Aizawa X Reader
RajnaSzabina kérésére
- Ilyen nincs - nyögte (Név), ahogy meglátta őt. - Aizawa, ilyen nincs a világon!
Hitetlenül meredt a kollégájára, aki vigyorogva figyelte a kiborulását. Fekete haja már nem takarta az arcát, ugyanis teljesen vissza volt vágva.
- Mégis mi vitt rá erre?! - hüledezett (Név). - Teljesen rövid lett!
- All Might és én kötöttünk egy fogadást. Találd ki, ki vesztett.
- Egy fogadás miatt vágattad le? - röhögött fel Mic. - Velem nem akarsz fogadni? Tuti kopaszon végeznéd!
- Próbára akarsz tenni? - mordult fel Aizawa. - Arra fogadtunk, melyik osztálynak lesz jobb a félévi átlaga. És mivel Kaminari Minetával együtt ismét remekelt...
- Háh! Akkor most én jövök! - pattant fel Mic. - Miben fogadjunk... várj, mindjárt kitalálom.
(Név) nevetve otthagyta a két férfit, és a jegyzeteit felkapva elindult a C osztály terme felé órát tartani.
*
A nap végén nagyot nyújtózkodva lépett ki az iskola kapuján. Péntek volt, így hát hazafelé indult.
- Máris mész haza? - hallotta Aizawa hangját.
- Aha. Nincs értelme hétvégén itt maradnom, a diákjaim is haza mennek.
- Nekem maradnom kell, mert Bakugo és Midoriya is maradnak a kollégiumban.
- Ha azok ketten nem esnek egymásnak, nem is ők lennének - nevetett (Név).
- Nem tudnál tovább maradni egy kicsit? - kérdezte hirtelen Aizawa. - Anase már megint úgy írta meg a dolgozatát, hogy nem tudom elolvasni.
- Az a lány egy nap a sírba fog vinni - csóválta a fejét (Név). - Rettentő okos és szorgalmas, de az írása mint a macskakaparás.
- Pontosan. Akkor segítesz? Te még mindig jobban kiigazodsz rajta.
- Egye fene. Az üres lakás meg tud várni.
*
A két felnőtt összeült Aizawa irodájában, és közösen álltak neki a dolgozatok javításának.
Végül nem csak az olvashatatlanok kerültek osztályzásra, hanem a többi is. Észre sem vették, hogy repült az idő, és estére készültek csak el.
- Hát, a hétvégém innentől szabad lesz - ásított egy hatalmasat (Név), és hátradőlt a kanapén.
Aizawa kupacokba rendezte a papírokat, majd kimerülten összegörnyedt.
- Azért az a válasz Iwasatól fájt... írd le a hősök három legfőbb erényét... mások élete az első, az enyém a második, a gonosztevőkè a harmadik. Kész.
(Név) fáradtan kuncogott.
- Kicsit megkeverte az erényeket és az értékrendet...
- Látszik, hogy nem én tanítottam.
- Hé! Az meg se szólaljon, aki képes óra közepén bealudni, miközben tanár!
- Az én diákjaim nyerték a Sportfesztivált.
-... fogd be. Csak mert erőteljesebbek a képességeik.
- Ne hisztizz, tudod, hogy viccelek - Aizawa kiegyenesedett, és (Név) mellé csúszott. - Mind tudjuk, hogy remek hős és tanár vagy.
- Habár a legutolsó munkámat is vagy két hónapja kaptam - (Név) érezte, hogy halványan elpirul a férfi közelségétől.
- Attól még erős vagy. És a te kölykeid mentek át hibátlanul a vizsgákon.
- Mert a C osztály is erős tud lenni - mondta (Név) büszkén.
- De a te munkád nélkül sehol se lennének azok az anyaszomorítók - hajolt oda hozzá Aizawa.
- Ne beszélj így a diákjaimról, különben...
(Név) nem tudta befejezni a mondatot. Aizawa ajkai rögtön elnémították, ahogy a szájához értek. Rövid csók volt, mégis elég ahhoz, hogy (Név) fülig vörösödjön.
- Mi...? - hebegte döbbenten a másik tanárra meredve, mikor elváltak egymástól.
Aizawa megvonta a vállát és rávigyorgott.
- Azt ne mondd, hogy ebben fogadtatok Miccel... - suttogta (Név) vérig sértve, mire Aizawának az arcára fagyott a mosoly. - Minek néztek ti engem, már megbocsáss?!
- (Név), ez nem... ez nem az, amit gondolsz! - ragadta meg a nő kezét Aizawa, mikor az felpattant és az ajtó felé fordult.
- Hanem? Aizawa, ennyi erővel All Mightot is lesmárolhattad volna!
- Nem! - pattant fel. - Miccel nem abban fogadtunk, hogy meg merlek-e csókolni, hanem abban, hogy meg merem-e csókolni azt, akibe szerelmes vagyok!
Erre (Név) megdermedt. Lassan Aizawa felé fordult, szemében a düh és megaláztatás könnyeivel.
- Komolyan beszélsz? - suttogta.
- Olyannak ismersz aki ilyennel viccelni szokott?
- Szent ég... én ezt... és miben fogadtatok?
- Vagy én leszek kopasz, vagy Mic fog farmerszerelést viselni év végéig, lemondva a bőrdzsekijéről.
- Hát ha így nézzük ez tényleg megérte - kacagott (Név), majd hirtelen megkomolyodott: - De amiért ilyen genya voltál és megijesztettél, elhívsz egy randira is - mondta, és az ajtó felé indult.
- Várj... micsoda?! - kiáltott utána Aizawa.
- Vedd úgy, hogy esélyt adok, mert te is bejössz nekem - kacsintott rá (Név). - Sok sikert a problémás kölykeidhez hétvégére! - köszönt, majd elindult hazafelé.
ESTÁS LEYENDO
BNHA - Oneshots [KÉRÉSEK ZÁRVA]
FanficYuri, yaoi, X Reader, X OC, szimpla ship, esetleg egy jó ötlet... Minden jöhet, amennyiben nyitva áll a kérési lehetőség!