🔯22.🔯

64 6 5
                                    

Először mindenki megragadott egy sört és koccintottunk velük.Annak örömére hogy együtt vagyunk,Roy még egy köszöntőt is mondott és magasba emelte a sörét.Ezután Dima és Andrew egyszerre léptek a laptophoz hogy zenét indítsanak.Amikor megálltak egymás mellett,mindketten mérges fejet vágtak,de közben alig tudták megállni hogy ne röhögjék el magukat.
-Én vagyok a zenefelelős-mondta először Dima.
-De ez az én házam és az én laptopom-vigyorgott gúnyosan Andrew.
-Nem érdekel-felelte Dima és oadugrott a géphez.
Mire Andrew felfoghatta volna hogy mi történik,Dima már be is kapcsolta az első számot,ami egy orosz rock banda egyik zenéje volt.Andrew csak sóhajtott egyet és nevetve huppant le a kanapéra és vette magához a sörét.Én is leültem és nagyot kortyoltam a monsterből.
-Akkot jöhet egy picit komolyabb pia is?-vigyorgott Dima és felkapta a vodkát.
-Hát hogyne!-pattant fel Roy és már tudatosan nyitott ki egy szekrényt,ahonnan feles poharakat hozott.
Mi egymásra néztünk a lányokkal és Serena arcán egy kisebb fintort fedeztem fel.
-Na mi az Serena?Nem bírod a piát?-kérdezte Roy nevetve.
-Nem szoktam inni...-felelte Seri.
-Én sem olyan gyakran,nyugi.Akkor is ha iszok valamit akkor általában borozok.
-Én nem szeretnék inni.Nekem ez nagyon tömény-mondta Serena.
-Na várj,mindjár csinálok nektek valamit-felelte Dima és kiment a konyhába.
Behozott egy narancsot,egy üveg pezsgőt és sok jeget,meg persze három poharat.A poharakba vodkát,pezsgőt öntött,belekarikázta a narancsot és a jeget is belerakta.Végül kikapta a kezemből a monstert és abból is öntött bele egy keveset.Kicsit összekeverte és az eslő poharat Serena kezébe adta.
-Na így már nem lesz olyan tömény.Mit gondolsz?
Serena egy szívószállal megkóstolta a koktélt és hatalams vigyor ült ki az arcára.
-Ez kurva jó.
Mi is kaptunk Bonnieval egy-egy poharat és nekünk is nagyon bejött Dima koktélja.Dima csak mosolyogva töltötte ki a fiúknak a vodkákat és koccintás után,mind le is hajtották.

Szólt a zene,fogyott az italunk és nagyon jól éreztük magunkat.
-Gyerünk srácok emeljétek fel a seggeteket!Nem fogunk itt üldögélni egész este-pattant fel Bonnie a kanapéról.
-Biztos nem táncolunk-mondta Carlos.
-Rázzuk fel a gyomrunkban a piát?-nézett Bonniera Dima.
-Ő...igen-jelentette ki Bonnie határozottan és felhúzta Royt a kanapéról.Serena is felpattant és őt követte Dima,majd Steven.Carlos nagyot sóhajtott de végül ő is feltápázkodott.Mi egymásra néztünk Andrewwal.
-Nem tudok táncolni...-mondtam.
-Én sem-felelte Amdrew és felrántott a kanapéról.
A zenét csutkáig nyomattuk és táncoltunk a számokra.Torkunk szakadtából üvöltöttük a refréneket és rengeteget nevettünk.Teljesen megfeledkeztem mindenről és csak a barátaimra és rá koncentráltam.

Amikor kifáradtunk lehuppantunk a földre és Carlos felbontotta a vörösbort.Kiöntöttük és lassan kortyolgatva beszélgetni kezdtünk.
-Akartok felelsz vagy merszezni?-kérdezte Serena.
-Ja miért ne?-feleltük.
-Oké akkor kezdek én...Hmmm...Bonnie...felelsz vagy mersz?-kezdte Serena a játékot.
-Merek-mondta Bonnie vigyorogva.
Serena arcán látszott hogy valami nagyon izgalmas merést talált ki és vigyorogva kezdte mondani.
-Akkor...csókold meg Royt!
Mi tágra nyílt szemekkel néztük Bonniet,aki teljesen lefagyott.
-Vagy ruhazálog!-nevetett Seri.
Nos ez azért volt érdekes,mert Bonnie csak egy trikót viselt,ami alatt ugye melltató volt.Valamint egy rövidnadrágot,de azzal sem járt volna jobban ha nem akart bugyiban mászkálni.Bonnie végül nagyot sóhajtott,félve ránézett Royra és gyorsan odahajolt hozzá.El akarta intézni egy gyors csókkal de meglepetésünkre Roy magáhöz ölelte őt és nem engedte el.Serenával vigyorogva egymásra néztünk és majdnem kitört belőlünk az ujjongás.

Amikor végül Roy elengedte Bonniet,ő tágra nyílt szemekkel nézett Roy szemébe.Nem nagyon tudta hogy mi is történik most de aztán hirtelen elpirult és zavart mosoly ült ki az arcára.
-Okééé ez jobban sikerült mint gondoltam-nevetett Serena.
Bonnie csak megforgatta a szemét és már gobdolkodott is hogy ő kinek mondjon valamit.
-Hmm...akkor legyen...Dima.Felelsz vagy mersz?-nézett hirtelen vigyorogva Dimára Bonnie.
-Isteneem.Akkor nem tudom...merek.
-Ú kitaláltam neked valami nagyon jót-nevetett Bonnie.
-Na mondd!-sóhajtott Dima.
-Fogd meg a vodkás üveget,és idd ki a maradékot egyszerre!
Dima csak felnevetett és azt felelte.
-Szerinted nekem ez kihívás?Add ide az üveget!
Odaadtuk neki a vodkát,amiben nem volt már olyan sok,de még azért egy elég emberes adagnak tűnt úgy egyszerre.Dima mint a villám letekerte a kupakot és felhajtotta a vodkát.Levegőt is alig vett,úgy kiitta a maradékot.Mi csak szájtátva figyeltük őt.Amikor végzett ledobta az üveget a kanapére és visszaült mellénk a földre.
Mi még mindig nem tudtunk megszólalni a csodálkozástól.Egyszer az üvegre,egyszer Dimára néztünk felváltva és próbáltuk összerakni mi is történt most.
-Akkor én jövök...-mondta Dima határozottan...

Sziasztok démonkáim!
Itt is lenne a kövi rész.Remélem hogy tetszett nektek és köszönöm hogy elolvastátok!
Találkozunk legközelebb!

PEACE out!💙

Deathlyn...🔯BEFEJEZETT🔯Where stories live. Discover now