Bölüm 24:O Bizim Kavuşmalarımız...

4.8K 229 99
                                    

Nefes'in anlatmak istediği şeyler varmış size :) Keyifli okumalar...

Bölüm şarkısı: Elçin Bulut-Bir Fırtına Tuttu Bizi


"Tahirrrr!"

Genç kadın yıkılmış şekilde dizlerinin üstüne yere düştüğü sırada gözlerinden yaşlar süzülüyordu.Fatih Nefes'in yanına gelip omuzlarını tuttu.

"Yenge,hadi yengem kalk ayağa...Hadi bak abimi orda bırakmayuz hayde yengem kalk."

"Fatih..." diyebildi genç kadın fısıltı şeklinde.

"Fatih bir yanlış var...Tahir...Tahir öyle birşey yapmaz."

"Biliyrım yengem hayde...Hayde kalk güçlü durmak zorundasun hayde kalk."

Nefes Fatih'e tutunup ayağa kalktı. Evine doğru yürürken ayaklarında derman kalmamıştı.

"Sen meraklanma her şey yoluna girecek yengem. Sen içini ferah tut."

Zannetmeyin ki Fatih çok soğukkanlı. Aslında o da korkuyor ama onun şu anda yıkılmak gibi bir lüksü yok. Şu anda abisinin emaneti olan yengesi ve yeğenine sahip çıkıp onları toparlamak zorunda. Aslında o da korkuyor ama saklamak zorunda. Nefes Fatih'e yaslanırken omuzlarındaki yükün yeni yeni farkına varıyordu. Şimdi yıkılma zamanı değildi. Şimdi yıkılırsa oğluna,kocasına nasıl destek olacaktı? Şimdi dimdik ayakta durmak zorundaydı. Umutları yeni yeni filizleniyorken onları solduramazdı.

"Fatih Esma ablayı aramamız lazım. O...O bize yardım eder. Tahir'in yanına gitsin."

"Tamam yengem ararız bir eve girelum sen bir kendine gel hallederiz herşeyi."

Tam bu sırada evden başka bir feryat koptu.

"Tahirrr!"

Saniye'nin yaşlı kalbi gözlerinin önünde oğlunun kelepçelenip götürülmesine daha fazla dayanamayınca olduğu yere yığılmıştı kadın. Nefes ve Fatih duydukları sesle eve doğru koşmaya başladılar.

"Ana...Ana hayde uyan..."

Mustafa ve Asiye Saniye'nin başındayken Nefes onları kenara çekti.

"Abla çekilin nefes alsın."

Nefes kadının yanına diz çöküp oturdu. Nefesini kontrol ettikten sonra başını çevirdi.

"Ambulansı aradınız mı?"

"Araduk abim araduk." dedi Mustafa gergin bir şekilde. Nefes üstündeki hırkayı çıkartıp katladıktan sonra Saniye'nin başının altına koydu. Eliyle sol bileğini tutup parmağının altında hissettiği atışı saymaya başladı. Yaşlı kadının nabzı yavaş atıyordu. Nefes gergin bir şekilde Saniye hanıma bakarken Fatih'in getirdiği tansiyon aletiyle tansiyonunu ölçtü. Duyduğu ambulans sesiyle rahatlarken Mustafa gidip kapıyı açtı. ATT görevlileri içeriye girerken Nefes bilgi vermeye başladı.

"Nabzına baktım zayıftı,tansiyonu da yüksek daha önce de benzer bir durum yaşamış hastaneye kaldırılmıştı."

ATT görevlisi kafasını salladıktan sonra yaşlı kadını sedyeye alıp ambulansa doğru gitmeye başladılar.

"Ablam biz gidelim sen Tahir yanına git." dedi Asiye üstüne ceketini alırken.

"Fatih sende yengenle kal. Murat hayde sende bizumle gel."

"Habersiz bırakmayın beni."

Mustafa,Asiye ve Murat evden çıktıklarında Nefes'in omzuları düştü. Kucağına hala ağlayan oğlunu aldı.

Ay Tenli Kadın (TAMAMLANDI) (#Wattys2019) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin