Bölüm 7:Geçmeyen Yara...

4.6K 234 20
                                    

"Ali nerede kaldu bunlar saat kaç oldu?" dedi Asiye ağlayan kızını susturmaya çalışırken. Ali ayağa kalkıp Asiye'nin kollarından bebeği aldı.

"Sen otur abla birazda ben pışpışlayayım minik prensesi." dedi Ali kızı alıp omzuna yatırıp sırtını sıvazlarken.

"Oy kızum ne çıkmaz gazun varmuş."

Mustafa saat 20:00'ı geçtikten sonra dışarı çıkıp Tahir'i aramaya karar vermişti.

"Başlaruna birşey gelmemuştur dimi Ali." Asiye ilk kez gergindi.

"Abla birşey yoktur emin ol. Tahir'i tanırım ben. Nefes'i buradaki gerginlikten korumak için yapmıştır bunu."

"Ne anamun ne de kocam olacak dangozun susmaya niyetu yok. Paşam en iyisunu edey. Kızun uşağuna sebep olacaklar." dedi Asiye sinirle saçlarını savurup.

"Ali..."

"Söyle Asiye abla."

"Anlat bakayum bu uşak buralarda ne ettu?" dedi Asiye Ali'ye gözlerini dikip. Ali bebeğin sırtını sıvazlarken yürümeye devam etti. O sırada minik bebek kendisini sıkıştıran gazı çıkartmış ve susmuştu.

"Hay Allah senden razu olsun Ali. Sustu benum bal kızum." dedi Asiye sevinçle ayağa kalkıp.

"Ver de altunu değuşturup uyutayum."

Ali minik kızı Asiye'nin kucağına bırakırken bebeğe içinden teşekkür etti kendisini sorgudan kurtardığı için.Asiye salondan ayrıldıktan sonra bileğindeki saate baktı. Gece yarısı olmuştu neredeyse ama hala ne Tahir ne de Nefes ortada yoktu. Ali evin içinde dolanırken evin kapısında önce anahtar sesini duydu sonra da kapının açılma sesini... Salona Nefes ve Tahir peş peşe geldiğinde Ali hemen bir şeyler olduğunu anlamıştı.

"Hayırdır neyiniz var sizin?"

"Yok bir şey." dedi Tahir ve Nefes aynı anda, aynı öfkeli sesle. Birbirlerinden en uzak koltuklara oturdular.

"Eee anlatacak mısınız?"

Nefes sinirle Tahir'e döndü.

"Senin bu arkadaşın var ya zır deli." dedi Ali'ye parmağıyla Tahir'i göstererek. Ali tek kaşını kaldırıp Tahir'e döndü.

"Hah akıllı Nefes konuştu."

"Senden daha akıllı olduğum kesin." dedi Nefes ayağa kalkarak.

"Kızım baa bak benum laz damarumu atturma." dedi Tahir'e ayağa kalkıp Nefes'in karşısına geçerek.

"Atsın. Atsın ateş olsan cürmüğün kadar yer yakarsın."

"Efendiliğimi bozdurma baa Nefes. Bir nefeslik canın var üflesem uçacaksın."

"Anca üflersin zaten normaldir. Senin bu nefesi çekmeye ciğerin yetmez." dedi Nefes daha da diklenerek. Tahir'in damarına nasıl bastığını fark etmiyor, aniden gelen evlenelim lafının acısını bu şekilde çıkarıyordu. Bilmiyordu ki kız için evlilik kelimesi bile tüylerinin diken diken olmasına sebep oluyordu. Bilmiyordu ki o evlilik kelimesini ağzına aldığı anda dahi Nefes'in aklına Vedat denen o adam gelmişti. Tahir belki de ilk kez Nefes'i korkutmuştu. Nefes ilk kez korkutmuştu bu gözü kara deli adamdan.

"Ula hava olsan bir nefes çekenin anasını avradını..."

"Hopp yavaş devrem..." dedi Ali,Nefes ve Tahir'in arasına girerek. Bir odadan Asiye'nin sesi yükseldi.

"Ula dangoz burda çocuği uyutmaya çalışayim senin sesunun ayaruna..."

Ali ikisine gözleriyle oturun işareti yaptıktan sonra gidip salonun kapısını kapattı.

Ay Tenli Kadın (TAMAMLANDI) (#Wattys2019) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin