Kötelező szünet - 2

2.2K 73 16
                                    

Katsuki morgolódva figyelte, ahogy Deku fel s alá járkál a házban

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Katsuki morgolódva figyelte, ahogy Deku fel s alá járkál a házban.

– Megtennéd, hogy nem nézel úgy rám, mint egy betörőre? – kérdezte Izuku. – Valamint követned se kell mindenhova.

– Bolond vagy?

– Nem!

– Ja, csak hét hónapos terhes.

– Pontosan – bólintott Izuku. – Innentől fogva most már leszállhatnál rólam...

– Mikor az illatod minden levegővételemnél azt sugallja, hogy óvjalak a széltől is?

Katsuki erős karjai hátulról szorosan átkarolták az Omegát. Deku sóhajtva simult a kezei közé és elmosolyodott.

– Ne félj, nem lesz semmi baja a kicsinek és nekem sem.

– Pedig képes lettél volna tovább hősködni vele – Katsuki megborzongott az emlékre.

Mikor Deku eltörte a karját, hiába volt távol, Recovery Girl azonnal visszarohant a prefektúrába, hogy meggyógyítsa. Így a tizenkét hetes ultrahangon Izuku orvosa nyugodtan jelenthette ki, hogy egészséges, szépen fejlődő magzattal van dolguk.

Azóta Deku pocakja tekintélyes méretűre nőtt. A leadott helyzetjelentés után a médiának és az ismerősöknek Katsuki nem akart senkit sem a közelébe engedni.

Attól még persze a barátaik sokszor jöttek látogatóba. Todoroki volt talán a leglelkesebb babaváró a családon kívül. Rengeteg ruhácskát és játékot ajándékozott nekik, s minden második nap átjött. Számos alkalommal hozott valami finomságot, néha Inasa is elkísérte.

Uraraka, Tsuyu és Iida is gyakori látogatóknak számítottak, párszor a Bakusquad tagjai is felbukkantak. Kirishima szája ilyenkor be nem állt, folyamatosan ecsetelte, hogy Katsuki gyereke milyen férfias lesz.

– Először is, nem a gyerekem, hanem a gyerekünk – mordult fel Katsuki. – Másodszor pedig mi van, ha lány lesz?

Eijiro erre egy pillanatra elgondolkodott.

– Akkor is férfias lesz – vonta meg a vállát végül. – Tényleg, mondjátok már meg, hogy fiú lesz-e vagy lány!

– Ezt én is szeretném tudni! – csattant fel Mina. – Nem hiszem el, hogy a szülésig titkolózni akartok!

– Pedig de – röhögött a képébe Katsuki. – Deku és én tudjuk, és ez eddig bőven elég.

– Gonoszok vagytok! – szidta őket Denki, mire Izukuból is kibukott a nevetés.

Mosolyogva simított végig a hasán, mire a benne lévő kis élet kíváncsi mozgolódásba kezdett. Persze, hogy tudták a gyermek nemét, ám eszük ágában sem volt elárulni a többieknek. Néha nem árt a világban egy kis meglepetés.

BNHA - Oneshots [KÉRÉSEK ZÁRVA]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora