Herkese merhaba :) Bölüm çok içime sinmedi ama yine de paylaşayım dedim. Keyifli okumalar :)
Bölüm şarkısı:Sezen Aksu-Son Bakış
Doktor Nefes'in odasından gülümseyerek çıkarken karşısında kendisine umutla bakan topluluğa döndü.
"Nefes'in durumu iyi. Uyanmaya başlıyor. Hayati tehlikeyi atlattı. Ama çok dikkat etmeniz lazım. Enfeksiyon riski var. Biraz daha yoğun bakımda misafir edeceğiz." dedi. Tahir gülümserken ona umutla bakan oğluna döndü. Yiğit'i kucağına alıp boynunu öptükten sonra camın arkasında ağzında solunum maskesiyle yatan annesini gösterdi.
"Annen iyileşiyor oğlum." dedi Tahir oğlunun saçlarını öperek.
"Yanına girebilir miyiz?" dedi Yiğit umutla babasına bakıp. Tahir bakışlarını doktora çevirip ondan onay aldıktan sonra oğlunu başıyla onayladı.
"Girebiliriz babacığım..."
"Nefes...Hadi uyan..." dedi Tahir karısının ellerini okşayarak.
"Anneciğim hadi uyan artık. Biz geldik..." dedi Yiğit annesinin eline öpücük bırakarak.
"Hadi Nefesim hadi güzelim aç gözlerini artık." dedi Tahir. Nefes'in duyduğu uğultulu sesler normale dönmeye başlarken yavaşça gözlerini açtı. Gözleri tekrar kapanırken tekrar gözlerini açıp yanındaki Tahir ve Yiğit'e baktı. Ağzında kendisinin rahat nefes almasını sağlayan solunum maskesinden derin bir soluk alırken canı yanarak geri verdi. Gözleri kapanırken Nefes tekrar gözlerini açtı.
"Anne..." dedi Yiğit. Nefes duyduğu sesle hafifçe tebessüm etti.
"Oğlum..." dedi kadın yorgun sesiyle. Solunum maskesinden dolayı sesi boğuk geliyordu.
"Zorlama güzelim sen kendini." dedi Tahir karısının alnına bir öpücük bırakıp.Nefes serum olan kolunu kaldırıp Tahir'in elini tuttu.
"Aşkım..." diyebildi. Sesi yorgun çıkıyordu. Büyük bir savaştan zaferlerle çıkmıştı kadın. Ama çok yorulmuştu.
"Biraz daha uyusam..." dedi Nefes kısık sesiyle.
"Uyu güzelim.Dinlen sen." dedi Tahir karısının elini öpüp. Oğlunu kucağına alıp Nefes'e son kez baktıktan sonra Nefes elini kaldırıp hafifçe salladı. Kolu yorgun bir şekilde yanına düşerken yavaşça gözlerini kapatıp kendisini uykunun kollarına bıraktı.
Yiğit annesini görmenin sevinciyle yerinde duramazken babasını öpücüklere boğuyordu.
"Oh benim aslan oğlum. Şimdi sen babaannenle eve gidiyorsun ve bizi bekliyorsun. Annenle biz eve geleceğiz." dedi Tahir. Yiğit'in suratı asılırken Tahir oğlunun küçük burnunu sıktı.
"Bana bak ay ışığında uluyan kurt eğer şimdi eve gitmezsen annen iyileştiği zaman bize çok rivrivler. Sen babaannenle eve gidiyorsun ve bizi bekliyorsun. Anlaştık mı?" dedi Tahir oğlunun yanağına bir öpücük kondurup. Yiğit babasının boynuna sarılıp başını salladı. Genç adam yorgun bir şekilde banka oturduktan sonra Asiye Tahir'in yanına oturdu.
"Paşam artuk gidip yatsan mu sende? Bak eltum uyandu. Sende biraz dinlenip güç toplasan ha?" dedi kadın gözlerini Tahir'in üzerine dikip.
"İyiyim yengem ben böyle. Sen git birşeyler ya bak heba oldunuz burada." dedi Tahir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ay Tenli Kadın (TAMAMLANDI) (#Wattys2019)
FanfictionBundan çoook uzun yıllar önce, buralardan çok uzak topraklarda solukbenizlilerin herşeyi yok etmeye yemin ettiği topraklarda mavi tüylü bir geyik yaşarmış.Mavi tüylü geyik çok yalnızmış. Kimsesi yokmuş. Sevginin nasıl birşey olduğunu bilmiyormuş. Te...