Bölüm 43: Sünnet Düğünü

3.8K 190 109
                                    

Herkese merhaba :) Yiğit paşamız sünnet oldu,bizleri de düğününe davet etti. Herşey hazırsa buyurun efenim düğünümüze :) Keyifli okumalar...


Her insan hayata günahsız şekilde başlar derler... İyi olmak veya kötü olmak tamamen seçimlerdir. İnsanların seçimi onların gidecekleri yolu belirler. Vedat kendi gideceği yolu henüz 15 yaşındayken belirlemiş kendi öz babasının kanını eline bulamıştı. Daha sonralarıysa kötülük yapmaktan korkmamıştı. O zaten en büyük günahını işlememiş miydi? Daha fazla ne olabilirdi ki...Vedat elindeki resimleri okşayarak gülümsedi. Nefes'in gittikçe güzelleşiyor olmasına iç çekti. Oğlu büyüyor,karısı güzelleşiyordu. Vedat'sa elinden alınan zamanı geri getirememenin öfkesini içinde git gide büyütüyordu.

"Vedat bey..." diyerek içeriye giren korumasına bakmadan başını salladı.

"Vedat bey istediğinizi yaptık..." dedi koruma. Oğlunun en önemli gününde yanında olamayacaktı. Başını sallayıp eliyle korumayı dışarıya çıkarttıktan sonra önündeki çakıyı eline alıp çevirmeye başladı.

"Benden çaldığın her günün hesabını sizden soracağım...Her günümün hesabını tek tek soracağım sizden." diyerek elindeki çakıyı karşısındaki mantar panoya fırlattı. Panoda ki 4 yıl önceye ait Nefes ve Tahir'in birbirlerine gülümseyerek baktıkları resmin tam ortasına saplandı çakı. Vedat hesabını çoktan yağmış planlarını kurmuştu. Nefes'in en savunmasız anında karşısına çıkacak ve onları geri alacaktı.


Nefes yeni güne uyandığında konağa büyük bir panik havası hakimdi. Ömer ve Yiğit bugün sünnet olacaklar,mevlitleri okunacak ve akşamında da sünnet düğünleri yapılacaktı. Mustafa'nın büyük ısrarları sonucunda sünnetin konakta yapılmasında karar kılınmıştı.Nefes yataktan doğrulup etrafına bakınmaya başladı. Tahir hala yanında uyuyordu. Yataktan kalkıp kendisini duşa attı. Suyu ılık bir hale getirdikten sonra uzun bir duşun ardından suyu kapattı. Bornozunu giyinip aynadaki yansımasına baktı. Kendisini yorgun hissediyordu. Gece süslemelerle ve gelenlere verilecek süslerle uğraşmışlardı bu yüzden de geç yatmıştı. Bornozunun kuşağını iyice sıktıktan sonra saçlarını da havluyla sarıp banyodan çıktı. Tahir hala yatakta mışıl mışıl uyurken Nefes kocasının üzerine doğru eğilip yanağına bir öpücük bıraktı. Tahir yanağında hissettiği öpücükle hafifçe gülümserken Nefes bir öpücük de diğer yanağına bıraktı. Adam mırıldanırken Nefes bu sefer kocasının dudağına bir öpücük bıraktı. Tahir ani bir hareketle karısını altına alırken Nefes'in dudaklarından bir çığlık firar etti.

"Tahir." dedi hafif kızgın bir sesle.

"Söyle Nefesim." diyerek karısının açıkta kalan boynuna öpücükler bırakıyordu.

"Tahir kalk üstümden. Bak şimdi içeriye birisi girecek.

"Girsinler. Karı kocanın da odasına kapı çalmadan giren kendisini her duruma hazırlamalı ama." dedi Tahir karısının bornozunun kuşağıyla uğraşırken. Kapının aniden açılması ve Asiye'nin sesinin odaya dolması aynı anda gerçekleşti.

"Uuu hemu de sabah sabah...Yine bastum sizi..."

"Yuh yenge cidden yuh." dedi Tahir karısının üzerinden kalkarken. Nefes dağılan bornozunun yakasını düzeltirken bir yandan da utanarak bakıyordu kendilerini basan Asiye'ye. Asiye sırtını dönmüş kapıya bakarken konuşmaya başladı.

"Ula nerden bileyum sizi o şekilde basacağumu. Ay töbelerum olsun iyice gaynanama benzedum sen sonumu benzetme rabbim." dedi Asiye bir yandan söylenirken.

Ay Tenli Kadın (TAMAMLANDI) (#Wattys2019) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin