Bölüm 29: Mutlu Masallar

5.1K 241 107
                                    

Merhabaaaaa :) Gergin bir Türkiye gündemi ve Twitter aleminden sonra çiçek gibi bir bölümle geldim. Keyifli okumalar :)

Bölüm şarkısı: Melike Şahin-Bi 'fırlatsam

Nefes'in kına gecesi gelip çatmıştı. Mutlu güne adım adım yaklaşırken Nefes'in heyecanı korkuyla karışıyordu. Sabah erkenden kalkıp Tahirlerin onu alıp konağa bırakmasıyla hummalı koşuşturmaca başlamıştı. Nefes'in saçları iri dalgalar yapıldıktan sonra salaş bir şekilde örülmüştü. Gözlerinin rengini ortaya çıkartmak için toprak tonlarında bir göz makyajı ve açık renkli bir rujla tamamlanmıştı. Nefes üstünü değiştirmek için Tahir'in eski odasına girdi. Yatağın üzerindeki bindallının beyaz elbisesini üstüne giyindikten sonra aynada kendisine baktı. Omuzunda hissettiği elle hafifçe gözlerini kapattı.

"Bitti abiciğim bitti...Artık acı olmayacak hayatında.Bundan böyle hep güleceksin."

Nefes hafifçe gülümsedikten sonra yatağın üstündeki yeşil kaftanı alıp üstüne dikkatle geçirdi.Göğsün altındaki düğmeleri dikkatle ilikleyip kendisine gülümseyerek baktı.

"Kız Nefes

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Kız Nefes..." dedi Asiye kapıyı açıp. Sonra da karşısında gördüğü manzarayla ağzı açıldı.

"Kuzum benum ne güzel olmuşsin sen böyle? Ablasunun kıymetlisu." dedi Asiye kıza sıkıca sarılırken.

"Olmuş mu gerçekten?" dedi Nefes üstünü düzeltirken.

"Olmaz olur mu ablam çok güzel olmuşsun." dedi Asiye kızı yanaklarından öpüp yüzünü avuçlarının arasına aldı. Asiye nemlenen gözlerini parmağını tersiyle silip Nefes'e baktı.

"E hayde ablam misafiler gelduler kınan başlay." dedi gülerek.

"Tamam ablam inelim."

Tahir Ali'nin getirdiği yere bakarken daha önce geldikleri meyhane olduklarını anladı.

"E oğlum hazır mısın?" dedi Ali Tahir'e bakarak.

"Oğlum hepi topu birşeyler içip kalkacağız." dedi Tahir kaşlarını çatıp.

"Hadi devrem hadi içeride seni bir sürpriz bekliyor."

Birlikte içeriye girdiklerinde kalabalık masa dikkatini çekti.

"Hah bak işte oradalar." dedi Ali kalabalık masayı işaret ederken ve aynı anda masadaki bütün gözler kapıya döndü. Tahir ufak bir şok yaşarken Ali genç adamın omzunu sıktı.

"İşte devrem sana düğün hediyem." dedi Ali. Tahir karşısında eski asker arkadaşlarını görünce hafifçe yutkundu. Boğazında yumru oluşurken hafifçe öksürme gereği duydu.Her şeyi birlikte yaşamışlardı ve şimdi en mutlu gününde yine yalnız bırakmamıştı arkadaşları kendilerini.

Ay Tenli Kadın (TAMAMLANDI) (#Wattys2019) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin