TodoDekuBaku
Kookendry kérésre
Figyelmeztetések: OT3, yaoi, enyhe lemon
Azt mondják, minden királyság legimpozánsabb épületében él egy magányos, ártatlan herceg, aki csak a szerelmére vár. Midoriya Izuku egészen a múlt hónapig hitt ebben a legendában.
Dühösen nézett farkasszemet Todorokival.
Ennek a hercegnek a tekintete az övével ellentétben teljesen nyugodt volt. Hiányzott belőle a mesebeli szenvedély, a csillagfénnyel megszórt álmok érzete.Egy rideg, csendes ember, akinek csinos külseje mögött egy számító, vágyakkal teli király lakozott. Felemás szemei már megszokták a néptelen, tágas szobák hatalmas ablakain át beömlő fényt. Drága bőrből varrt csizmája talpa szinte belesimult a vastag, vörös szőnyegbe, ami az egész palotaszárnyban végigterült. Ezt mind ő birtokolta.
– Tudom, hogy rá akarsz mászni Kacchanra – morogta Izuku.
– Igen. És?
– És?! – csattant fel a zöld hajú. – Kacchan az enyém!
Hogy nyomatékosítsa mondanivalóját, kesztyűs hüvelykujjával magára mutatott.
– Azt hittem, te vagy az övé – jegyezte meg Todoroki.
– Ez kölcsönös – húzta fel az orrát Izuku. – Ugyanúgy szeretjük egymást, ugyanúgy harcolunk a másikért.
Todoroki elgondolkodva nézett rá, majd halványan elmosolyodott.
– És mit szólnál ahhoz, ha ez így maradna, és közben mindketten az enyémek lennétek?
– Mi...?
Izuku csak még inkább megdöbbent, mikor a herceg minden teketória nélkül odahajolt hozzá és megcsókolta.
Sokkolva nyögött fel, ahogy Todoroki magához rántotta, és a teste teljes mértékben hozzápréselődött. Shoto a helyzetet rögtön a hasznára fordította, és Izuku nyelve a következő pillanatban már heves táncot járt az övével.
Midoriya tíz másodperc múlva kapcsolt, és idegesen kivergődte magát az erős karok közül. Arca kipirult, s felszínesen vette a levegőt.
– Ezt mégis... hogy képzeled?!
– A reakciód azt mutatja, nagyon is szeretsz alul lenni – vigyorgott Todoroki.
– De... ez Kacchanra vonatkozik csak!
– A tested másról árulkodik – kuncogott Shoto, és tett egy lépést felé.
Izuku az ajtó felé iramodott, de Todoroki jégvarázslata megelőzte őt.
– Nagy kár, hogy a kardod és Bakugo nélkül nem tudsz mágiát használni, és teljesen kiszolgáltatott helyzetbe kerülsz – Shoto az utolsó négy szót leplezetlen élvezettel ejtette ki.
– M-Mi? Hagyj békén! – kiáltotta kétségbeesetten Izuku, és elfordult a megfagyasztott ajtótól. – Nem tehetsz ilyet!
– Ugyan, miért ne? – hökkent meg Todoroki. – A herceg vagyok. Az egész szárny az enyém, senki sem fog hallani téged.
Izuku a falig hátrált, ahonnét már nem tudott hova futni. Todoroki pontosan előtte állt meg, s az ingéhez emelte kezeit.
– Légy engedelmes, és akkor nem fogsz megégni...
– Kérlek, ne tedd ezt... Kacchan...
– Ó, ne aggódj, ő is az enyém lesz, lehet bármekkora harcos.
Izuku összeszorította a szemét, és érezte, ahogy a gallérja kigombolódik.
Yahho, mindenki! Most további öt részen keresztül ilyen kedves kis yaoik fognak jelentkezni, mert ez egy jó nagy kéréssorozat.
A következő részig minden jót!
YOU ARE READING
BNHA - Oneshots [KÉRÉSEK ZÁRVA]
FanfictionYuri, yaoi, X Reader, X OC, szimpla ship, esetleg egy jó ötlet... Minden jöhet, amennyiben nyitva áll a kérési lehetőség!