Bölüm 9:Keşke...

4.7K 233 31
                                    

Nefes sabah uyandığında evdeki tabak sesleriyle kaşları çatıldı. Yataktan doğrulup dün Tahir'in kendisine aldığı kıyafetlerden açık renk kot pantolonla sarı triko kazağı üstüne geçirdi. Dün gece duştan sonra kurutmadığı için hala nemli olan saçlarını elleriyle açıp toparladı. Odadan çıktığında Asiye'nin güzel sesi bütün evi dolduruyordu.

"Yüce dağa değilidum

Duman sardu başumu

Sevduğum benu ağlar

Ah bende sevduğumi

Kayuk gelur uzaktan

Dalgalara karişmiş

Daha kavuşamadan

Mevlam ayruluk yazmiş..."

"Günaydın abla." dedi Nefes.

"Günaydun kuzum.Hayde kahvaltıyu hazırlayalum birazdan uyanır Saniye hanum 'Uuu saat gaç oldi hala kahvaltu hazur değul.' diye rivriv eder."

Nefes gülerek Asiye'ye yardım etmeye başladı. Karnında geçen gün hissettiği hareketin daha belirgin halini hissetmişti.

"Abla yine oynadı.Ama bu sefer ki sanki daha güçlüydü." dedi Nefes gülümseyerek.Asiye ellerini kurulayıp Nefes'in hafif büyümüş karnına koydu ellerini.

"Bunu dışarıdan bir erkek hissedemez ama biz kadınlarun herhalde analuk iç güdüsünden dolayı hissedeyruz." dedi Asiye elinin altındaki hafif çok hafif kıpırtıyı hissederken.

"Merhaba yakuşukli ben senun yengen Asiye." dedi Asiye kafasını kaldırıp Nefes'e göz kırparken. Demek Tahir anlatmıştı dün Nefes'in teklifini kabul ettiğini.

"Günaydın... Napıyorsunuz hanımlar bakalım öyle?" dedi Tahir elindeki poşetlerle mutfağa gördüğü manzara karşısında gülümserken.

"Senun uşağunun hareket edişinu hissedeyruz paşam." dedi Asiye. Nefes'in yanakları kızarırken Tahir'le göz göze gelmekten kaçınıyordu.

"Kimmiş Tahir'in uşağu?" diyerek mutfağa girdi Saniye hanım.

"Kim olacak ana işte burada,Nefes'in karnunda..."

Nefes gözlerini kapatıp olacaklara kendisini hazırlarken elinde hissettiği elle gözlerini açıp önce elini tutan ele sonra da o elin sahibi Tahir'e çevirdi gözlerini Nefes. Tahir gözlerini açıp kapatarak kıza güç vermek istercesine daha güçlü kavradı elini. Bu Tahir'in dilinde 'Korkma ben yanındayım. Ben yanındayken kimse sana zarar veremez. Ben ikinizi de gelecek her türlü kötü sözden korurum.' demekti.


Asiye Saniye hanımın tansiyonunu ölçtükten sonra Tahir'e döndü.

"Normal paşam yok birşeyciği." dedi.

Ali birazdan evde kopacak kıyamet için her türlü önlemi almış Tahir'den işareti aldığı anda Nefes'i evden çıkartmak üzere hazır bekliyordu.

"Ben bu karuyu gelun olarak almam." dedi Saniye hanım gözlerini yavaş yavaş açarken.

"Ana zaten sen almayacağsun ben alacağum." dedi Tahir sakin bir sesle.

"Ula Dağdevirenlere ne diyeceğuz? Ortada verulmuş bir söz var." dedi Saniye bu sefer Tahir'i başka bir yerden vurmaya çalışarak.

"Söz sizindur ana. Ben sadece bir kişiye söz verdum onu da karum yapacağum zaten." dedi Tahir Nefes'e bakıp. Saniye tekrar bayılma noktasına geldiğinde Tahir koltukta oturan Nefes'e elini uzattı.

Ay Tenli Kadın (TAMAMLANDI) (#Wattys2019) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin