Bölüm 22:Teninde Ay Parlayan Kadın

5.5K 220 73
                                    

Merhabalar... Dayanamayıp yeni bölümü yayınlıyorum... Kasvetli bir bölümün ardından keyifli bir bölüm olmuştur umarım.Yorumlarınızı bekliyorum. İyi okumalar :)

Bölüm şarkısı: Pinhani / Ayşenur Koliva-Sevduğum yanumda uyusun


"Sen bir güzel meleksin

Her gönülde çiçeksin

Sen ne şirin bebeksin

Uyu uyu göz bebeğim

Uyu uyu ninni"


Nefes kucağında huzur içinde uyuyan oğluna bakıp dudaklarını alnına değdirdi.

"Çok yorulduk biz anneciğim ama bitecek. Biraz daha sıkacağız dişimizi ve sonra o kadar güzel dinleneceğiz ki..." dedi Nefes umut dolu sesiyle. Tahir yavaşça odaya girerken Nefes kucağındaki oğlunu beşiğine bıraktı.

"Çok yoruldun mu bugün?" diyerek yanına oturdu. Nefes de sanki onun gelmesini bekliyormuş gibi hemen adamın göğsüne yerleşip kollarını beline doladı.

"Daha öncekiler kadar değil." dedi Nefes.

"Bitecek biliyorsun dimi."

"Biliyorum bitecek. Sadece biraz daha savaşacağız.Hem Karadeniz bile beni kabul etmişken pes etmek olmaz değil mi?" dedi Nefes biraz daha Tahir'in göğsüne yerleşip. Tahir kızın saçlarını okşarken arada ufak öpücüklerini bahşediyordu o kırılgan tellere.

"Ben çok yoruldum biliyor musun? Sana o kadar dikenli yollardan geldim ki aslında...Hayat beni öyle uzun ve meşakkatli yollara soktu ki..." dedi Nefes.

"Ama geldim. Ve sen beni hiç yabancılamadan kollarını açtın. Sardın sarmaladın. Ama beni kırmak ya da incitmek için değil. Dertlerime derman olmak için yaptın bütün bunları.Herkes karşımdayken bile sen yanımdaydın Tahir." diyerek devam etti.

"Ben seni ilk gördüğümde sen o yaralı teninde Ay'ı taşıyordun. Ben sana sadece Güneş olmaya çabaladım. Güneşin olabildim mi bilmiyorum ama sen benim için teninde Ay parlayan kadın oldun.Ay tenli kadın oldun."dedi Tahir.

Nefes başı kaldırıp Tahir'in çenesinde ki yara izine ufak bir öpücük kondurdu.

"Çok yorgunum Tahir. Sende yorgunsun biliyorum."

"Birbirimizde soluklanırız o zaman Nefes. Dinlenmek için birbirimizin dayanağı oluruz."

Tahir karısına daha sıkı sarılıp alnına öpücük bıraktı.

"Yarın abimi görmeye gider miyiz tekrardan Tahir?" dedi Nefes umut dolu sesle.

"Gideriz tabi.Hem o senin varlığını hissederse ben eminim daha çabuk toparlayacak."

"Sanki abim uyanırsa her şey bitecek. Her kötü kabusum son bulacak. " dedi Nefes hafifçe gülümseyerek.

"Yiğit'in dayısı ve amcalarıyla birlikte büyüyeceği düşüncesi beni o kadar mutlu ediyor ki Tahir."

"Yani yangazlarla büyümesi ne kadar sağlıklı olur bilmiyorum ama." dedi Tahir gülerek. Nefes kıkırdayıp Tahir'e baktı.

"E hayde Nefes kaptan uyuyalım."

Nefes kafasını sallayıp ayağa kalktı. Tahir ışığı kapatırken Nefes yorganı açıp içine girdi ve gözlerini kapattı.


Nefes huzursuz uyuduğu saatlerde Tahir yanında ki çırpınmayla gözlerini açtı. Başucundaki lambayı açıp Nefes'e baktı.

"Hayır...Hayır bırak..."

Ay Tenli Kadın (TAMAMLANDI) (#Wattys2019) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin