Bölüm 11:Geri Dönüşler Zordur

5.6K 229 38
                                    

Nefes korku dolu gözlerle Tahir'e baktı.

"Buldular... Allah kahretsin buldular... Korktuğum başıma geldi... "

Tahir kızın yüzünü tutup kendisine yaklaştırdı.

"Nefes... Nefes gözlerime bak..."

Nefes yeşillerini buluşturdu Tahir'in ballarıyla.

"Sakin ol. Sana söz verdim ben seni o şerefsize vermeyeceğim. Oğlunu birlikte büyüteceğiz. Şimdi sakinleş tamam mı?"

Nefes başını salladı. Tahir kızın yüzünü bırakıp elini tuttu. Bir yandan hastane içinde hızlı adımlarla yürürken bir yandan da cebinden telefonunu çıkartıp Ali'yi arıyordu.

"Efendim devrem." dedi Ali.

"Devrem şimdi acil olarak senin eve gidip bizim eşyaları toparlaman lazım." dedi Tahir tek nefeste. Arkasına döndüğünde hastaneye giren kalabalık grubu gördü. Nefes'i hızla yanına çekip doktorların dinlendiği şu anda boş olan odaya soktu.

"Hayırdır devrem?"

"O adam... Nefes'i buldu. Kızı burada bulduysa yerimizi bulması da yakındır. O yüzden buradan gideceğiz." dedi Tahir fısıldayarak.

"Tamam devrem. Siz dikkat çekmeyecek bir yerde bekleyin. Ben eşyaları toparlar gelirim."

"Sağol devrem." dedi Tahir.Sonra da aklına gelen şeyle gözlerini kapattı.

"Ali..."

"Söyle devrem..."

"Sen... Seninde bizimle gelmen gerekebilir. Bu şerefsiz her şeyi yapabilir."

"Merak etme sen. Bende sizi yalnız bırakmaya niyetli değilim zaten. Hadi kapat şu telefonu."

Tahir telefonu kapattıktan sonra Nefes'e baktı.Kafasını uzatıp etrafa baktı.

"Arka kapısı vardır herhalde hastanenin arkadan gideriz. Şimdi sen bu odada bekle. Ben arabayı arkaya getireceğim."

"Tahir..." dedi Nefes.

"Nefes Kaleli korkma. Seni ve oğlumu çıkartacağım buradan."

Ve Tahir bir ilki daha gerçekleştirip Nefes'in alnına ufak bir öpücük kondurdu.

"Söz veriyorum 2 dakika sonra yanında olacağım.Sen sakın buradan çıkma."

Nefes başını sallayıp Tahir'in elini bıraktı. Tahir odadan çıkmadan önce etrafına bakındı. Sonra da çıktı. Ön kapıya doğru yürürken hasta kabuldeki adamın konuşmalarına kulak misafiri oldu.

"Biz bu kadını arıyoruz. Kendisi eşim olur. Sanırım bu hastaneye getirmişler." dedi adam elindeki resmi görevli kıza gösterirken. Tahir kadına dikkatle baktığında görevli kadınla göz göze geldiler.

"Ne yazık ki efendim burada öyle birisini görmedim. Eğer geldiyse bile benden önceki arkadaşım bilir." dedi kadın titrek bir sesle.

"O zaman diğer arkadaşınızı çağırın." dedi Vedat olduğuna emin olduğu adam öfkeyle.

"Karım hamile başına bir şey bile gelmiş olabilir."

"Üzgünüm hastane prosedürleri gereği bilgi veremiyorum. Lütfen eşinizi telefondan arayın." dedi kadın net bir sesle.

"Eh başlayacağım. Hemen bana Nefes Zorlu'nun hastaneye gelip gelmediğini söylüyorsun." dedi Vedat bağırarak. Tahir hızlı adımlarla yürüyüp dışarıda bekleyen güvenliğin yanına gitti.

"Sanırım içeri gitseniz iyi olur." dedi Tahir. Sonra da dışarıya çıkıp arabasına bindi. Çalıştırıp hızla arka kapıya doğru sürdü. Hastanenin acil tarafında da siyah takım elbiseli adamlar vardı.

Ay Tenli Kadın (TAMAMLANDI) (#Wattys2019) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin