Reggel,amikor kinyitottam a szemem,hirtelen azt hittem ezt az egészet csak álmodtam.Felemeltem a fejem és amikor meggyőződtem róla,hogy még Andrew ágyában vagyok,megkönnyebbülve hajtottam vissza a fejem a párnára.Bámultam a plafont és hallgattam Andrew szuszogását.Rettenetesen aranyosnak találtam és csak vigyorogtam magamban rajta.
Nemsokára ő is felkelt és hatalmasat ásítva nyújtózkodott egyet.
-Jó reggelt Detka!-mosolygott rám csillogó szemekkel.
-Jó reggelt!-feleltem.
-Mit csináljunk ma?-kérdezte.
Én csak megvontam a vállam és tovább pislogtam Andrewra.Ő gondolkodott egy keveset,majd vigyorogva felpattant az ágyról.
-Mit szólnál hozzá,ha rendeznénk egy bulit?
-Buli?-néztem rá nevetve.
-Igen,egy bulit.Meghívnánk Royt,és a barátaidat.Aztán itt ellennénk nálunk.Majd kitalálunk valamit-mondta csillogó szemekkel.
-Hát legyen.Tök jó lesz-örvendeztem én is.
-Akkor gyerünk!Felhívom Royt,te meg szólj a többieknek!-kapta fel Andrew a telefonját.
Én is magamhoz vettem az enyémet és először Serenát hívtam fel.
-Szia Seri!
-Csao!Miújság?
-Csak az lenne a kérdésem hogy ma ráérsz-e?
-Persze én mindig ráérek-nevetett Serena.
-Szuper.Akkor eljössz ma Andrewhoz?Szervezünk egy kis bulit.Itt lesz Roy meg a többiek is.És esetleg Stevent is meghívhatnád.
-Meghívhatom?-örvendezett.
-Persze,hívd nyugodtan!-nevettem.
-Ezaz,akkor ja megyek és hívom őt is.Mikorra mehetünk?
-Négy körül.
-Oké akkor ott találkozunk.Csao!
-Bye!-köszöntem el.
Szóltam Dimanak is hogy hívja a többieket és legvégül Bonniet is felhívtam.
-Szia Bonnie!
-Szia Deathlyn!Na mizu?
-Azt akartam kérdezni,hogy ma te ráérsz-e eljönni Andrewhoz egy bulira?
-Hogyne érnék rá.Kik lesznek ott?
-Hát ugye Andrew Roy,meg a többiek.Serena,Carlos,Filiph,Dima.
-Szuper,mindenképp megyek-örvendezett Bonnie.
-Négy körülre gyere Andrewhoz!
-Okés,négyre.Szuper akkor ott találkozunk!Szia!
-Bye!-köszöntem el és tettem le a telefont.-Szóltam mindenkinek-mondtam, amikor Andrew is visszajött a szobába.
-Okés.Én is szóltam Roynak.Hatalmas buli lesz-nevetett.
-Remélem!-mosolyogtam én is.
-Viszont még sokat kell készülődnünk.Kaját kell venni,összébb kell pakolni,a zenét is meg kell csinálni.Sok dolgunk lesz.
-Akkor kezdjünk bele!-álltam fel az ágyról.Felöltöztünk és nekiláttunk készülődni.A bútorokat kitoltuk a falakhoz,így egy nagy hely keletkezett a nappaliban.Andrew rendelt egy rakat kaját estére,többek között pizzát.Összehangoltuk a laptopját a Tv-vel,hogy majd a zenét azon tudjuk lejátszani.Minden készen állt,már csak a többieket kellett megvárni...
*Este*
Az első ember Roy volt,aki pontban négyórakkor érkezett meg.
-Cső Andrew!-köszönt amikor bejött az ajtón és kezet fogtak.
Aztán Roy lepett vigyorral az arcán rám nézett és megkérdezte:
-Hát te,hogyhogy itt vagy?
-Majd elmesélem-vágott közbe Andrew és csak kacsintott egyet.
Roy megvonta a vállát és besétált a nappaliba.Ledobta a cuccait a kanapéra és ő is levetődött rá.Magához vette a táskáját és magához intett minket.Mi oda is mentünk és megláttuk a szétcipzározott táskában azt a rengeteg sört,amit Roy hozott.Mi Andrewwal csak egymásra mosolyogtunk és Roy lelkesen pakolta ki a zsákmányt a dohányzó asztalra.A következő aki megérkezett,az Bonnie volt.Én nyitottam neki ajtót,mert a két fiú éppen a zenével foglalaltoskodott.
-Szia Detka!Te már hogyhogy itt vagy?-kérdezte miközben megölelt.
-Hát...hosszú sztori-nevettem és behívtam Bonniet a nappaliba.
Ő azonnal megölelte Royt és vidáman szemlélte meg a rengeteg doboz sört.
-Serena kicsit késik.Beszéltem vele-ült le a kanapéra és kapott egy citromos sört a kezébe.
-Oké-feleltem-A fiúk viszont bármikor befuthatnak.
Nem is kellett sokat várni,mivel a srácok csoportosan érkeztek és hangosan dörömbölni kezdtek az ajtón.Én odarohantam és gyorsan kiynitottam nekik.Amikor kinyitottam,először Dimát pillantottam meg,aki már vágott volna rá megint az ajtóra,de amikor meglátott gyorsan megállította a kezét.
-Mit művelsz te állat?-nevettem.
-Hoztunk piát!-üvöltött Carlos és diadalmasan a magasba tarott két üveg vörösbort.
Dima vigyorogva emelt fel egy vodkás üveget,Steven és Filiph pedig szintén sörökkel a kezükben álltak az ajtó előtt.
Én csak tágra nyílt szemekkel engedtem be őket.Dima előre engedte a fiúkat és megállt mellettem.
-Ezt neked-nyújtott nekem oda egy monstert mosolyogva.
Én boldogan öleltem meg Dimát és vigyorogva vettem el a monstert.Az utolsó vendég Serena volt,aki egy fél órával később érkezett.A srácok már nagyon fel akarták bontani a piákat,de mi Bonnieval ragaszkodtunk hozzá hogy várjuk meg Serenát is.Amikor ő is megérkezett,kezdetét vehette a buli...
Sziasztok démonkáim!
Itt is lennék a kövi résszel.Remélem hogy tetszett nektek és köszönöm hogy elolvastátok!
Találkozunk legközelebb!Peace out!
YOU ARE READING
Deathlyn...🔯BEFEJEZETT🔯
FantasyEz a történet egy démon lány életéről fog szólni.Az alap történet az,hogy Deathlyn a családjával az alvilágból a fenti világba költözik.Új iskolába,új közösségbe kell beilleszkednie.Ez nem is lenne olyan nehéz gondolnátok...viszont mivel Deathlyn eg...