Bölüm 42: Nefes'in Yaraları

3.7K 184 108
                                    

Herkese merhaba :) Keyifli okumalar,yorumlarınızı bekliyorum :)


Bölüm Şarkısı:İrem Candar-Bilmezdim


Nefes gözlerini açtığında yanında kendisini izleyen Tahir'le karşılaştı.

"Günaydın." diyerek mırıldandı genç kadın.

"Günaydın güzelim." dedi Tahir Nefes'in saçlarını okşarken.Nefes kocasının yüzünü okşarken

avucunda hissettiği yeni çıkan sakallarla hafifçe gülümsedi.

"Ağrın yok dimi." dedi Nefes. Gece Nefes ve Tahir için zorlu geçmişti. Genç adam sırtındaki şarapnel parçasının varlığını uzun zaman sonra yine hatırlamış ve gece uyuyamamıştı. Karısı da onunla birlikte ayakta durmuş ağrıları biraz dinsin diye uğraşmıştı. En son çare kocasının ılık suyla duş almasını sağlamıştı sonra da ağrı kesici bir krem sürerek ağrısını minimuma indirmişti genç kadın.Tahir yüzünde dolaşan ellere öpücükler kondururken başını 'hayır' anlamında salladı.

"Tahir bugün evimize gitsek..." dedi Nefes. Tahir sıkıntıyla iç çekti. Eve 2 gün önce ustaları göndermiş duvarların tekrar boyanmasını, kırılan ne varsa onarıla bilir olanların onarılmasını kalanların atılmasını istemişti Tahir. Nefes evine gitmek istiyordu. Tahir'le baş başa kalmaya o kadar alışmıştı ki konak kendisine yabancı geliyordu.Bir de Saniye hanımın kendisini yok sayıyor olması ve bu durumun bariz bir şekilde yapılıyor olması genç kadını iyice huzursuz ediyordu. Tahir karısının saçlarını okşarken alnına bir öpücük kondurdu.

"Biraz daha zaman verelim güzelim. En azından şu şerefsiz yakalanana kadar burada kalalım. Bak Yiğit bu evde olduğu zaman aklım kalmıyor,ya da eve geç geleceğim zaman 'acaba başlarına bir iş geldi mi? Birisi huzursuz ediyor mu?' diye düşünmüyorum. Lütfen güzelim..." dedi Tahir. Nefes kocasının yüzünü okşadı. Haklıydı. Bazı geceler kuma çıktığından dolayı geç geliyordu,onun huzurlu bir şekilde çalışması için Nefes de biraz daha Saniye hanıma katlanabilirdi. Katlanabilirdi değil mi? Nefes başını sallayıp Tahir'e biraz daha sokuldu. Tahir karısını sıkıca sarıp sarmalarken bir yandan da öpücükler bırakıyordu karısına.

"Hayde hayde kalkun,sabah oldi..."

Aşağı kattan yukarıya çıkan Asiye'nin sesiyle birbirlerine baktılar. Nefes bu sesten sonra olacağı biliyordu. Asiye'nin tez canlılığına alışmıştı çünkü.

"3,2,1..." diyerek geriye doğru sayan Nefes'e anlamsız gözlerle baktı Tahir. Geri sayım bittiğinde Asiye'nin odaya girmesi ve Tahir'in tepki göstermesi aynı anda gerçekleşti.

"Yuh yenge yuh..." dedi Tahir karısından yavaşça ayrılarak.

"Uuu bastum gene sizu. Oldum iyice gaynanam." dedi Asiye eliyle ağzını kapatırken. Yiğit Asiye'nin arkasından anne babasına kıkırdayarak bakarken Nefes oğluna eliyle gel işareti yaptı.

"Günaydın Asiye abla." dedi Nefes kıkırdayarak. Asiye'nin yanakları kızarmış içinden kendisine kızıyordu. Saniye hanıma kızdığı ne varsa kendisi de Nefes ve Tahir'e yapıyordu. Hızlıca kendisini toparladı.

"Günaydun ablam. Hayde kalkun da hazurlanun akşam Esma'yu isteyeceğsunuz ya azacuk hazurluk etmenuz gerek. Salih geleceğmuş. Anamun da burnundan kıl alunmay bugün." dedi Asiye sabah havadislerini karşısındaki çifte verirken,Yiğit çoktan annesi ve babasının yanına çıkmış Tahir'in yanaklarına öpücükler bırakıyordu. Babasından dönüp annesine de öpücükler bırakıyordu.

Ay Tenli Kadın (TAMAMLANDI) (#Wattys2019) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin