Bölüm 27:Deliriyorum...

6.2K 234 171
                                    

Kaos var,ortam çok gergin ve ben çooooook uzun bir bölümle geldim :) Uzun bir süre bölüm olmayabilir şimdiden hepinize keyifli okumalar.

Bölüm Şarkısı: Şerafettin Çaylı-Nefes


Zalim hep kazandım zanneder. Hep kazanacağım kimse beni yenemeyecek zanneder ve daha çok zulüm eder. Ama mazlum,güçsüz olarak düşünülen mazlum zalimin sonu olur. Nefes mazlumdu. Her şeye katlanan yine de dimdik duran bir mazlumdu. Vedat'sa zalimdi. Her şeyi yapıp yenilmeyeceğini zanneden bir zalim. Nefes,Volkan'ın yanında gergin bir şekilde otururken aklından sadece bunlar geçiyordu. Zalimin sonu geliyordu. Son sözü mazlum söylüyordu.

"Bunlar çok güzel gelişmeler Nefes. Yani evlilik teklifi ve sonrasında gelen olaylar çok güzel. Artık hukuksal olarak kazanacaksın." dedi Volkan umut dolu sesiyle. Kazanacaktı. Sonunda kazanabilecekti öyle mi? Nasılda beklemişti bu günlerin gelmesini. Nasılda umut etmiş,Allah'ına sığınmıştı her seferinde. Sonunda başarmıştı yani öyle mi?

"Korkuyorum." dedi Nefes.

"Biliyorum,farkındayım. Bu yüzleşme çok acı olacak biliyorum ama bu da senin omuzlarında bir yük. Ondan kurtulacaksın. Biraz daha rahat bir nefes alacaksın. Hem bende orada olacağım."

Nefes hafifçe başını salladı. Ali'yle konuştuktan sonra sabahı zor etmiş ilk iş olarak Volkan'ın yanına gelmişlerdi. Daha sonra da hep birlikte İstanbul'a gelip 1 gece konaklayacakları otele yerleşmişlerdi. Volkan ve Nefes Tahir'in gelmesini beklerken ufak bir sohbet etmişlerdi. Volkan bu arada Nefes'i rahatlatmaya çalışıyordu ama o da biliyordu bu durumun çok zor olduğunu.

"Nefes."

Nefes Ali'nin sesini duymasıyla birlikte ayağa kalktı. Ali'ye sarıldı.

"Hoş geldiniz. Nasılsın iyi misin?" dedi Ali kızın yüzünü incelerken.

"Solgun gözüküyorsun."

"Çok yorgunum Ali. Şu tahkikat bitse bir an önce."

"Ben de sizi almaya geldim. Bizi bekliyorlar çıkmak için.Eğer hazırsan..."

Nefes hafifçe başını salladı.

"Gidelim."

"Tamam hadi o zaman."

Tahir yanlarına geldiğinde o da çok gergin hissediyordu kendisini. Nefes'in elini sıkı sıkı kavrayıp karısına destek oldu.

"Korkuyorum." diye mırıldandı Nefes Tahir'e bakıp.

"Bende korkuyorum ama yanındayım güzelim."

"Elimi hiç bırakma olur mu?"

"Bırakmak nedu da Deli Tahir Nefesinin elinin bırakırmıymış hiç?" dedi Tahir avuçlarının arasındaki eli biraz daha kavrarken.

Nefes ve Tahir ortak bir kararla Yiğit'i yanlarında getirmeme kararı almışlardı. Nefes süt sağıp Asiye'ye bırakmıştı. Gerçi gerginlikten sütü kesilmeye başlamıştı. Doktorlarıyla yaptıkları telefon konuşması sonucunda Yiğit'e mama takviyesine başlamışlardı. Bu durumda Nefes'in canını sıkarken Volkan bu durumun çok normal olduğunu ne yazık ki elinden gelen bir şey olmadığını söyleyerek Nefes'i rahatlatmaya çalışıyordu.


Asiye huzurla uyuyan Yiğit ve Balım'a baktıktan sonra aşağıya indi. Saniye hanım sıkıntıyla koltukta otururken karşısına geçti.

"Ana bir kahve yapayum karşuluklu içelim ha ne dersun? Hem azacuk laflaruzda."

"İyi yap bakalum." dedi Saniye hanım gelinine bakıp. Asiye mutfağa geçip ocağa kahveleri koyduktan sonra telefonunu eline aldı. Tahir, İstanbul'a vardıklarını haber veren bir mesaj atıp Yiğit'in nasıl olduğunu sormuştu. Asiye Tahir'in mesajına cevap verdikten sonra pişen kahveleri fincanlara koydu. Fincanları tepsiye yerleştirdikten sonra oturma odasına geçip tepsiyi Saniye'ye uzattı.Sonra da kendisi kahvesini alıp Saniye'nin karşısına oturdu.

Ay Tenli Kadın (TAMAMLANDI) (#Wattys2019) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin