).
- Kussolsz!
Munka után az egész csapat együtt ment vacsorázni, majd ki-ki hazafelé vette az irányt.
Mikor hazaértek, Shoto és (Név) közösen bekucorodtak a tévé elé, hogy megnézték a kedvenc műsorukat. A stáblista végére Shoto már (Név) ölében nyugtatta a fejét.
- Így akarok maradni örökre - suttogta, mikor (Név) óvatosan simogatni kezdte a haját.
- Akkor holnap is el fogunk késni - kuncogott a nő, és elmélázva hátrahajtotta a fejét. - Ez lesz az első közös karácsonyunk házasokként...
- A következő lehetne az első karácsonyunk családként - mondta csukott szemmel Shoto, s halványan elmosolyodott, mivel biztos volt benne, hogy (Név) fülig elpirult.
ESTÁS LEYENDO
BNHA - Oneshots [KÉRÉSEK ZÁRVA]
FanficYuri, yaoi, X Reader, X OC, szimpla ship, esetleg egy jó ötlet... Minden jöhet, amennyiben nyitva áll a kérési lehetőség!