Herkese merhaba :) Bu Koala yeni bir işe girdi,temposu çok yoğun ve Koala çok yorgun...Eğer yorumlarınıza dönemezsem bilin ki bu kız bayıldı :D Şimdi bu bölümü atıyorum ve şimdiden gelecek olan soruyu yanıtlayayım 'Bir sonraki bölümü ne zaman atabilirim bilmiyorum. Ama artık bu kadar sık bölüm atamayacağım kesin :)' Şimdiden keyifli okumalar :)
Bölüm Şarkısı :Bu Sabahların Bir Anlamı Olmalı
-5 AY SONRA-
Nefes doktorun muayene koltuğundan kalkıp Bahar'ın karşısına geçti.
"Bütün kontrollerin gayet iyi Nefes. Bununla birlikte yaptığımız testler de de sonuçlar temiz çıktı. Yani anlayacağın anne olmak için hiç bir sakıncan yok. Doğum kontrol hapını kullanmayı bırakabilirsin."
Nefes duyduklarıyla gülümseyerek baktı Bahar'a.
"Bir de sana folik asit yazayım kullan.Bu arada demir ilacı da başlayalım." dedi Bahar reçeteyi yazarken. Nefes uzun zamandır düşündüğü ama sürekli ertelediği bebeği artık istediğine karar vermişti. Tahir tekrar baba olacaktı.Yani en azından Nefes'in planları bu yöndeydi. Gülümseyerek çıktı doktorun odasından. Üstündeki montuna iyice sarınıp arabasına doğru hızlı adımlarla yürümeye başladı.Arabasının kapısını açıp içine girdiğinde ilk işi klimayı açmak oldu. Isınmak için ellerini birbirine sürtüp ısıtmaya çalışırken çalan telefonla çantasından cebini çıkarttı.
"Söyle Tahirim." dedi kadın keyifli bir sesle.
"Ooo Nefes kaptan ne güzel bir ses böyle?" dedi Tahir. Adamın sesi de keyifli geliyordu.
"Valla Tahir kaptan çok keyifliyim. Oğlum dün ilk karnesini aldı,abimin 2 gün sonra düğünü var.Eh birde kocamla konuşuyorum." dedi Nefes cilveli bir ses tonuyla. Sonra da hafifçe dudağını ısırıp aynada ki yansımasına baktı. Yüzüne renk gelmiş gözleri eski canlılığına kavuşmaya başlamıştı. 5 aydır Vedat onlara ne kadar saldırırsa saldırsın Nefes dimdik durmuştu. Saniye hanım ona herhangi bir tepki,kötü söz göstermemiş aksine genç kadına karşı davranışları yumuşamıştı. Oğlunaysa gerçek bir babaanne gibi davranıyordu. Nazar 9.ayına girmiş doğum için gün saymaya başlamışlardı.Mercan'sa 7,5 aylık hamile bir kız çocuğu bekliyordu. Herşey düzene girmemişti elbet ama can sıkan durumları göz ardı etmeyi öğrenmişlerdi.
"Tahir Kaleli hazırlan eğer işin bittiyse gelip seni alayım birlikte geçelim eve." dedi Nefes.
"Vay Nefes Kaleli bu cilvelerini neye borçluyuz?" dedi Tahir gülerek.
"Geldiğimde öğrenirsin. Hadi çabuk hazırlan 10 dakikaya yanındayım." dedi Nefes. Sonra da telefonu kapatıp gaza bastı ve Kaleli Kuma doğru sürmeye başladı.Kısa ama keyifli bir yolculuktan sonra Nefes arabasını Kaleli Kumun önünde durdurup arabadan indi.Tahir karısını gülümseyerek karşılarken Nefes kocasının boynuna sıkıca sarıldı.
"Hoşgeldin güzelim." dedi Tahir karısının saçlarına öpücük kondurup.
"Hoşbulduk birtanem. Nasılsın Mustafa abi?" dedi Nefes içeride hesaplarla boğuşan Mustafa'ya seslenerek.
"İyiyim bacum sen nasulsun?"
"İyiyim bende abi. Müsaadenle senin bu deli kardeşini kaçırıyorum." dedi Nefes kocasının elini sıkı sıkı tutarak. Mustafa karşısındaki çifte gülerek başını salladı.
"Takacağum." dedi Saniye Asiye'ye diklenerek.
"Takmayacağsun." dedi Asiye de Saniye'ye gözlerini büyüterek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ay Tenli Kadın (TAMAMLANDI) (#Wattys2019)
Fiksi PenggemarBundan çoook uzun yıllar önce, buralardan çok uzak topraklarda solukbenizlilerin herşeyi yok etmeye yemin ettiği topraklarda mavi tüylü bir geyik yaşarmış.Mavi tüylü geyik çok yalnızmış. Kimsesi yokmuş. Sevginin nasıl birşey olduğunu bilmiyormuş. Te...