BakuTodo
Kookendry kérésére
Shoto dühös rémülettel meredt az apjára.
– Nem – suttogta. – Ezt nem tehetted...
– Mégis, miért ne tettem volna? – Todoroki Enji szavai rideg visszhangot vertek a fülében. – Omega vagy, a trón öröklésére alkalmatlan.
– De ez nem azt jelenti, hogy hozzáadsz a beleegyezésem nélkül egy idegenhez! – kiáltotta a fiú. – Fuyuminak is volt választása!
– Fuyumi nem egy haszontalan Omega! – dörrent rá Enji, mire Shoto hátratántorodott a döbbenettől.
Tisztában volt vele, hogy az apja sose tekintett rá egyenrangúként, hiszen Alfa volt. Viszont a tény, hogy ilyen messzire ment... nem bírta elhinni.
– Nem fogok hozzámenni senkihez, akit még csak nem is láttam egész életemben!
Enji akkora erejű pofont kevert le neki, hogy összeesett a társalgóterem közepén. A virágokat öntöző szobalány és az a két testőr, akik mindig a király oldalán voltak, tüntetően odébb fordították a fejüket. Natsuo, aki szintén tanúja volt a jelenetnek, tett egy lépést feléjük, de Enji egyetlen karmozdulatával megállította.
– Nem kívánságokat teljesítek, hanem egy birodalmat irányítok – sziszegte. – Te pedig akkor fogsz hasznomra válni, ha hozzámész a szomszédos királyság hercegéhez, és örököst szülsz neki.
– Inasához? – hebegte Shoto, és remegve ülő helyzetbe tornázta magát.
– Pontosan. Őt tetejébe már láttad tavaly, szóval ismered.
– Utál téged!
– Ez addig fog így maradni, amíg nem kap tőlem egy kevertmágiájú, engedelmes Omegát – vigyorodott el Enji. – Gondolom egyértelmű, hogy ez te vagy. Most pedig hozd rendbe magad. Végtére is, holnap költözni fogsz.
*
Todoroki szigorú tekintetétől kísérve legalább tíz szolgáló foglalkozott Shotoval egész délután.
Szervezetten összepakolták minden holmiját, kiválasztották a legszebb ruháit. A haját megmosták, majd a nővére elefántcsont fésűjével kitéptek belőle minden csomót. Todoroki elgondolkodva pillantott végig a felemás színű tincseken.
– A tarkójáig vágjátok.
Shoto már nem mert feleselni, de a könnyei akaratlanul is kibuggyantak, ahogy meghallotta az olló szisszenését. A haja, amit szándékosan növesztett hátközépig az anyja példájára, alig negyed óra alatt odalett.
Estére már hangosan zokogott a szobájában. Bebújt a takarója alá, próbált elrejtőzni a rettenetes kényszer elől.
Olyannyira elmerült a tulajdon bánatában, hogy először meg se hallotta az ablakán zörgő kopogást. Mikor végre az éjszakára tekintő üveg felé pillantott, felcsillantak a szemei.
Bakugo mérgesen mutogatott neki; engedje már be. Shoto kikászálódott az ágyából, s elfordította az aranyozott kilincset.
– Mi a fene van veled? – suttogta Katsuki, és beugrott a szobába.
Shoto szeretethiányos kismacska módjára bújt a karjai közé, ahogy szerelme átölelte.
– Hova lett a hajad? Ezért sírsz ennyire? – Katsuki óvatosan lecsókolta az arcát szántó könnyeket.
Shoto megrázta a fejét.
– Holnap elmegyek a szomszédos királyságba, mert az apám eladott Yoarashi Inasának a békéért és a barátságáért cserébe – gyorsan hadarta el, ám a hangja így is elcsuklott. – Annyira sajnálom...
Bakugo felvonta a szemöldökét.
– Akkor azt hiszem, itt a menyasszonyszöktetés ideje – jelentette ki, és elmosolyodott. – Gyere velem, felemás. Soha többé nem kéne látnod ezt a helyet. A többi meg gondolom úgysem érdekel.
Shoto a másik vörös köpenyébe kapaszkodott. A menekülés lehetősége még a sírást is elfeledtette vele.
– T-Tényleg képesek lennénk erre...?
– Nem megmondtam neked a múltkor? – kérdezte Katsuki. – Megígértem, hogy megvédelek.
Shoto szorosan átölelte a fiút, úgy motyogta.
– A világ végéig elmegyek veled.
– Remek! – kiáltotta Katsuki, és Shoto legnagyobb meglepetésére a karjába kapta. – Akkor indulás!
Amint kiugrott vele az ablakon, éleset füttyentett, s a következő pillanatban egy hatalmas, vörös sárkány hátán landoltak.
Shoto nagyot sikított, ahogy a varázslény a felhők fölé száguldott. Az erős menetszél elől menedéket keresett Katsuki mellkasához bújva.
Mikor a varázslény lassított, s vitorlázva siklani kezdett a magasban, Shoto végre ki merte nyitni a szemét. A látványtól pedig leesett az álla.
A sárkány pikkelyei mint egy-egy érme, úgy ragyogtak a bolyhos bárányfelhőket ezüstöző holdfényben. Mintha egy végtelen, éjszakába öltözött világba került volna, ami ragyogó, csillagpettyes palástba burkolózott. A messzeségben a felhők egybeolvadtak az éggel, a fehér fény varázslatszerűen szóródott szét.
Shoto eleinte csodálkozva bámult szét, majd fokozatosan kezdte elönteni a szabadság gyönyöre. Kihúzta magát, karjait széttárta, és ahogy rövidre vágott haját felborzolta a szél, hangosan, hosszan, nevetve felkiáltott.
Katsuki hátulról átölelte, miközben arra gondolt, mennyi boldogságot fog adni a hercegének.
ESTÁS LEYENDO
BNHA - Oneshots [KÉRÉSEK ZÁRVA]
FanficYuri, yaoi, X Reader, X OC, szimpla ship, esetleg egy jó ötlet... Minden jöhet, amennyiben nyitva áll a kérési lehetőség!