Bölüm 35:Oy Asiye Oy!

4.4K 201 136
                                    

Keyifli okumalar :)


"Yangaz sen şimdi baba olacaksun ya?" dedi Fatih çayından bir yudum aldıktan sonra ikizine bakarken.

"He yangaz nasipse olacağum..."

"He işte sen şimdu yangazlukta yapamazsun,gerçi evlenduğunden beru duruldun ya." dedi Fatih çayından bir yudum daha alırken.

"Hah konuşti. Sanki sen yapabilysın Yangazum. Beyza korkusuyla akşam 21:00'dan sonra dışaru bile çıkamaysun."

"Çıkayrum tabi. Vurayrum yumruğumu masaya..."

Mustafa yangazlarının konuşmasının üstüne ofise girdiğinde Fatih'in ballandıra ballandıra anlattığı durumun tam tersi olduğunu bildiği için kardeşinin kafasına vurdu.

"Ula noli?" dedi Fatih ayağa kalkarken. Abisini görünce gözleri şaşkınlıkla açıldı.

"Abi..."

"Ne olacak yangaz Allah daha fazla yalan konuşma diye işaret ediy." dedi Mustafa koltuğuna oturup kardeşine bakarken.

"Abi çay?" dedi Murat.

"Yok yangaz sağol. Fatih nasıl gidiy abim Beyza'nın aşermeler ne durumda?" dedi Mustafa alacağı cevabı biliyordu ama kardeşiyle uğraşmak hoşuna gidiyordu.

"Nasıl olsun abi? Geçen gün hindistan cevizi çektu canu." dedi Fatih sıkıntıyla.

"İyi dinle yangaz senunde başına gelecek ha bunlar." ded Mustafa eliyle Fatih'i gösterirken.

"Nazar öyle şeyler etmez abi kıyamaz baa."

Murat kendisinden emin bir şekilde konuşurken Fatih ve Mustafa birbirlerine bakıp kahkahayı bastılar.

"Kıyamaz dedu dimi." dedi Fatih kahkahalarının arasında.

"He vallahi öyle dedu." diyerek destek çıktı abisine.

"Ula...Ula niye güliysınız..."

"Yaşa gör yangazum yaşa gör..."


"Nefes...Nefes hayde kızım hayde..."

Tahir kapının önünden bağırırken Nefes elinde Yiğit'in çantasıyla geldi.

"Geldik be adam sakin ol." dedi kaşlarını çatıp kocasına bakarken.

"Hadi paşam gidelim de okula karneni alalım."

Tahir Yiğit'i kucağına alırken Nefes ayağına hafif topuklu ayakkabısını giyinip evden çıktı. Tahir karısına bakarken arabanın anahtarını Nefes'e uzattı.

"Hadi bakalım Nefes kaptan o ehliyeti boşuna almadın bizi bugün sen götür okula."

Nefes avuçlarının içindeki anahtara anlamsız gözlerle bakarken Tahir çoktan arabanın yanına gitmişti bile.

"Noldi Nefes Kaptan?"

"Noldisi mi var be adam? 2 yıldır araba kullanmayan bana arabanı teslim ediyorsun farkında mısın sen?" dedi Nefes. 2 yıl önce Tahir'in desteğiyle ehliyet almaya karar vermişti,başarmıştı da. Ehliyetini almıştı almasına ama trafiğe çıkmak istememişti.

"Yaparsun sen yaparsun. Benum karum herşeyi yapar." dedi Tahir Nefes'e gülümseyerek.

"Ya yaparım yaparım. En fazla arabayı ağaca çıkartırım sonuçta yapmadığım şey değil."diye söylendi genç kadın kendi kendisine.


"Şimdi sağ ayağın gazda sol ayağın debriyaj da olacak." dedi Tahir karısının bu sefer anlamasını umut ederek.

Ay Tenli Kadın (TAMAMLANDI) (#Wattys2019) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin