Fantasy au! Bakugo X Reader
emmaxxxth kérésére
(Név) elgondolkodva figyelte a fák között csatangoló szőke fiút. Tisztában volt vele, hogy ki tévedt a területére.
Bakugo Katsuki, a szomszédos királyság sárkánylovasai közül a legerősebb. A legtöbb ilyen az alakváltója nélkül egy kalap faforgácsot sem ér, de Bakugo szinte egyenrangú volt egy sárkánnyal.
De hol lehet most a társa? Úgy tűnik, eltévedt...
(Név) magában nevetett rajta, ahogy egyre idegesebben kereste a kivezető utat.
- A picsába már! - csattant fel a fiú, és fekete lyukat robbantott az egyik fába, amit már (Név) sem tűrhetett csendben.
Kecsesen leugrott a fáról, amiről eddig csak némán figyelte a betolakodót. Bakugo támadásra készen perdült felé, ám mikor meglátta, leeresztette a kezét.
- Ja... csak egy druida... - morogta lekicsinylően.
- Kérlek, ne bántsd a növényeket. Ők is ugyanúgy éreznek fájdalmat - mondta (Név) lágy hangon.
- Azt csinálok amit akarok, és ebben nem egy mocskos kis erdei remete fog megakadályozni - vonta fel a szemöldökét a fiú.
- Kikérem magamnak, de nem hinném, hogy mocskos lennék. És nem vagyok remete - mondta (Név) kissé sértődötten, mire Bakugo alaposabban végignézett rajta.
A lány (Sz/sz) szemei okosan csillogtak, és megbújt bennük valami mély, csendes erő, amit nem tudott rendesen beazonosítani. A haja mintha lágyan hullámzott volna a tavaszi levegőben, pedig a fák között szélcsend honolt.
Selyemhez hasonló, (kedvenc szín) ruhát viselt, ami tökéletesen illett rá. A karjait szabadon hagyta, az alja a földet érte. Mintha valaki színes fényből varta volna rá.
Minél tovább nézte, annál inkább tűnt úgy, mintha valami felsőbbrendű lény lenne. És ezt Bakugo ki nem állhatta.
- Akkor meg mégis ki a fene vagy? - kérdezte.
- Nem hinném, hogy a tudtodra kéne adnom - mondta (Név) csendesen. - Gyere. Megmutatom a kivezető utat. Nem szeretem, amikor ilyen tahók téblábolnak az erdőmben.
- Az erdődben? Mégis kinek képzeled magad?! Hé! Válaszolj, ha kérdezlek, rohadj meg!
(Név) nem is figyelt rá. Sarkon fordult, és mintha lebegne, elsuhant a fák között. Bakugo dühöngve vetette magát utána.
BINABASA MO ANG
BNHA - Oneshots [KÉRÉSEK ZÁRVA]
FanfictionYuri, yaoi, X Reader, X OC, szimpla ship, esetleg egy jó ötlet... Minden jöhet, amennyiben nyitva áll a kérési lehetőség!