🔯05.🔯

114 9 0
                                    

Amikor hazaértem a suliból széles mosollyal az arcomon léptem be az ajtón.Rosier már otthon volt és amint megérkeztem,tágra nyílt szemekkel várta hogy elkezdjek mesélni.
-Helló Detka!Na,hogy telt az első suli nap?
-Állati jó volt.Az osztálytársaim olyan rendesek és már sikerült 5 barátot is szereznem.Nagyon imádom a sulit és a tanárok is rendesek...-csak mondtam és mondtam mi történt aznap és Rosi mosolyogva halgatta-Alig várom már hogy holnap visszamenjek hozzájuk!-dültem le Rosier mellé a kanapéra.
-Na ezt örömmel hallom.És ki mellett ülsz?Milyen padtársat kaptál?
Itt megállt a szívem.A mosoly az arcomról eltűnt,és az arckifejezésem zavarttá változott.
-E-egy fiú mellé kerültem...-próbáltam teljes nyugodtsággal válaszolni.
-Na az király.És hogy hívják?
-Andrew...-feleltem.
-És vele nem barátkoztál össze?
-Hát...nem tudom.Ő nem olyan közvetlen mint a többiek...kicsit...talán zárkózottabb.
-Ó értem...-mosolygott Rosi és nem kérdezett többet.

Én felvettem a táskámat és felmentem a szobámba.Bedőltem az ágyba és az ölembe vettem Lucyt.Csak gondolkodtam és gondolkodtam a mai napon.Egyáltalán nem erre számítottam és most még kicsit fel kellett ezt dolgoznom...
Amdrew...mi van most vele?Kinek gondolom őt most?Mit érzek iránta?
Ezek kavarogtak a fejemben,mert főként az ő szerepét nem tudtam beazonosítani magamban.Eddig annyit figyeltem mag magamon,hogy ha rá gondolok,önkéntelenül is mosolyognom kell.De ez még nem azt jelenti hogy érzek iránta többet is...
Majd elválik.Először jobb lenne még megismerni egy kicsit jobban...

Nem sokkal később Horn toppant be a szobámba és ő is kifaggatott a mai napomról.
-És neked hogy telt a suli Horn?
-Nem volt rossz,elment egynek.Jófejek az emberek.
-Csak ennyi?És a csajok?-nevettem és böktem oldalba.
-Hát...éppenséggel van egy jófej lány az osztályban.Vele jóban lettem.Na és te...
-Gyerekek gyertek vacsorázni!-lépett be anya hozzánk.
Itt abba is hagytuk a beszélgetést és lementünk enni.A vacsoránál mindenki elmesélte a mai napját.Én is elmeséltem mindent de Andrewt kihagytam belőle.

A vacsora után sokáig zenét hallgattam és olyan 11 körül feküdtem le aludni.Nagyon vártam már a következő napot.Hogy újra találkozhassak az osztállyal,a barátaimmal,és vele...

*Másnap az iskolában*
-Szia Bonnie!-köszöntöttem Bonniet reggel amikor találkoztunk a kapuban.
-Hello Detka!Remélem felkészültél a mai napra!Ma lesz az első tesi órád-mondta széles mosollyal.
-Zsír,régen is szerettem tesizni.
Besétáltunk a terembe és odamentünk a többiekhez.
-Csao!-ugrott fel a padról Serena és ölelt meg minket.
Megöleltük a fiúkat is és mi is leültünk a padra,Serena mellé.
Ahogy ott beszélgettünk,elsétált mellettünk két fiú,Andrew és egy másik akit még nem ismertem.
-Hello Deathlyn!-köszönt Andrew mosolyogva.
-He...hello!-köszöntem vissza zavartan.
A többiek csak széles vigyorral néztek rám amikor a két fiú elment.
-Most mit néztek?-kérdeztem nevetve.
-Á semmit,semmit-nevetett Bonnie.
-Ki volt a másik fiú?-tereltem a témát.
-Gary.Andrew egyik haverja-jelentette ki Dima.
Ekkor egy másik fiú jött oda hozzánk és ölelte meg Bonniet.
-Szia Bonnie!-köszönt neki.
-Szia Roy!Ő itt Deathlyn.Tegnap már láthattad-mutatott be Bonnie.
-Hello!Roy vagyok-nyújtott kezet.
-Deathlyn...-fogtam kezet vele.
-És ő ki volt?-kérdeztem miután Roy elment.
-Bonnie legjobb barájta-mondta Carlos.
-Baszki Carlos én akartam mondani!-nevetett Bonnie.

Hirtelen benyitott a terembe egy kicsi,tömzsi nő.Biológia könyvet tartott a kezében és katonás léptekkel indult el a tanári asztal felé.Mindenki azonnal a helyére ugrott és kezdett elcsendesedni.Én is így tettem és leültem Andy mellé.
-Na gyerekek van hiányzó?-támaszkodott az asztalra és nézett végig szúrós szemekkel az osztályon.
-Nincs...-felelte az osztály.
-Te eddig nem voltál itt-mutatott rám hirtelen.
-Igen tanárnő.Deathlyn vagyok és tegnap érkeztem...-feleltem zavartan.
-Oké...neked vörös a szemed?-hajolt hozzám közelebb és összehúzott szemekkel figyelt engem.
-Igen tanárnő...egy démon vagyok...
Ő csak fintorogva ingatta a fejét és inkább a tárgyra tért.
-Gyerekek megnéztük veletek az idegrendszerről szóló filmet?
-Nem Mrs. Hill-felelték a többiek.
-Akkor most megnézzük-jelentette ki és berakott egy filmet nekünk.
Mi az óra végéig érdeklődve néztük a filmet és mást azon az órán nem is csináltunk.

Sziasztok démonkáim!
Itt is lennék a következő résszel.Remélem hogy tetszett nektek és köszönöm hogy elolvastátok!
Találkozunk legközelebb!

PEACE out!💙

Deathlyn...🔯BEFEJEZETT🔯Where stories live. Discover now