Keyifli okumalar :)
Mercan'ın bulanan ve yanan midesi güne başlaması için pek hoş bir tablo oluşturmuyordu. Üstelik günlerdir hissettiği yorgunluk onu iyiden iyiye hasta psikolojisine sokmuştu.Yatakta huzursuzca doğrulduğunda Ali hızla gözlerini açtı.
"Mercan..." dedi genç adam uykulu ses tonuyla. Mercan'ın 1 haftadır süre gelen bulantıları adamı tetikte uyumaya mecbur bırakmıştı. Karısının her huzursuzluğunda gözlerini açıp onun yanında oluyordu.
"İyiyim..." dedi Mercan yorgun bir sesle. Ali karısının sesindeki yorgun tınıdan iyi olmadığını anlayıp yataktan doğruldu.
"Mercan'ım,güzel karım bak beni dinle artık bir doktora gidelim. 1 haftadır helak oldun kızım da."
"Ya havalar dönüyor ben hep böyle oluyorum Ali. Hatırlasana hep böyle oluyorum." dedi Mercan. Bir yandan kendisini ikna etmeye çalışıyordu bir yandan da panik halindeki kocasını sakinleştirmeye çalışıyordu. Odalarının kapısı tıklatıldığın da Mercan yattığı yerden doğruldu.
"Gel..." dedi. Nisan gülümseyerek kapıdan başını uzatıp annesi ve babası bildiği kadın ve adama gülümsedi. Ali eliyle küçük kızı yatağa çağırdı. Nisan gülerek odaya girdikten sonra yatağa tırmandı. Önce Mercan'ı sonra da Ali'yi yanaklarından öptü. Ali ve Mercan Nisan'ı aralarına alıp ikisi de küçük kızı öpücüklere boğarken küçük kızın kıkırtıları odayı dolduruyordu.
"Anne bal nasıl oluyor?"
Nefes ve Yiğit odada halının üzerine oturmuş puzzle yaparken aniden Yiğit'ten gelen soruyla elindeki parçayı yerine yerleştirip oğluna baktı.
"Arılar çiçeklerden polenleri alıyor,sonra kovanlarına giriyor ve bal yapıyorlar birtanem." dedi Nefes. Oğluna en basit ve anlaşılır şekilde balın nasıl yapıldığını anlatmıştı. Yiğit önce annesinin söylediklerini aklında tarttı. Sonra da bakışlarını annesiyle buluşturdu.
"Peki polen ne anne?" dedi Yiğit. Bir yandan da arabanın eksik kalan kısmını arıyordu puzzle parçaları içinde. Nefes elindeki bir parçayı daha yerine yerleştirip oğluna baktı.
"Polen çiçeklerin özüne denir aşkım. Yiğit bu puzzle da eksik parça yok değil mi anneciğim?" dedi Nefes gözüyle parçaları tararken. Yiğit başını hayır anlamında salladıktan sonra arabasının parçasını bulmanın heyecanıyla yerinden doğrulup eksik kısma taktı.
"Demek ki bana öyle geldi." dedi genç kadın omuzlarını silkerken. Odanın kapısında oğlu ve karısını hayranlıkla izleyen Tahir'in farkında değillerdi henüz.
"Günaydın..."
Nefes Tahir'in sesini duymasıyla gülümseyerek baktı kocasına.
"Napıyorsunuz bakalım?" diyerek odaya bir adım attı genç adam.
"Oğlumla puzzle yapıyoruz,bir yandan da balın nasıl yapıldığını konuşuyoruz babası. Eğer senin de eklemek istediklerin varsa severek dinleriz. Değil mi anneciğim?"
Yiğit hevesle başını sallayıp babasına baktı. Tam bu sırada çalan kapıyla ayakta olan Tahir tam ayağa kalkmaya hazırlanan karısını durdurdu.
"Ben bakıyorum."
Nefes başını salladıktan sonra Tahir alt kata indi.
"Geldum ula geldum patlama..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ay Tenli Kadın (TAMAMLANDI) (#Wattys2019)
FanficBundan çoook uzun yıllar önce, buralardan çok uzak topraklarda solukbenizlilerin herşeyi yok etmeye yemin ettiği topraklarda mavi tüylü bir geyik yaşarmış.Mavi tüylü geyik çok yalnızmış. Kimsesi yokmuş. Sevginin nasıl birşey olduğunu bilmiyormuş. Te...