Bölüm 28:Karadeniz Gelini

4.9K 218 148
                                    

Herkese merhaba yine ben geldim :) Çaylar,kahveler hazırsa eğer Nefes,Tahir ve Yiğit'le birlikte evlerine konuk olacağız. Keyifli okumalar :)

Bölüm Şarkısı : Selim Bölükbaşı-Gel Sesume Sesume


"Sonra gelin hamamı için yapılacaklar listesi yaptık. Asiye abla ve Saniye hanım yine her zaman ki gibi atıştılar. Asiye abla yaprak sarmayı kendisinin güzel sardığını söylüyor Saniye hanımsa kendisinin. En sonunda ikisininde birer tencere sarmasına karar verdiler." dedi Nefes heyecanla Volkan'a 2 gündür yaşadıklarını anlatırken.

"Bunlar çok güzel gelişmeler Nefes. Demek ki hayatın düzene girmeye başlıyor." dedi Volkan Nefes'e gülümseyip.

"Peki tüm bunlar olurken sen neler hissediyorsun? Bu durum için hislerin neler? Yani psikolojik olarak içinde bulunduğun durumu anlatabilir misin bana?" dedi Volkan.

"Ben bilmiyorum. Yani böyle yüreğim pır pır ediyor. Ama bir yanımda deli gibi korkuyor. Yani sanki bu mutluluğum bozulacak ellerimden alınacak gibi hissediyorum. Ama sonra yüreğim tekrar düşüncelerimi ele geçiriyor ve sen bunu hak ettin Nefes. Senden bunları çaldılar ama bak kendi ellerinle kazıyarak Tahir'le birlikte bir yuva kuruyorsun diyor." dedi Nefes Volkan'a düşüncelerini aktarırken.

"Evet Nefes sen bunları hak ettin. Daha önce hapis edildiğin hayat ve yaşadığın şeyler bir insanın yaşamayı isteyeceği belki öyle bir ortamdan sağlam çıkamayacağı bir durumdu ama sen sağlam çıktın. Tırnaklarınla tutundun hayata,savaştın.Hala daha savaşıyorsun. Seni takdir ediyorum bu konuda." dedi Volkan.

"Bana geldiğin zamanla şu an arasında uçurum kadar fark var. Ama seninle hala konuşmadığımız konular var Nefes. İstersen biraz da onlardan konuşalım." dedi Volkan konuya giriş yaparken.

"Sanırım düşündüğüm konuyu soracaksınız bana." dedi Nefes. Uzun zamandır aklından geçen ama nasıl konuşacağını bilemediği konuya gelmişlerdi sonunda.

"Cinsellik şu anda senin için tabu bir durum farkındayım..." dedi Volkan Nefes'e bakarak. Nefes yavaşça kafasını salladı.

"Tahir'le yakınlaştığın zaman yani onunla aynı yatakta uyuduğun,sarıldığın ve öptüğün zaman ne hissediyorsun Nefes?"

"Tahir'in bana zarar vermeyeceğini rızam olmadan dokunmayacağını biliyorum. Güveniyorum. Ama bir yandan da yaşadığım durumu düşünüyorum. Defalarca kez kendimde olmadan yaşadığım vahşeti düşünüyorum. Eskiden bu durumu düşünür isim bulmaya çalışırdım. Geçen gün buldum bunun ismini. Bu durum başlı başına vahşetti. Bir adam sırf kendisi istiyor diye benim bedenimi kullandı rızam dışında. Sırf kendisini tatmin etmek için yaptı bunu. Ama benim hayatımda onarılması zor yaralar açtı." dedi Nefes.

"Çok haklısın Nefes. Ama Tahir'le yaşayacağın şey senin kendi rızanla olacak. Sen izin verdiğin için olacak. Evet o evde yaşadığın şeyler vahşetti. Buna katılıyorum. Ama Tahir o adamla aynı değil biliyorsun."

"Evet biliyorum ama korkuyorum. O evi hatırlayıp Tahir'de de yara açmaktan çok korkuyorum.Yaşadığım vahşeti Tahir'e de hatırlatmaktan korkuyorum."

"Bunları düşünmen,hissediyor olman çok normal. Bu tamamen insanın koruma mekanizması. Sen kötü şeyler yaşayıp kendini onlardan korudun,şimdi Tahir'in sana o şekilde yaklaşmayacağını bilmene rağmen güvenmene rağmen o mekanizma yine de devreye giriyor. Bunları zamanla aşacaksın Nefes. Kendini hiç bir şey için zorlama,bedenin sana doğru zamanın sinyalini zaten verecek. Bugünlük konuşmamızı bitirelim. Düğün öncesi terapiye Tahir'le birlikte gelin buraya sizinle birlikte görüşeyim olur mu?"

Ay Tenli Kadın (TAMAMLANDI) (#Wattys2019) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin