Bölüm 4:Beklenmeyen Misafir

4.4K 217 26
                                    


"Komutanım..."

Tahir sisli yolda etrafına bakınırken duyduğu seslere silah sesleri karıştı ve silah sesleriyle birlikte gelen bir bebek ağlama sesi.

"Komutanım oğlum size emanet..."

Tahir yatağından sıçrayarak doğrulduğunda yer ve zaman kavramını kısa süreliğine kaybetmişti. Camdan yansımasını görünce derin bir nefes aldı. Göğsündeki kurşun izine dokundu yavaşça. Sırtındaki şarapnel parçası ağrıyarak yerini hatırlatmıştı adama.

"Devrem..."

Tahir başucundaki lambayı yakan adama baktı. 2 aydır istisnasız her gün yanına gelip Tahir'i yakından takip ediyordu.

"İyiyim... Sadece artık hastaneden çıkmak istiyorum."

"Çıkacaksın. Doktorunla konuştum bugün. Fizik tedaviler sonuç vermiş artık tek başına yürüyüşler yapabilirmişsin. Durumunda iyiymiş. Birkaç güne çıkartılar seni."

"İyi şükürler olsun."

Ali,Tahir'e başucundaki suyu bardağa doldurup uzattı.

"Çıktıktan sonra gidip bebeği görelim. Rüyalarıma giriyor Ömer. Huzursuzum Ali."

"Tamam Devrem gideriz. Sen hele bir iyice kendine gel de hallederiz."

Ali Tahir'i yatağa yatırdıktan sonra kendisi de karşısındaki koltuğa oturdu ve gözlerini kapattı.


Ertesi sabah Tahir uyanmış hazırlanıp doktorunun odasına gitmişti bile. Doktor önündeki sonuçlara bakarken gözündeki gözlüğü indirip Tahir'e döndü.

"Hızlı iyileşiyorsun Yüzbaşım. Aldığın yaralara ve kaybettiğin kana rağmen beklediğimden daha çabuk toparladın. Ama şu şarapnel parçası arada bir ağrı verecek sana hazırlıklı olman lazım."

Tahir derin bir nefes alıp karşısındaki adama baktı.

"Beni artık taburcu etseniz."

Doktor hafifçe gülümseyip masasına doğru eğildi.

"Sıkıldın demek bizden. Bak evlat askersin,biliyorum dayanıklısın. Beklediğimden daha çabuk iyileştin ama ruh halin hoşuma gitmiyor Yüzbaşım.Askerlerini kaybettin yaslarını tutuyorsun tutmaya da devam edeceksin. Ama artık birisiyle konuşman lazım. İçinde neler olduğunu anlatman lazım."

"Anlatmak. Orada ki cehennemi siz yaşamadınız doktor. Ben yaşadım. Şimdi ben konuşmadan kendi içimde halletmeye çalışacağım. Çıkışımı verin artık lütfen."

Doktor adamın istikrarı karşısında gözlüğünü gözüne takıp önündeki belgeleri imzaladı.

"Buyurun yüzbaşım. Geçmiş olsun."

"Teşekkürler doktor."

Tahir doktorun odasından çıkıp kendi odasına gittiğinde Ali yeni uyanmış boş gözlerle etrafa bakınıyordu.

"Oooo Devrem günaydın."

"Sana da günaydın hayırdır?" dedi Ali koltuktan doğrulup tutulan belini esnetirken.

"Doktor çıkışımı verdi. Artık hastaneden çıkıyorum. Eve gitmek istiyorum devrem."

"Senin aklında bir şeyler var ama hadi bakalım hayırlısı."

"Hayde devrem gidelim."

Ali Tahir'e yardım edip küçük çantasına getirdiği eşyaları doldurdu.

Ay Tenli Kadın (TAMAMLANDI) (#Wattys2019) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin