Bölüm 17: Yeni Heyecanlar

5.6K 225 32
                                    

Yeniden merhabalar :) Kendimi tutamadım ve yine bir bölüm paylaşıyorum. Çaylarınız,kahveleriniz hazırsa eğer Nefes ve Tahir'le misafir olmaya geliyoruz. İyi okumalar :)


"Nefes hayde kızım hayde..."

Nefes üzerine montunu giyinirken bir yandan da koşarak merdivenleri iniyordu.

"Geldim Tahir ya iki ayağımı bir pabuca soktun."

"E kızım sınav saatin geliyor. Bak geç kalacaksın sonra başlayacaksın riv rive."

Nefes Tahir'e gözlerini devirip portmantodan çantasını alıp Asiye'ye döndü.

"Abla dolapta iki poşet süt var. Ben gelene kadar idare eder. Çok huysuzluk çıkartmaz uyuyor şimdi zaten. Eğer çok huysuzlanırsa..."

"Nefes kuzum ilk kez bebek bakmayrım biliyrım ben. Sen hayde git şu sınavlarunu ver de gel."

Nefes gülümseyerek Asiye'ye sarılırken tekrar Tahir'in sesini duydu.

"Nefes hayde..."

Nefes hızla ayakkabılarını giyinip koşarak bahçeye çıktı. Arabaya bindiğinde Tahir arabayı çalıştırmıştı bile.

"Sınavın kaçtaydı senin?"

"10:00'da Tahir. Daha 45 dakika var."

"Biz erken gidip işimizi sağlamama alalım Nefes."

Nefes gülümseyip kemerini takarken Tahir'e baktı. o yaşadığı kötü gecenin üstünden yaklaşık 10 gün geçmişti. Bu arada Nefes terapilerine devam etmiş ve kendisini daha iyi hissetmeye başlamıştı. Yaşadığı şeyi atlatamasa da Tahir ve Asiye'nin yardımıyla minimalize etmeye başlamıştı. Bir yandan bebeğiyle ilgilenirken bir yandan da sınavlarına çalışmıştı. Bu arada Vedat'ın sesinin hiç çıkmıyor olması Nefes'i huzursuz etse de fazla takılmamaya çalışıyordu. Ali yaklaşık 10 gündür İstanbul'daydı ve Tahir'e ne zaman sorsa işi olduğunu ve geri döneceğini söyleyip duruyordu. Mercan birkaç kere uğramış kendisini ziyaret etmişti.Köylü Nefes'in durumunu öğrenmiş ve o kabul ettikleri kadını şu anda kabul etmiyorlardı. Nefes buna da takılmamayı öğrenmişti. Mercan ve Nazar'ın arkadaşlığı ona yetiyordu. Kimse olmasa Tahir,yangazlar ve Asiye ablası yeterdi ona.

"Oooo biz burda konuşalım Nefes hanım dalmış gitmiş."

"Efendim..." dedi Nefes Tahir'e bakıp.

"Diyorum ki Ali bugün dönüyor. Senin şu sınavlar bitsin seni bir yere götüreceğim."

"Nereye?" dedi Nefes çocuksu bir heyecanla.

"Sınavlardan sonra Nefes."

Nefes yanaklarını şişirip kollarını bağlayınca Tahir ufak bir kahkaha attı. Okulun önüne geldiklerinde Tahir arabayı park edip Nefes'e döndü.

"Şu anda aklında sadece sınavlarının olmasını istiyorum. Ama söz sınavların bittikten sonra sana her

şeyi anlatacağım."

"Söz verdin bak." dedi Nefes bir yandan kimliğini ve öğrenci kimliğini çıkartırken.

"Söz dedim Nefes."

"İyi o zaman ben sınava gidiyorum."

"Eh iyi git madem." dedi Tahir. Nefes kemerini çözdükten sonra arabadan inip sınavının yapılacağı okula doğru yürümeye başladı büyük bir heyecanla.Kontrollerden geçtikten sonra sınavının yapılacağı sınıfa girip sırasına oturdu. Başını cama doğru çevirdiğinde okul kapısının önünde bekleyen Tahir'i gördü. Beklendiğini bilmek,senin için dualar edilmesi ne güzel bir şeydi. Nefes eksik kalan bir parçasının daha tamamlandığını hissetti. Tahir böyleydi işte. Kadının eksik kalan parçalarını tamamlamaya ant içmişti ve yapıyordu da. Yaralarında çiçekler açıyordu artık kadının. O da bütün bunlara karşılık içinden gelerek Tahir'e karşı olan hislerini göstermeye çabalıyordu. Yapıyordu da sanırım.

Ay Tenli Kadın (TAMAMLANDI) (#Wattys2019) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin