Bölüm 56:Baskın Basanındır

4.7K 210 107
                                    

Keyifli okumalar :)


Nefes kendi evinde uyandığı yeni sabahı keyifle karşıladı. 1 aylık uzun çalışmalar sonucunda geçen hafta kendi evlerine taşınmayı başarmışlardı sonunda. Yanında huzurla uyuyan kocasının yanağını okşadıktan sonra yataktan çıkıp alt kata indi. Mutfakta keyifli bir kahvaltı sofrası hazırlamaya başladı.Kaleli konağında kalabalık bir şekilde yaptıkları kahvaltıları seviyordu Nefes ama kendi evlerinde kendi çekirdek ailesiyle baş başa olmak Nefes'i mutlu etmeye yetiyordu. Çayı koyduktan sonra ocağa bir cezve de yumurtaları da koyduktan sonra hızlı hızlı üst kata çıkıp dolabı açtı sessiz bir şekilde. Bir pantolon ve spor bir gömlek çıkartıp yatağın üzerine koydu. Üzerindeki pijamalardan kurtulduktan sonra çıkarttıklarını üzerine giyindi. Saçlarını toparladıktan sonra hala uyuyan kocasına bakıp gülümsedi.

"Tahir,hadi sevgilim uyan...Bak işe geç kalacaksın sonra beni arayıp 'Hatun yine abimin diline düştüm.' diye yakınacaksın." dedi Nefes. Tahir mırıldanıp dönerken tek gözünü açıp karşısındaki karısına baktı.

"Hatun sen az önce benim taklidimi mi yaptın?" dedi genç adam. Nefes kıkırdadıktan sonra başını sallayıp kocasına baktı.

"E napim geçen gün yanımda danışanım varken aradın söylendin. Hayır kadının karşısında güleceğim gülemiyorum sana kapat diyorum kapatmıyorsun." dedi Nefes.

"Bak onu da sen doğru dedin. Öyle yaptım bende. Ama napim gece yorulmuştum." diyerek çapkınca bir gülüş attı adam uykulu gözleriyle.

"Hiii Tahir ne kadar ayıp." dedi kadın eliyle ağzını kapatıp gözlerini kocaman açarak. Tahir yattığı yerden doğrulup karısını belinden tutup kendisine doğru çekti.Nefes beline sarılan kocasının saçların da parmaklarını gezdirirken hafifçe gülümsedi.

"Hadi sevgilim kahvaltı hazırlıyorum kalk sende giyin kahvaltımızı yapalım sonra sen işe ben işe. Akşam da gelirken Yiğit'i Osman babama bırak yemeğe de Esma ve abim gelecek." dedi Nefes bugün olacakları sıralarken.

"Nefesim daha sabah yeni olmuş biz ayılamamışız ve sen bana akşam olacakları sıralıyorsun." dedi adam karısına daha sıkı sarılırken.

"Tahirim hayde da hayde." diyerek ondan uzaklaşıp kapıya doğru yöneldi.

"10 dakikaya aşağıda ol yakarum." dedi kadın parmağını Tahir'e doğru sallarken.

"Emredersin hatun emredersin."

Nefes kahkaha atarak Yiğit'in odasına girdi. Yiğit çoktan uyanmış okul üniformasını üstüne giyiniyordu. Nefes oğlunun yanına yaklaşıp yanaklarından öptü.

"Oh benim minik kurdum uyanmış yatağını bile kapatmış. Aferin benim bebeğime." dedi Nefes

oğlunun yanaklarına peş peşe öpücükler kondurarak.

"Anne ya..." dedi Yiğit annesinin öpücüklerine kıkırdarken. Nefes oğlunun yanağına bir öpücük daha kondurdu.

"Anneye ya denmez akıllı bıdık." diyerek burnuna dokundu Yiğit'in. Yiğit hafifçe burnunu oynatırken annesine baktı dikkatle.

"Anne..."

"Söyle annem..." dedi Nefes oğlunun yüzüne dikkatle bakıp.

"Benim de Ömer gibi ne zaman kardeşim olacak?" dedi Yiğit merakla annesine bakarken. Nefes duyduğu cümleyle ufak çaplı bir şok geçirirken gülümsemekle gülümsememek arasında şaşırdı."Na...Nasıl yani? Sen bir kardeşin mi olsun istiyorsun birtanem?" dedi Nefes oğlunun yüzünü avuçlarının arasına alıp. Yiğit hızla başını salladıktan sonra annesine baktı.

Ay Tenli Kadın (TAMAMLANDI) (#Wattys2019) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin