Nemsokára megérkeztünk a fenti világba.Soha nem láttam még ehhez hasonlót életemben.A mi világunkban minden fekete,szürke és vörös.Itt meg rengeteg másik szín is,amiket még életemben nem láttam.Anyáék már jártak itt egyszer és azt mondták nagyon szép és sokszínű.Nos affelől hogy sokszínű nincs kétségem,de hogy szép...Nekem kifejezetten nyomasztó volt ez a rengeteg szín meg fény.Nem ehhez vagyok szokva az tény,de rettenetesen elkezdett hiányozni az alvilág...
Csak haladtunk és haladtunk az úton és ahogy egyre beljebb mentünk a fenti világban,annál több házat és embert láttunk.Egyre nagyobb városok és építmények követték egymást.Ahogy végignéztem az embereken,rajtuk is azt a rengeteg színt véltem felfedezni.Egy olyan embert nem láttam,aki teljesen feketébe lenne öltözve mint én.Ezek között úgy fogok rikítani mint a szikladarab a homoksivatagban...
-Na gyerekek,megérkeztünk...-állt meg apa az autóval és parkolt le egy ház előtt.Konkrétan semmiben nem hasonlított a régi házunkhoz és ez nem tetszett.Levettem a fejhallgatómat és hátraraktam a nyakamra.Kiszálltunk és magunkhoz vettük a cuccainkat.Ahogy betettem a lábam a házba elém tárult egy nagyon tágas hely.Sok szoba volt és egy lépcső vezetett felfelé.
-Menj fel nyugodtan Deathlyn!A fekete ajtós szoba a tiéd-mondta anya.
Ezt már szeretem.Legalább az ajtóm fekete.
Ahogy felmentem egy folyosón találtam magam,ahol megkerestem a fekete ajtót.Nagyot sóhajtottam és beléptem rajta.Letettem Lucyt a földre és körülnéztem.
A szoba elég üres volt.Ennek örültem mert így a saját bútoraimat tudom bepakolni.Ekkor halk kopogtatást hallottam az ajtón.
-Bejöhetek Kicsim?-nézett be anya rajta.
-Persze gyere csak!-vakartam meg a fejem bizonytalanul.
-Na hogy tetszik?Tudom nem olyan mint az előző szobád,de legalább nagyobb.És úgy rendezed be és dekorálod ki ahogy akarod.
-Le is festhetem?
-Igen lefesthetjük ha szeretnéd.Milyen legyen?
-Fekete-jelentettem ki határozottan.
-Rendben...gondolhattam volna-nevetett anya-És ha szeretnéd készíthetsz majd rá saját kezüleg felfestéseket is.Ha megcsinálta a festő.Tele rakhatod poszterekkel meg képekkel.Csak rajtad áll mivel szabod személyre.Meg bekerülnek majd a bútoraid is és akkor már igazán otthonos lesz.Higgy nekem!-vigasztalt anya mert látta hogy nem vagyok nagyon elragadtatva.
-És...mikorra lesz kész?Mikor kezdhetek el pakolni?
-Felhívom a festőt.Ha ő kész utána minden mehet tovább.És ismerek egy nagyon jó szakembert aki még akár ma is ki tud jönni-kacsintott anya mosolyogva és kiment a szobából.Én lefeküdtem háttal a földre és bámultam a plafont.Holnap már iskolába kell mennem...Nagyon nem szeretnék.Rosiernek és Hornblasnak könnyű.Rosi már nem jár suliba,Horn meg az utolsó évén van.Én bezzeg még csak másodikos vagyok gimiben.
Én még rengeteget szenvedhetek addig.Anyának igaza volt,a festő nemsokára kijött és elég hamar le is festette a szobámat.Amikor mindennel elkészült és megszáradtak a falak,bepakolhattuk a bútorimat.Sikerült egész jól berendezni,aminek nagyon örültem.Kipakoltam a kisebb cuccaimat is amik eddig a táskáimban voltak.Beraktam a ruháimat a szekrénybe,feltettem a falra a képeimet és a posztereimet,felakasztottam a tükröm,a sminkasztalomra kiraktam a sminkeimet és a komódomra,valamint az íróasztalomra is kipakoltam a kisebb tárgyaimat.Anya benthagyott nekem egy doboz piros festéket és pár ecsetet.Amikor elkészültem mindennel,felvettem a festéket és az egyik csupaszon maradt falamhoz léptem.Kezdetnek 3 pentagramot festettem fel.Aztán egy hirtelen ötlettől vezérelve a padlóra is festettem hármat,oda ahol nem volt szőnyeg.Utána visszatértem a falhoz és még a kedvenc zenekaraim logóit is felfestettem a falra.Utána következhettek az idézetek főként dalokból.Ezek mindegyikével egyet értettem,illet hozzám vagy egyszerűen csak tetszett.Amikor végleg elkészültem a szobával levittem a festéket és visszamentem a szobámba.Kikészítettem a ruháimat a holnapi sulinapra.Természetesen az összes fekete volt.A rengeteg talizmánom és karkötőm közül kiválasztottam azokat,amiket fel akartam venni holnap,valamint a fülbevalómat is kikészítettem.Ezután bedőltem az ágyamba.Rettenetesen elfáradtam.A holnapra gondoltam...az első sulinap.Nagyon nem akartam holnap menni.Nem éreztem még hogy készen állok rá...
Sethre gondoltam...Itt még barátaim sem lesznek nemhogy fiúm...De ez lenne most a legkisebb bajom.Ha fiúm nem lenne.Csak az a vágyam hogy ne verjenek meg.Ez remélem nem egy nagy kérés.Bár ki tudja...
Ezen gondolkodtam még egy darabig,aztán a fáradtságom miatt sikerült álomba merülnöm...
Sziasztok démonkáim!
Itt is lenne a következő rész.Remélem hogy tetszett nektek és köszönöm,hogy elolvastátok!
Találkozunk legközelebb!PEACE out!💙
YOU ARE READING
Deathlyn...🔯BEFEJEZETT🔯
FantasyEz a történet egy démon lány életéről fog szólni.Az alap történet az,hogy Deathlyn a családjával az alvilágból a fenti világba költözik.Új iskolába,új közösségbe kell beilleszkednie.Ez nem is lenne olyan nehéz gondolnátok...viszont mivel Deathlyn eg...