Merhabaaaaa Çok beklettik biliyoruz ama sonunda geldik. İçimize sinmesi içindi bu kadar uzun bekletmemiz ve sonunda bölüm içimize sindi. Sizi keyifli bir bölümle baş başa bırakıyoruz.
Bölümü ben başlattım Ortim iremm3345 bitirdi. Umarım beğenirsiniz ve bekletmemizin affını sağlamış oluruz. Keyifli okumalar hepinize sabrından dolayı teşekkür ederiz :) Hadi bölüme geçelim...
Bölüm şarkısı: Kenan Doğulu-Yosun
Tahir Nefes'in elini tuttuktan sonra yüzünü inceledi sevdiği kadının. İlk zamanlar yaraları ve morlukları olan şimdi ay gibi parlayan yüzünü...
"Nefesim, ay tenli güzel kadınım..." dedi Tahir karısının yüzünü okşarken. Nefes yüzüne dokunan elle gözlerini kapatırken burnuna dolan kokusuyla mest olmuştu.Tahir dudaklarını Nefes'in alnına değdirirken gözlerini kapattı. Gelin odasının kapısı tıklatıldığında Nefes ve Tahir birbirinden uzaklaşmadan kapıya baktılar. İçeriye giren Asiyeyle ikisi de gülümsedi.
"Yengem hayde vakit geldu. Sizi bekliyler."
İkisi de başını sallayınca Tahir Nefes'in elini bırakmadan parmaklarını birbirlerine kenetledi. Nefes gelin çiçeğini de alınca birlikte gelin odasından çıkıp merdivenlerden inmeye başladılar. Misafir olarak gelen kalabalık grup gelen çifti görmeleriyle beraber oturdukları yerden kalkıp alkışlamaya başladılar. Nefes ve Tahir birbirlerine bakıp son merdivene geldiklerinde patlayan konfetiyle birlikte bakışlarını ayırdılar.
Mithat ve Ali konukların arasında gergin bir şekilde otururken bir yandan da Tahir'in asker arkadaşlarıyla birlikte gergin bir şekilde etrafı kolaçan ediyorlardı. Dışarısı için tam koruma sağlamışlardı ama onlar için içerisi de çok önemliydi.Ya kaçırdıkları birisi varsa? Ya bu düğün Vedat'ın planından dolayı bozulursa diye düşünmeden edemiyordu ikisi de.
"Ali neyin var? Çok gerginsin." dedi Mercan nişanlısının yüz hatlarını incelerken.
"Ha şey...Bir şey yok güzelim ya. Tahir ve Nefes'in ilk anları geliyor gözümün önüne. Duygusallaştım..." dedi Ali inandırıcı olduğunu umarak.Nefes ve Tahir konukların arasından geçerken Mercan kucağındaki Yiğit'le birlikte onlara bakıyordu.
Nefes ve Tahir çalan şarkıyla ortaya geçtiler. Tahir Nefes'in belini tutup kendisine çekti. Nefes ellerini Tahir'in omuzlarına koyduktan sonra hafifçe sallanmaya başladılar şarkının sözleriyle birlikte.
"Hatalarınla pişmanlıklarınla gel
Düzeltiriz hepsini birer birer
Kızgınlıklarınla kırgınlıklarınla gel
Altından kalkarız beraber"
Nefes gülümseyerek bakıyordu kocasına. Tahirse aşkla izliyordu karısının gülen yüzünü. Tahir Nefes'in kulağına yaklaşıp fısıldadı.
"Can yoldaşım..."
Nefes duyduğu cümleyle kollarını Tahir'in boynuna dolayıp o da fısıldadı sevdiği adamın kulağına.
"Yol arkadaşım..."
Birbirlerine önce can olmuşlardı,sonra yoldaş en son yol arkadaşı olmaya karar vermişlerdi.
"Yalnız değil yenik değil
Çaresiz hiç değilsin
Suç ortağım dizinin dibindeyim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ay Tenli Kadın (TAMAMLANDI) (#Wattys2019)
FanficBundan çoook uzun yıllar önce, buralardan çok uzak topraklarda solukbenizlilerin herşeyi yok etmeye yemin ettiği topraklarda mavi tüylü bir geyik yaşarmış.Mavi tüylü geyik çok yalnızmış. Kimsesi yokmuş. Sevginin nasıl birşey olduğunu bilmiyormuş. Te...