Bölüm 31:Bu Son Olsun!

6.1K 239 134
                                    

Bölüm şarkısı:Sinan Güleryüz feat Özge Özder - Senle Ben


Nefes ve Tahir bambaşka bir güne gözlerini açacaklardı. Bütün kararların verileceği Nefes'in özgürlüğüne vurulan son zincirin kırılacağı gündü bugün. Tahir yanında uyuyan karısını ve uyanmış kendisine bakan oğlunu izliyordu. Yiğit'in başına ufak bir öpücük kondururken artık kendisini tanıyan oğlunun minik ellerini yüzünde hissetti. Tahir yüzünde hissettiği ellerle gözlerini kapatıp hafifçe gülümsedi. Yiğit sesler çıkartırken Nefes duyduğu seslerle gözlerini açtı yavaşça.

"Günaydın güzelim." dedi Tahir uyanan karısına gülümseyerek.

"Günaydın..."dedi Nefes. Sesi gergin çıkıyordu.Tahir karısının gergin yüz ifadesini fark edince elini yüzünde dolaştırdı.

"Güzelim sen ılık bir duş al rahatlarsın. Bende bize bir güzel kahvaltı hazırlayayım." dedi.

"Canım bir şey istemiyor Tahir." dedi Nefes mırıltı şeklinde.

"Bir şeyler yemen lazım Nefesim. Yemen lazım ki güçlü olasın."

Nefes sıkıntıyla iç çekip yataktan doğruldu.

"Tahir bir terslik çıkmaz dimi. Bak Vedat'ın olmayışı beni ürkütüyor anlıyor musun? Korkuyorum Tahir. Tam bitti derken bitmemesinden korkuyorum."

Tahir Nefes'in içinden geçenleri biliyordu.

"Biliyorum Nefes. Ama bitecek. Yani o eski defter kapanacak ve bizim birlikte tertemiz bir sayfamız açılacak. Korkma. Hem çok korkarsan benim gözlerime bak. Deli Tahirinin gözlerine bak olur mu?Hadi güzelim sen duşunu al bizde oğlumla kahvaltı hazırlayalım."

Nefes yataktan kalkıp ayaklarını sürükleyerek banyoya yürüdü.Kapıyı kapattıktan sonra üstündekilerden kurtulup kabinden içeriye girip musluğu açtı. Ilık su vücudundan akıp giderken ellerini soğuk duvara dayayıp gözlerini kapattı.

"Bu son olsun...Bu defa son olsun...Son kez bakayım bana bunları reva görenlerin yüzlerine...Son kez yüzleşeyim...Son kez çarpsın kalbim...Kulaklarımdan çığlıklarım silinsin artık. Oğlum bu çığlıkların içinde büyümesin. Mutlu,huzurlu olalım artık. Kendi hapsettikleri karanlıktan aydınlığıma kavuşayım.Bu defa son olsun..."


Tahir bir yandan kahvaltıyı hazırlarken bir yandan da Esma'yla konuşuyordu.

"Vedat'ın hala ortaya çıkmamış olması onu tamamen kaçak durumuna düşürüp suçları kabul ettiğinin göstergesidir Tahir. Bu durumda hakim anneye sorar. Yiğit'in soyadının Kaleli mi yoksa Sayar mı olacağına anne karar verecek. Ortada hem yüz kızartıcı suç durumu hem de cinayet gibi bir durum var." dedi Esma. Tahir çayı demlerken dikkatle Esma'yı dinliyordu.

"Peki Nefes'in davası?" dedi merak içinde.

"O tamamen hakimin kararı olur ama her şey bu kadar ortadayken Nefes aleyhine bir durum çıkmaz. Yani anlayacağın Vedat ceza alacak hem de az bir ceza değil. Ayrıca kaçak olduğu ve yakalanamadığı her gün de cezasına ekleme yapılır. Yakalandıktan sonrası yine mahkeme kaçılır. Yani anlayacağın Tahir eğer düşündüğümüz gibi olursa,her şey çok güzel olacak." dedi Esma umutlu ses tonuyla.

"Tamam Esma çok teşekkür ederim. Musa geldi değil mi?"

"Evet geldi. Mithat abiyle birlikte dinlenmesi için otele yerleştirdik.Mahkemeye gelecek."

"Sağol Esma o zaman adliyede görüşürüz."

Telefonu kapattıktan sonra mama sandalyesinde oturan Yiğit'e döndü.

Ay Tenli Kadın (TAMAMLANDI) (#Wattys2019) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin